Plastik Cerrahide Kişiye Özel Yaklaşım

Uzman ekibimiz ve profesyonel yaklaşımımızla, ince detaylar ve özgüveni bir araya getiriyoruz.

footer badges

Op. Dr. Leyla Arvas

Plastik Cerrahide Kişiye Özel Yaklaşım

Tedaviler

Estetik ve Plastik Cerrahi

Dr. Leyla Arvas, 1998 yılında İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun oldu ve Plastik, Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi uzmanlığına başladı. Eğitim dönemi boyunca farklı ülkelerde tanınmış kliniklerde ve hastanelerde çalıştı.

Dünyanın en iyi mikrocerrahi merkezlerinden biri olan Tayvan Chang Gung Memorial Hastanesi’nde, mikrocerrahi ( baş, boyun ve meme kanserlerinin tedavisinde rekonstrüksiyon) eğitimi aldı.

Japonya’da Tokyo şehrinde TWMU Hastanesi’nde çalıştı ve akne , lekeler, hiperpigmentasyon , yara izleri , kırışıklıklar, akne izleri için uygulanan lazer tedavileri konusunda deneyim kazandı .

Kliniğimiz & Anlaşmalı Hastanelerimiz

En İyi Kalite Cerrahi Kliniği

Dr. Leyla ARVAS, son teknoloji, yenilikçi yöntemler ve modern ekipmanlar kullanarak üst düzey estetik hizmetler sunmaktadır. Ayrıca, alanında çok yetenekli ve deneyimli cerrahlar ile birlikte çalışmaktadır. Sizlere son derece yetenekli doktorları ve deneyimli asistan ekibi ile en doğru hizmeti vermeyi hedefliyoruz.

Anlaşmalı Hastanemiz ACIBADEM

Joint Commission International (JCI) Akredite Hastane
Acıbadem Sağlık Grubu, sunduğu sağlık hizmetleri ile hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini sağlamayı, ekipleri ve altyapısı ile Türkiye’de model oluşturmayı ve dünya çapında referans gösterilen akademik bir sağlık kuruluşu olmayı hedefliyor.

Anlaşmalı Hastanemiz Memorial

Joint Commission International (JCI) Accredited Hastane
Misyonumuz hasta ve çalışan güvenliğini öncelikli kılarak, tıbbi etiği zedelemeden, ulusal ve uluslararası standartlara ve yasal gereksinimlere uygun hizmet sunmak; bilgi güvenliği boyutlarını değerlendirerek, hasta beklentilerine uygun bir şekilde hizmet sağlamak.

Yorumlar ve Deneyimler

Kliniğimizde uygulanan tedavilerle memnuniyet yaşayan değerli hastalarımızın, bizimle paylaştığı kıymetli yorumlar ve deneyimler.