Jinekomasti Ameliyatsız Tedavi Edilir mi?

1 Cevap

Merhaba hocam, ben 17 yaşındayım ve jinekomasti sorunum var. Göğüslerim gün geçtikçe büyüyor ama ailem ameliyata çok sıcak bakmıyor maalesef. Jinekomasti sorunu ameliyatsız tedavi edilebilir mi?

Op. Dr. Leyla Arvas Haziran 12, 2020

Merhaba, bu tür sorularla çok fazla karşılaşıyorum. Halk arasında sporla, ilaçla, atletle, korseyle tedavi edilebileceği gibi söylentiler mevcut. Eğer memede çok hafif bir yağlanma mevcutsa çok düşük bir ihtimal de olsa sporla geçebilir. Fakat eğer hormonel bir bozukluk, aşırı yağlanma veya yağ bezesi gibi bir durum söz konusuysa bu sorunun sporla veya ilaçla geçmesi pek mümkün değil. Çünkü böyle bir ilaç yok ya da yağ bezelerini eritebilecek bir spor dalı mevcut değil. Bu sorunun tek çözümü ameliyattır. Büyük meme sorunu yaşayan erkek hastalara izsiz bir şekilde jinekomasti operasyonu yapılabilir. Liposuction yöntemiyle yapılan jinekomasti operasyonunda iz kalmaz. Liposuction genel anestezi altında yapılır. Liposuction için göğsün kahverengi olan halka kısmından incecik kanüllerle girilir ve içerideki yağ ve meme dokusu alınır. Bu operasyonda hem meme dokusu hem de yağ dokusu eşit şekilde alındığı için işlem sonrasında doğal bir görünüm yakalanır. Liposuction yöntemi en çok yağ dokusunun fazla olduğu hastalarda başarılı sonuç verir. Zaman kaybetmeden ailenizle beraber muayeneye gelmenizi öneriyorum, çünkü zaman kaybetmek hastalığın ilerlemesine neden olur.

blank

Merhaba hocam erkek kardeşim ameliyattan çok korkuyor ve kadın tipi meme büyümesi var. Jinekomasti ameliyatsız tedavi edilebilen bir problem mi?

Op. Dr. Leyla Arvas Haziran 30, 2020

Merhaba, maalesef ameliyatsız jinekomasti mümkün değil fakat eğer meme dokusu uygunsa sadece vaser liposuctionla kesisiz ve izsiz ameliyat mümkün. Sadece bir cihazla veya kremle maalesef alternatif bir çözümü yoktur. Detaylı bilgiyi web sitemizde bulabilirsiniz.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)