Yüz Mezoterapi
Daha Işıltılı Bir Cilde Sahip Olmak Mümkün!

Mezoterapi ile Ciltte Leke, Matlık ve İnce Kırışıklıklara Son Verebiliyoruz.

Kişinin cildindeki sorunlara göre mezoterapi de tercih edilen ilaçlar değişiklik gösterebilir. Selülit tedavisinde, bölgesel zayıflamada, çatlaklarda, yara izlerinde, saç dökülmesinde ve kırışıklık giderilmesinde mezoterapi tercih edilebilir. Mezoterapi genellikle 5 ila 20 seans arasında tamamlanır.

Mezoterapi, ameliyatsız bir kozmetik tıbbi tedavidir. Mezodermi veya cildin orta tabakasını uyaran bir enjeksiyon tedavisidir. Vitamin, antioksidan veya hyalüronik asit içeren maddelerle yapılır. İlaç, özel tek kullanımlık mikro iğneler ile deri altından verilir. İlacın mikro damlaları yavaşça kan akışına emilir; sonuçlar genellikle ilk tedaviden sonra görünür hale gelir. Sarkık cilt, sivilce izleri ve yağ birikintileri de bu tedaviye yanıt verir.

Mezoterapi Nasıl Etki Gösterir?

Yaşlandıkça, cildimiz kurur ve incelir ve kolajen ve cilt elastikiyetimiz azaldığı için kırışıklık ve sarkma olasılığı artar .Yüz mezoterapisi diğer adıyla Mezolifting ciltte lifting etkisi yaratan, cilt sarkmalarına, cilt kırışıklıklarına etki eden ve cildi yenileyen natürel bir uygulamadır. Yaş almaya bağlı olarak oluşmaya başlayan ve çevresel faktörlerle ilerleyebilen kırışıklık tedavisinde kullanılarak, kırışıklıkları önlemek ve azaltmanın yanı sıra, daha canlı görünen, lekesiz, parlak bir cilt oluşturmak için yapılan estetik uygulamadır.

Mezoterapi vitaminleri ve besinleri artırarak cildimizi daha sağlıklı ve genç bir hale getirebilir. Enjeksiyonlar, bitki özleri, hormonlar, vitaminler, enzimler, peptitler, mineraller, hyaluronik ve amino asitlerin bir karışımıdır.

Tedaviniz sırasında, enjeksiyonlar cildin sadece 1-4 mm derinliğine girecektir. Yaşlanma geciktirici kremlere kıyasla mezoterapi daha etkilidir çünkü doğrudan cilde enjeksiyon veya mikro iğne ile aşılanır. En önemlisi, sivilcelerin temizlenmesine yardımcı olabilir ve diğerlerinin yanı sıra erken yaşlanmaya karşı savaşabilir.

Mezoterapi Tedavisi ile Ne Yapabilir?

Aşağıdaki tedavilere yardımcı olabilir:

• Yüz, Boyun bölgesinin yenilenmesi
  • Kırışıklıklar, Akne, Yara İzleri
  • Sarkık cilt, Çatlakların tedavisi
  • Hiperpigmentasyon -Leke Tedavisi
  • Selülit azaltma tedavisi
  • Kilo kaybı, yağ kaybı tedavisi
  • Alopesi, Saç incelmesi tedavisi
  • Dikiş ve yara izlerinin silinmesi

Mezoterapi İçeriği Nedir?

Tek bir Mezoterapi uygulamasında bulunan özellikler arasında zengin antioksidanlar, multi vitaminler, amino asitler, enzimler ve Hyaluronik asit (Dermal Dolgu enjeksiyonlarında bulunan ana bileşen) bulunur. Tek bir seansın sonuçları anında hissedilebilir ve art arda birden fazla tedaviyle (6 ila 10), hastalar genel olarak gençleşmiş bir görünüm etkisi görürler. Aslında Mezoterapi erken yaşlanma, yorgun görünüm, sivilce izleri, kırışıklıklar ve ince çizgiler, hiperpigmentasyon ve çatlakların iyileştirilmesi için önerilen bir tedavi şeklidir. Yüz, boyun ve el çevresindeki cildi gençleştirmek için mezoterapi uygulanabilir.

Vücut Şekillendirme için Neden Mezoterapi Uygulanır?

Mezoterapi, selüliti ve fazla yağı eritmek ve azaltmak için bir enjeksiyon içerir. Ayrıca cildi sıkılaştırmaya ve lenfatik drenajı uyarmaya da yardımcı olabilir.

