Göz Çevresi Estetiği
Göz Altı Morlukları Tedavisi

Herkes göz altı morluklarının estetik görünümün negatif bir işareti olduğunu bilir. Ancak herkes, kırışıklıkların yanı sıra yüz hacmindeki kayıpların da görünüşünüzü yaşlandırabileceğini fark etmez.

Göz altındaki koyu halkalar ve morluklar, birçok insanın uğraştığı yaygın bir sorundur ve birkaç farklı nedeni olabilir. İşte koyu halkalara neyin sebep olduğu ve bunları nasıl tedavi edebileceğiniz hakkında bilmeniz gerekenler.

Gözlerin Altındaki Morluklar Nelerdir?

Göz altındaki morluklar, her iki gözün altındaki cildin koyu göründüğü, hatta yorgunluk, uykusuzluk gibi nedenlerle daha koyulaştığı görünüme denir. Koyu halkalar genellikle iki dermatolojik durumun sonucudur:

• Gözlerin altındaki derinin incelmesi, kan damarlarının daha görünür görünmesini sağlar.
  • Gözlerin altında koyu gölgeler oluşmasına neden olan kabarık göz altı torbaları

Gözlerin altındaki koyu halkalar birçok nedenden dolayı olabilir ve bir sağlık problemiyle ilişkilendirilebilir veya ilişkilendirilmeyebilir. Ayrıca, erken çocukluk döneminde görülen ve yaşlandıkça kötüleşebilen kalıtsal bir özellik olabilirler.

Bununla birlikte, göz altı morlukları genellikle onlara neyin sebep olduğuna bağlı olarak kolaylıkla tedavi edilebilir.

İşte Göz Altı Morlukları Tedavi Yöntemleri!

Daha doğal, non-invaziv yöntemler göz altı morluğu tedavilerine başlamak için en iyi seçeneklerdir. Özetlediğimiz adımlar düşük riskli, düşük maliyetlidir ve cilde zarar vermez, hatta besleyerek fayda sağlar.

Melanin açısından zengin cilt tipleri, pigmentasyonu hafiflettiği iddia edilen cilt soyma işlemlerini denemeye yönelebilir. Örneğin göz altı morluklarının tedavisi için enjeksiyona bile gerek kalmayan mezoterapi yöntemlerimizi inceleyebilirsiniz. Göz altı mezoterapisinin felsefesi, cildin daha sonra kendisini taze, pigmentsiz hücrelerle onarmasıdır. Ne yazık ki, mezoterapi içeriklerinin yanı sıra iğne ile yapılan uygulamada cilt yapısına yapılmış bir travmaya neden olur ve bu travma  iyileşirken hiperpigmentasyonun azalmasını sağlarken, aynı zamanda aydınlatmayı tetikler.  Koyu göz altı morluklarının temel nedenlerini ele alarak, sağlıklı görünen gözlerden çok daha fazla fayda elde etmenizi sağlayacak etkili bir non-invaziv yöntem ise göz altı ışık dolgusudur. Minimal enjeksiyon yöntemi sayesinde yüksek oranda hyaluronik asit içeriği ile göz altlarının dokusunu canlandırırken daha aydınlık görünmesini etkiler!

Göz Altı Morlukları İçin Işık Dolgusu

Bu prosedür için adaylarda şişkin gözler, göz torbaları ve koyu halkalar olabilir. Adayların sağlık durumunun iyi olması ve bu prosedür için gerçekçi beklentilere sahip olması gerekir. Hastalar, göz altı ışık dolgusu adaylıklarını belirlemek için bire bir konsültasyon için Doktor ile görüşür ve göz altı bölgesinin kapsamlı bir muayenesi yapılır. Hastalar bu tedavi için ideal isteklerini ve sonuçlarını doktor ile tartışacaklar. Hastanın hedeflerine ve beklentilerine dayalı olarak özelleştirilmiş bir göz altı morluk tedavi planı oluşturulacaktır.

Uygulamanın nasıl yapıldığını öğrenmek ve ayrıntılı bilgi için Gözaltı Işık Dolgusu sayfamızı ziyaret ediniz.

