Erkeksi Yüz Hatları İçin Thermage Teknolojisi

Thermage, erkekler için çok popüler bir seçenek haline gelen cerrahi olmayan bir medikal gençleşme tedavisidir. Ameliyat gerektirmez, enjeksiyon yapılmaz ve en güzel tarafı zaman aşımı yoktur, etkisini bir ömür boyu görebilirsiniz. Thermage tedavisi, cildi sıkılaştırmak ve yaşlanmanın neden olduğu kırışıklıkları gidermek için yeni bir yöntemdir. Thermage, karın ve omuzlar da dahil olmak üzere vücudun herhangi bir bölgesinde yapılabilirken, erkekler için en popüler bölge yüz olarak görülüyor. Özellikle erkekler, alnındaki kırışıklıkları, göz çevresindeki kırışıklıkları ve sarkan boyun derisini tedavi etmeyi amaçlar. Thermage, yeni bir kolajen oluşturarak daha sıkı ve erkeksi yüz hatlarına kavuşmanıza yardımcı olur.

Thermage ile anti aging uygulaması

Thermage, benzersiz radyofrekans (RF) teknolojisi ile çalışan derin bir ısıtma teknolojisidir. Bu uygulama, cildin yüzeyini ısıtır, yeni kolajen üretimine ve cildin sıkışmasına neden olur. Thermage tedavisi yapıldıktan sonra cilt daha yeni, gençleşmiş bir görünüm alır. Erkeklerin daha genç ve fit görünmesini sağlar.

Thermage tedavisi, yüz ve boyun kırışıklarına karşı savaşır. Erkeklerin daha yaşlı görünmelerine neden olan kırışıklıklar Thermage ile ortadan kaldırılır. Kolajen oluşumunu destekleyen ve cildi gençleştiren Thermage tedavisi ihtiyaca göre tekrarlanabilir.

Thermage radyofrekans ısı dalgaları sağlar ve cilt dokusunu kontürleyip sıkılaştırır ve kolajen üretimini uyarır. Cilt üst katmanları (epidermis) bir soğutma spreyi ile tedavi sırasında korunurken, radyo frekans enerjisi alt tabakaları (dermis) önemli ölçüde ısıtır. Bu ısıtma işlemi derhal cildin sıkılaşmasına ve tedavi bölgesinde kırışıklıkların görünümünü azaltmaya neden olur.

Thermage uygulaması ile konforlu bir gençleşme sağlayın

Cerrahi olmayan Thermage uygulaması, ameliyat masasında zaman kaybetmek istemeyen erkekler için uygun bir tercih olacaktır. Uygulama tamamen ağrısızdır; Cihaz cildinize dokunduğunda titreşimle bir sıcaklık yayar. Bu sıcaklık kırışıklığın azalmasına ve cildin aktif olarak sıkılaşmasına yol açar. Tedaviden sonra yüzde kızarıklık görünebilir, bu normaldir.

Thermage yüzün tüm bölgelerinde, boyunda, karında, kollarda, bacaklarda ve ellerde kullanılabilir. Daha sıkı, daha genç görünen bir cilt oluşturmak için cilt elastikiyetini ve genel tonunu artırır.

Yaşlanma belirtileri ile savaşmak için cerrahi olmayan bir yol arayan erkekler Thermage uygulaması ile pratik bir gençleşme sağlayabilir. Uygulama yüz bölgesi için 40 dakika sürer, işlem sonrası işinize dönebilirsiniz.

Tedavi non-invaziv, FDA onaylı ve oldukça etkilidir. Erkeklerde özellikle popülerdir çünkü iz bırakmaz ve iyileşme süreci yok denecek kadar azdır. Thermage ile yüz gençleştirme tedavisi erkeklerde özgüven arttırır, kendilerini daha çekici görünmelerine yardımcı olur.