+90 ( 212 ) 241 46 24 Harbiye Mahallesi Abdi İpekçi Cad. Park Apt. No:19-1 Kat:2 Nişantaşı

Lenf drenaj- (Pressoterapi)

Pressoterapi, vücudun farklı bölgelerindeki hava basıncını kullanarak lenfatik drenajı destekleyen sıkılaştırma ve masaj yöntemidir. Lenf drenaj masajı hava basıncıyla cildi sıkıştırarak lenf sistemini uyarır. Buradaki basınç dalgaları cildi uyararak dolaşım sistemi bozukluklarını giderir, varisli damarları tedavi eder. Pressoterapi yorgun bacakları dinlendirir, damar problemlerini tedavi eder. Siz de pratik bir şekilde zayıflamak aynı zamanda lenf drenaj mesajıyla forma girmek isterseniz pressoterapi uygulamasından yararlanabilirsiniz.

Lenf Drenaj nedir?

Lenf Drenaj- Pressoterapi uygulaması sizin zinde kalmanız ve kilo vermeniz için yapılan bir uygulamadır. Pressoterapi ile diyet ve egzersizi birleştirerek, daha kısa sürede daha iyi sonuçlar göreceksiniz. Ayrıca selülite neden olan toksinleri, yağları ve sıvıları pressoterapi ile dışarı atabilirsiniz. Cildiniz elastikiyetini geri kazanacak, vücudun dokularına oksijen akışını artacak ve vücudunuzun yenilenmesine olanak sağlayacaksınız.
Tedavi ayrıca bağışıklık sistemini uyarır, vücut savunmanızı güçlendirir ve hatta hipertansiyonunuz varsa tansiyonunuzun düşürmenize yardımcı olabilir. Pressoterapi ayrıca sindirim problemlerine yardımcı olabilir; Tedavi karın bölgesine uygulandığında bağırsak geçişini uyarır ve kabızlık sorunlarını giderir. Sporcularda fiziksel zindeliği arttırmak için pressoterapi kullanırlar. Kasları ve eklemleri güçlendirmek için lenf drenaj uygulaması oldukça yararlıdır. Kasları rahatlatır, kas yorgunluğunu azaltır bu sayede ağrı ve krampları önler. Lenf Drenaj, bağ dokularını güçlendirir, stres ve gerginliği hafifletir ve kas spazmlarını azaltır.

Pressoterapi nasıl uygulanır?

Pressoterapi, ağrısız ve izsiz detox/ sıkılaştırma programıdır. Pressoterapi, vücudun doğal işlevlerini destekleyen ve zinde kalmak için yaygın olarak kullanılan bir fizyo terapötik orijinli bir teknik olan devrimci bir süreçtir. Pressoterapi, selülit tedavisinde mükemmel bir tedavi yöntemidir.

Pressoterapi tedavisi pantolon, kol veya kuşak ile uygulanır. Bilgisayar kontrollü bir sıkıştırma sistemi, çok katlı özel bir giysinin hedeflenen bölümlerini şişirerek, toksinleri ve yağlı bölgeleri dolaşım sistemine zorlar. Bu uygulama, hücresel sıvı boşluğunu arttırır, venöz akışını hızlandırır (kalbe giden kan akışı). Toksinler daha sonra lenf sistemi yoluyla vücut tarafından doğal olarak temizlenir.

Kimler Lenf drenajdan yararlanabilir?

Pressoterapi uygulamasından yararlanmak için bir ön şart aranmaz. Sağlığını kazanmak isteyen herkes pressoterapi yaptırabilir.
Bununla birlikte, selülit, şişkinlik, varisli damarlar, dolaşım veya bağırsak sorunları, obezite, yorgun bacaklar, romatizma veya menopozda olan kişiler için Pressoterapi oldukça yararlı olabilir. Her yaş için de uygundur.

Pressoterapinin yan etkileri var mı?

Pressoterapinin yan etkisi yoktur, ancak tedavinin önerilmediği durumlar vardır. Derin basınç ile tedavi yapılırken, uygulama yapılan bölgede enfeksiyon varsa bu vücutta ağrıya ve uyuşukluğa yol açabilir. Eğer kanser hastasıysanız veya kalp pili kullanıyorsanız, kalp hastalığınız varsa veya hamile iseniz, basınç tedavisi almamalısınız. Ancak tedavi doğumdan sonra ve doğum sonrası iyileşme sırasında çok faydalı olacaktır.
Spor yapmak, terapiyi almadan önce veya aldıktan hemen sonra tavsiye edilmez.

Sonuçlar ne kadar sürede görülür?

Pressoterapi sonuçlarını görmek için birden fazla seans yaptırmanız önerilir. Ancak ilk seanstan sonra, fiziksel uygunluğunuza, özellikle de dokuların esnekliği açısından net bir iyileşme hissedeceksiniz. Profesyonel ekibimiz tarafından kaç seansa ihtiyacınız olduğu sizinle paylaşılacaktır.

Pressoterapi’nin faydaları nelerdir?

Masaj hissi uyandırır
Kan basıncını arttırır
Ödemin atılmasını sağlar
Anında bacaklar rahatlık hissi uyandırır
Böbrek fonksiyonlarına iyi gelir
Kalp sağlığınızı korur
Regl öncesi ödem atılmasını sağlar
Cilt tonunu iyileştirir
Selülite neden olan birikmiş yağları lenf sistemine katılarak vücuttan atılır. Bu şekilde selülit görünümü azalır.

HEMEN ARA RANDEVU AL
DİL SEÇ