Göz Altındaki Morluk ve Koyu Halkalardan Nasıl Kurtulurum?

Göz altı morluk tedavisinde, ışık dolgusu işlemi topikal anestezi ile yapılır. Bu tedavinin gerçekleştirilmesi yaklaşık 20 dakika sürer. Doktor, dolguyu göz altı bölgesine dikkatlice enjekte etmek için künt uçlu bir kanül kullanacaktır. Kör uçlu kanüller, rahatsızlığı önemli ölçüde azaltmak ve morarmayı azaltmak için kullanılan güvenli bir seçenektir. Enjeksiyonlar, istenen estetiğe ulaşmak için stratejik olarak yerleştirilecektir. Uygulama sırasında herhangi bir ağrı olmaz.

Göz Altı Torbası Dolgusunun İyileşme Süresi Nedir?

Göz altı ışık dolgusu tedavisi çok az veya hiçbir iyileşme süresi gerektirmez ve işlemin sonucu hemen görülür. Hastalar işlemden hemen sonra normal aktivitelerinin çoğuna devam edebilirler. Diğer yorucu aktivitelerle birlikte egzersiz 24 saat yapılmamalıdır.  Hastalar hafif şişlik, minimum ağrı, kızarıklık ve kaşıntı yaşayabilir. Şişlik genellikle işlemden sonraki birkaç gün içinde azalır. Hastalar sıcağa ve güneş ışığına maruz kalmaktan 48 saat kaçınmalıdır. Hastanın iyileşme sürecini izlemek için tedaviden iki hafta sonra bir takip randevusu planlanacak. Hastalar bu randevu sırasında iyileşmeyle ilgili endişelerini veya sorularını tartışabilirler.

Göz Altı Morlukları Tedavisi Fiyatları

Göz altı morluğu tedavisi fiyatları, Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde belirtmeleri yasal değildir. 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Göz Altı Morlukları Tedavisi fiyatı hakkında bilgi alabilirsiniz.

author-avatar

Op. Dr. Leyla Arvas

Estetik Cerrahi uzmanı Op.Dr Leyla Arvas, Vücut ve Yüz Estetiği, Liposuction, Meme Estetiği, Karın Germe, Yağ enjeksiyonu, Saç ekimi konularında uzmanlaşmış kadın estetik cerrahıdır.

Göz Altı Morlukları Tedavisi” İçin 6 Soru Soruldu

1. Pınar dedi ki:

Merhabalar kaç seansta sonuç alıyoruz göz altı morluk tedavisinden

1. Op. Dr. Leyla Arvas dedi ki:

Merhaba, göz altı morlukları farklı şekillerde tedavi edilebilir. Göz altı morluğunun nedenine bağlı olarak tedavi değişebilir.

2. Emine dedi ki:

Merhabalar ben bir şey sormak istiyorum cevaplarsanız memnun olurum. Göz altlarım aşırı derecede koyu ve kapatıcılar ile kapanmıyor. Hangi uygulama morlukları azaltir? Bu arada buğday tenliyim ve 20 yaşındayım

1. Op. Dr. Leyla Arvas dedi ki:

Merhaba, göz altı morlukları için göz altı ışık dolgusu oldukça etkilidir. İçeriğindeki mineral ve vitaminler beyazlatıcı etki gösterir.

3. Merve dedi ki:

Hocam merhabalar . Genetik olarak göz altı morluğuna sahip biriyim . Yaşım henüz 23 bu tarz işlemleri bu yaşta tercih edip yaptırmam doğru olur mu ? Kendimi kötü hissediyorum bu da yaşam konforumun düşmesine sebep oluyor . Cevaplarsanız memnun olurum Teşekkür ederim

1. Op. Dr. Leyla Arvas dedi ki:

Merhaba, göz altı morlukları için göz altı ışık dolgusu yaptırabilirsiniz. Yaşınız bu doluyu yaptırmak için uygun. Sonuçları çda oldukça etkili olduğundan mutlu olacağınıza inanıyorum.