İğneli Radyofrekans

Altın iğnelerden oluşan başlığından dolayı “Altın İğne” olarak da adlandırılan “İğneli Radyofrekans” uygulaması ile daha sıkı, genç ve yenilenmiş bir cilde kavuşun. Mikro-iğneler ile donatılmış başlığı ile radyofrekans cihazı derinin üst tabakası olan epidermisi geçerek orta tabakaya, dermişe ulaşır. Başlıktaki iğnelerin uzunlukları 0.5 ile 3.0 mm arasında değişmektedir. Kullanılan bu yöntemde amaç ciltte hasar yaratarak cildin kendisini yenilemesini sağlamaktır.

İğneli Radyofrekans uygulamasının etkileri nelerdir?

Altın iğneler aracılığı ile doğrudan dermiş tabakasına ulaşan radyofrekans enerjisi kolajen liflerin hızlıca parçalanmasını sağlar. Bunun sonucunda yeniden organize olan lifler kısa bir süre içinde kasılmayı, toparlanmayı sağlayacak şekle gelirler ve yeni kolajen üretimi başlatılır.

İğneli radyofrekans uygulamasının tedavi alanları nelerdir?

Cilt kırışıklıklarının tedavisi

Cilt yenilenmesi ve kalitesinin arttırılması

Yüz, boyun, dekolte bölgesi sarkmaları

Yara izi (skar) tedavisi

Sivilce izlerinin tedavisi

Cilt lekelerinin tedavisinde

Gebelik çatlaklarının tedavisi

Kilo alıp verme gibi çeşitli nedenlere bağlı oluşan çatlakların tedavisi

Kol ve bacaklardaki sarkmaların tedavisi

Gözeneklerin sıkıştırılması

İğneli radyofrekans uygulaması nasıl uygulanır, uygulama sonrası süreç nasıldır?

Öncelikle uygulama öncesinde anestezik krem kullanılır ve oluşabilecek ağrı ve acı minimale indirilir. Her mevsim uygulanabilen bu uygulamanın süresi yüz bölgesi için yaklaşık 30 dakikadır. 3-4 haftada bir uygulanan bu uygulamanın kaç seans uygulanacağı kişinin cilt yapısına göre değişiklik göstermektedir. Uygulama sonrası 1-2 gün bir miktar kızarıklık ve kabuklanma görülebilir. Bu belirtiler son derece normaldir. Uygulama sonrası ertesi gün günlük yaşama rahatlıkla dönülebilir. Etkinin görünmesi birkaç hafta almaktadır. Maksimum etki ise son seanstan 3-4 hafta sonra izlenmektedir. Uygulama sonrası düzenli olarak nemlendirici krem ve güneş koruyucu kullanılmalıdır.