Liposuction ile karşılaştırıldığında mezoterapi ile selülit tedavisi, yağ aldırma için invazif olmayan bir seçenektir. Fazla yağı yok etmek istiyor ancak cerrahi yol kullanmak istemiyorsanız, etkisi daha az olsa da küçük bölgesel yağlanmalarda mezoterapi daha güvenli bir seçenektir.

Saç Dökülmesi için Mezoterapi Uygulanır mı?

Yağ kaybı ve yaşlanmayı geciktirici tedavilerin yanı sıra mezoterapi saç dökülmesi için de faydalıdır. Saç dökülmesi ve incelmesi besin eksikliğinden kaynaklanabilir. Saç derisine vitamin ve enzimler enjekte ederek saç dökülmesini tedavi etmeye, saç kalitesini iyileştirmeye ve yeni saç büyümesini teşvik etmeye yardımcı olabiliriz. Bu etki aşağıdaki gerçeklere dayanmaktadır:

• Kan dolaşımını iyileştirmeye yardımcı olur.
  • Saça besin sağlar.
  • Saç köklerindeki hormonları dengelemeye yardımcı olur.

Uygulamanın nasıl yapıldığını öğrenmek ve ayrıntılı bilgi için Saç Mezoterapisi sayfamızı ziyaret ediniz.

Cilt Beyazlatma ve Gençleşme İçin Mezoterapi Uygulaması Nasıl Yapılır?

Mezoterapi, meme başı, koltuk altı ve cinsel organlar gibi en mahrem alanlarımızı canlandırmak için ideal bir çözümdür. Vitamin ve besin maddelerinin hassas, güvenli ve etkili formülasyonunu kullanır.

Her zaman açıkça konuşulan bir şey olmasa da bu özel alanların görünümü birçokları için ortak bir endişe kaynağıdır. Güneşe maruz kalma, ergenlik, hamilelik, kilo alımı, sürtünme ve yaşlanmanın bir sonucu olarak daha koyu cilt rengi oluşabilir.

Yaygın bir yanılgı, aşırı pul pul dökülmenin alanı hafifletebileceğidir, ancak bu genellikle ters etkiye sahiptir ve daha fazla pigmentasyona yol açabilir. İyi haber şu ki, mezoterapi cilt beyazlatmaya yardımcı olabilir! Uygulamalar ağrısızdır ve kesinti süreleri çok azdır veya hiç yoktur.

Mezoterapi İyileşme Süreci Nasıldır?

Bu prosedürün enjekte edilebilir doğası nedeniyle, hastalar tedavi sonrası ciltte hafif rahatsızlık, kızarıklık ve ödem yaşayabilir. Ağrı ve rahatsızlık hissini hafifletmek için, ilk olarak enjeksiyonun uygulandığı cilt bölgesine uyuşturucu bir krem ​​sürülür. Kızarıklık, hafif tahriş ve nadir durumlarda morarma görülebilir, ancak bu tür yan etkiler birkaç gün içinde azalır ve kaybolur.

Yoğun şehir hayatı, egzoz dumanı, sigara kullanımı, alkol tüketimi, güneşin zararlı etkilerine maruz kalmak, kuru cilt yapısı, vitamin ve mineralden eksik beslenme gibi olumsuzluklar ciltteki oksijenlenme düzeyini azaltır ve cilt dolaşımını bozar. Bu olumsuzluklar ciltte sararma, cilt lekelenmeleri, kuruluk, yıpranmış ve bakımsız cilt yüzeyi ve isli gibi görünen mat ve sarkık cilt yapısının oluşmasına neden olur. Yüz mezoterapisi içinde bulunan vitaminler, mineraller, L carnitin, amino asitler, DMAE, Somon DNA ve hyalüronik asit karışım kokteylleri yüzdeki çizgileri ve kırışıklıkları geçirerek kişinin daha genç ve güzel görünmesini sağlar. Düzenli olarak yapıldığı takdirde cilt daha sağlıklı ve daha yenilenmiş görünecektir.

Mezoterapi Fiyatları

Mezoterapi fiyatları uygulanacak seans sayısına ve uygulanacak tedavi içeriklerine göre değişmektedir. Her kişinin ihtiyacı olan Mezoterapi seans sayısı farklılık göstermektedir. Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Mezoterapi fiyatları ve hakkında bilgi alabilirsiniz.