Mommy make over sonrasında ağrı ve iyileşme süreci nasıldır?

blank
1 Cevap

Merhaba hocam ben 40 yaşındayım. 3 çocuk sahibiyim. Doğumlardan sonra göğüslerim sarktı ve içleri boşaldı. Karnım en büyük sorunum aynaya bakmak bile istemiyorum. Araştırdığıma göre annelik estetiğinde bunlara müdahale ediliyormuş. Peki hocam mommy make over ameliyatında birkaç ameliyat birden yapılıyor. Bundan sonrasında ağrı ve iyileşme süreci nasıl oluyor. Bu konuda cevaplarsanız çok sevinirim.

blank
Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 13, 2019

Merhaba, Burada yapılan kombinasyon önemlidir. Kasa dokunan her bölgede biz ağrıyı mutlaka hissediyoruz. Annelik estetiğinde en çok karın ve meme ameliyatlarını kombinliyoruz. Özellikle meme ameliyatı için belirteyim kasa dokunulduğundan ağrı hissedeceksiniz. Fakat bu ağrının süresi kişiye göre değişmekle birlikte en fazla bir hafta kadar sürmektedir. Liposuctiondan sonra oluşan ağrı genelde çok spor yaptığınızda hissettiğiniz ağrı gibidir. Planlanan ameliyatlara ve yapılan bölgeye göre genellikle hastalarımın da belirttiği karın bölgesinde daha fazla ağrı hissettikleridir. Karın kası vücudumuzda büyük bir alanı kapladığı ve hareketlerimizde en aktif bölge olduğu için burada ağrı daha fazla hissedilmektedir. Fakat çoğu hastamda da gözlemlediğim ağrıların yaklaşık bir hafta içerisinde geçtiğidir. Daha sonraki iyileşme sürecinde ise yani ödemlerin geçmesi ve bakımlarla birlikte çok kilolu olmayan hastaların iyileşme süreci daha kilolu hastalara göre daha hızlı olmaktadır. Sevgiler.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)