Göz Çevresi Estetiği

Göz Altı Morlukları Tedavisi

blank Herkes göz altlarındaki morlukların da estetiğin negatif bir işareti olduğunu bilir. Ancak herkes, kırışıklıkların yanı sıra yüz hacmindeki kayıpların da görünüşünüzü yaşlandırabileceğini fark etmez.

Göz altındaki koyu halkalar ve morluklar, birçok insanın uğraştığı yaygın bir sorundur ve birkaç farklı nedeni olabilir. İşte koyu halkalara neyin sebep olduğu ve bunları nasıl tedavi edebileceğiniz hakkında bilmeniz gerekenler.

Gözlerin altındaki morluklar nelerdir?

Göz altındaki morluklar, her iki gözün altındaki cildin koyulaştığı bir sorundur. Koyu halkalar genellikle iki dermatolojik durumun sonucudur:

• Gözlerin altındaki derinin incelmesi , kan damarlarının daha görünür görünmesini sağlar.
  • Gözlerin altında koyu gölgeler oluşmasına neden olan kabarık göz altı torbaları.

Gözlerin altındaki koyu halkalar birçok nedenden dolayı olabilir ve bir sağlık problemiyle ilişkilendirilebilir veya ilişkilendirilmeyebilir. Ayrıca, erken çocukluk döneminde görülen ve yaşlandıkça kötüleşebilen kalıtsal bir özellik olabilirler.

Bununla birlikte, göz altı morlukları genellikle onlara neyin sebep olduğuna bağlı olarak kolaylıkla tedavi edilebilir.

İşte göz altındaki morlukların görünümünü nasıl azaltabileceğinize dair tedavi yöntemleri!

Daha doğal, non-invaziv yöntemler göz altı morluğu tedavilerine başlamak için en iyi seçeneklerdir. Özetlediğimiz adımlar düşük riskli, düşük maliyetlidir ve cilde zarar vermez.

Melanin açısından zengin cilt tipleri, pigmentasyonu hafiflettiği iddia edilen cilt soyma işlemlerini denemeye yönelebilir. Örneğin göz altı morluklarının tedavisi için enjeksiyona bile gerek kalmayan mezoterapi yöntemlerimizi inceleyebilirsiniz. Göz altı mezoterapisinin felsefesi, cildin daha sonra kendisini taze, pigmentsiz hücrelerle onarmasıdır. Ne yazık ki,  mezoterapi içeriklerinin yanı sıra iğne ile yapılan uygulamada cilt yapısına yapılmış bir travmaya neden olur ve bu travma  iyileşirken hiperpigmentasyonun azalmasını sağlarken, aynı zamanda aydınlatmayı tetikler.  Koyu göz altı morluklarının temel nedenlerini ele alarak, sağlıklı görünen gözlerden çok daha fazla fayda elde etmenizi sağlayacak etkili bir noninvaziv yöntem ise göz altı ışık dolgusudur. Minimal enjeksiyon yöntemi sayesinde yüksek oranda hyaluronik asit bazı ile göz altlarının dokusunu canlandırırken daha aydınlık görünmesini etkiler!

Göz altı morlukları için ışık dolgusu benim için doğru mu?

Bu prosedür için adaylarda şişkin gözler, göz torbaları ve koyu halkalar olabilir. Adayların sağlık durumunun iyi olması ve bu prosedür için gerçekçi beklentilere sahip olması gerekir. Hastalar, göz altı torbası dolgusu adaylıklarını belirlemek için bire bir konsültasyon için Doktor ile görüşecek. Bu randevu sırasında göz altı bölgesinin kapsamlı bir muayenesi yapılacaktır. Hastalar bu tedavi için ideal estetiklerini ve sonuçlarını doktor ile tartışacaklar. Hastanın hedeflerine ve beklentilerine dayalı olarak özelleştirilmiş bir tedavi planı oluşturulacaktır.

Göz Altındaki Morluk ve Koyu halkalardan nasıl kurtulurum?

Göz altı morluk tedavisinde ışık dolgusu işlemi topikal anestezi ile yapılır. Bu tedavinin gerçekleştirilmesi yaklaşık 20 dakika sürer. Doktor, dolguyu göz altı bölgesine dikkatlice enjekte etmek için künt uçlu bir kanül kullanacaktır. Kör uçlu kanüller, rahatsızlığı önemli ölçüde azaltmak ve morarmayı azaltmak için kullanılan güvenli bir seçenektir. Enjeksiyonlar, istenen estetiğe ulaşmak için stratejik olarak yerleştirilecektir. Herhangi bir rahatsızlığı azaltmak için topikal bir anestezik de uygulanacaktır.

Göz altı torbası dolgusunun iyileşme süresi nedir?

Göz altı ışık dolgusu tedavisi çok az veya hiç kesinti gerektirmez. Hastalar işlemden hemen sonra normal aktivitelerinin çoğuna devam edebilirler. Diğer yorucu aktivitelerle birlikte egzersiz 24 saat yapılmamalıdır.  Hastalar hafif şişlik, minimum ağrı, kızarıklık ve kaşıntı yaşayabilir. Şişlik genellikle işlemden sonraki birkaç gün içinde azalır. Hastalar sıcağa ve güneş ışığına maruz kalmaktan 48 saat kaçınmalıdır. Hastanın iyileşme sürecini izlemek için tedaviden iki hafta sonra bir takip randevusu planlanacak. Hastalar bu randevu sırasında iyileşmeyle ilgili endişelerini veya sorularını tartışabilirler.

Göz Altı morluğu için fiyat bilgisi alabilir miyim?

Göz altı morluğu fiyatları, Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde belirtmeleri yasal değildir. 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Göz altı morluğu fiyatı hakkında bilgi alabilirsiniz.