+90 ( 212 ) 241 46 24 Harbiye Mahallesi Abdi İpekçi Cad. Park Apt. No:19-1 Kat:2 Nişantaşı

Dermapen

Yaşlandıkça, cildimizdeki kolajen ve elastin parçalanması nedeniyle yüzdeki ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümü artar. Cildimiz çok iyi bir durumda olsa bile zamanla gevişeyecek ve cilt problemleriyle karşı karşıya geleceğiz. Cilt problemleriyle karşılaşıldığında cildinizin daha pürüzsüz ve ince çizgilerden arınması için Dermapen uygulamasından yararlanabilirsiniz. Cildinizin kendi kolajen ve elastin üretimini tetikleyerek yaşlanma belirtilerini tedavi etmenize yardımcı olacak Dermapen uygulaması sizi olduğunuzdan daha genç ve dinamik gösterecektir.

Microneedling nedir?

Kollajen tedavisi olarak da bilinen Microneedling, kozmetik ve yaşlanma karşıtı tedavilerde göreceğiniz en hızlı büyüyen trendlerdendir. Çünkü; Mikro-iğneli uygulama, her tür ciltte ve tonda yaşlanma belirtilerini engelleyen çok güvenli, kimyasal ve neredeyse izsiz bir tedavidir.

Dermapen,  ince iğneler içeren bir cihazla yapılan en iyi cilt gençleştirme uygulamasıdır. Dermapen, cildin üst tabakasında küçük ve kontrollü yaralar yaratır, bu da cildinizin kendini iyileştirmeye ve yeni kollajen ve elastin üretmeye başlamasına yardımcı olur. Dermapen, her cilt tipine ve cilt rengine uygundur.

Dermapen uygulamasının sonucu nelerdir?

Gelişen teknolojinin en iyi cilt bakım tedavilerinden olan Microneedling, kırışıklıkların, ince çizgilerin, yaraların, güneş lekelerinin görünümünü azaltır, cilt tonunu ve dokusunu iyileştirir ve daha pürüzsüz bir cilt yaratır. Tedavi, cildinizin yeni kolajen ve elastin üreterek kendi kendini onarabilme yeteneğini geliştirirken, minimum uygulama süresiyle oldukça etkili sonuçları göreceksiniz. Bu güvenli, kimyasal madde içermeyen tedavi ile daha sıkı bir cilde ve daha genç bir cilde sahip olacaksınız.

Microneedling uygulaması hemen hemen her hastaya kolaylıkla uygulanabilir, alerji yaratmaz.

Dermapen hangi bölgelere uygulanır?

Kırışıklıklar ve ince çizgiler

Güneş izleri

Geniş gözenekler

Akne

Deri çatlağı

Dermapen öncesi

Cilt makyajsız olmalı ve iyice temizlenmelidir.

Tedaviden 12 saat önce herhangi bir tedavi görmemeli veya ilaç kullanmamalısınız.

Tedavi bölgesini 24 saatten uzun süre güneşe maruz bırakmayın

Dermapen sonrası

İlk 24 saat boyunca alkollü ürünlerden uzak durmalısınız, çünkü cildinizi aşırı derecede kurutabilir

24 saat boyunca doğrudan güneş ışığından kaçının

Cildinizin mikro kanalları bir süre açık olduğu için ve ayrıca cilt bakım ürünlerinin çoğunun kimyasal olduğu için güneş kremi, bronzlaştırıcı veya başka cilt bakım ürünleri kullanmayın.

En az 12 saat makyaj yapmayınız.

Dermapen sonrası yüzünüzü iyice yıkayın.

En az 10 gün boyunca doğrudan güneş ışığına maruz kalmaktan kaçının

Alkol bazlı tonikleri en az 15 gün boyunca kullanmayın

Kaç seans Dermapen yaptırmalısınız?

Dermapen tedavisinde seans sayısı uygulama yapılan bölgeye, kişinin cilt kalitesine ve cilt problemlerine bağlı olarak değişir. Genellikle temel cilt problemlerini tedavi etmek için 3-6 seans arasında Dermapen önerilir.

Aşırı güneş hasarı, derin kırışıklıklar ya da yara izlerini tedavi etmek istiyorsanız, 6 ya da daha fazla Dermapen seansı yaptırmanız önerilir.

Dermapen acıyor mu?

Dermapen, ince iğnelerle uygulanır. İğneleri görenler ilk bakışta Dermapen’in acılı olduğunu düşünebilir. Dermapen aslında iğne uygulanıyor gibi cildinizi acıtmaz. Uygulama sırasında karıncalanma hissi olacak, sanki dikenli bir başlığın yüzünüzde gezindiğini hissedeceksiniz. Yoğun bir acı duyulmaz. Mikro iğneler yüzünden cildiniz 1-2 saat kızaracak, sonra geçecektir.

Dermapen uygulamasının faydaları nelerdir?

Bu tedavinin en iyi faydalarından biri, cildinizi canlandırmak için herhangi bir kimyasal kullanılmamasıdır.

Acı ve iz yok

Cilt izlerini ve kırışıkları giderir.

Cilt tonunu eşitler

Cilt pigmentasyonunu azaltır.