HydraFacial

Hydrafacial nedir?

İçerdiği 4 farklı bakım ile eşsiz bir görünüm!!

Son dönemlerde sık sık karşımıza çıkan Hydrafacial cilt bakımı klasik cilt bakımlarından farklı bir yapıya sahiptir. Yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulanabilen bu bakım her yaş ve cilt tipine uygulanabiliyor, üstelik FDA onaylı olan bu bakım sonrasında ciltte herhangi bir tahriş ya da kızarıklık meydana gelmiyor.

Hydrafacial hangi bakımları içerir?

Hydrafacial cilt bakımı cildin ihtiyacı olan 4 ana bakımı içerir. Temizleme, yenileme, nemlendirme ve antioksidan koruma…  Öncelikle cilt vakum sistemi ve peeling solüsyonları kullanılarak temizlenir. Bu sırada ciltteki lekeler, akne izleri veya gözenekler tahriş edilmez. Daha sonrasında cilt serumlar kullanılarak nemlendirilir. Nemsiz ciltler ve ince kırışıklıklar için hyalüroik asit bazlı serumlar kullanılırken, genişlemiş gözenek problemi olan, siyah nktaları bulunan ve T bölgesinde aşırı ağlanma görülen ciltlerde yağı dengeleyici serumlar kullanılır. Bu solüsyonlar sayesinde cilt nemini ve elastikiyetini geri kazanır, lekeler, siyah noktalar, ince kırışıklıklar iyileştirilir ve yağlı ciltlerde sebum dengesi yeniden kazanılır. Son bakım ise Led terapisinden geçer. Akneye meyilli ciltlerde mavi ışık kullanılarak akneyi oluşturan bakteriler yok edilir; ince kırışıklıklar için ise kırmızı Led terapisi kullanılır, bu sayede kollajen lifler uyarılarak sentezlenir ve cilt sıkılaşır. Bakımın hemen ardından ince kırışıklıklarda azalma görülür.

Hydrafacial uygulaması için en doğru zaman nedir? Bakım ne kadar sürer?

Yaklaşık 30-40 dakika süren bu bakım, dört mevsim uygulanmasıyla da öne çıkıyor. Özellikle de mevsim geçişlerinde güneşin zararlı ışınlarına karşı sizi korurken, kışın cildin nemsiz kalmasına karşı da onu besliyor.

Bakım sonrası nelere dikkat etmek gereklidir?

Bakım sonrasında ise çoğu diğer cilt bakımında görüldüğü üzere herhangi bir yanma, morarma, kızarıklık, tahriş oluşmaz. Kişi günlük hayatına hemen dönebilir. Tek dikkat etmeniz gereken nokta bakımın cildin bütün katmanlarına yoğun şekilde etki etmesi için o gün cildi yıkamamaktır. Hem bakım sonrası ışıl ışıl bir cilde de sahip olacağınızdan makyaj yapmaya bile gerek duymayacaksınız!!