Morpheus 8 ile Akne Tedavisi Mümkün mü?

771 görüntülenmeİğneli Radyofrekans
1 Yorum

Hocam merhaba, Morpheus 8 ile akne tedavisi mümkün müdür? Ben 32 yaşındayım fakat hala akne problemi yaşıyorum sanıyorum strese bağlı bir sorun, altın iğne tedavisi olarak web sitenizde okudum bana yardımcı olur musunuz?

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Cilt kalitesi, nem temizlik oranı, hormonlar ve dönemsel etkiler sebebiyle sıklıkla karşılaştığım akne sorununada en önemli etkiyi derinlemesine temizlik sonrası cilt yenileme tekniğinde en iyi lazer tedavilerimden biri Morpheus 8 da denilen “altın iğne” cihazımdır. Özellikle yüzde gözlemlediğim ergenlikten kalan sivilce ve izleri rahatsız edici görünüme sebep oluyor. Bu kötü görüntüye sebep olan akne ve izleri altın iğne ile tabiki tedavi edilir. Mikro iğneler cildin orta tabakasına inerek sivilceye yol açan yağ bezlerini ortadan kaldırır. Bu sayede hem aktif enfeksiyon sebebiyle oluşan sivilceler iyileşir hem de yeniden sivilce oluşumunu tamamen ortadan kaldırır. Uygulama öncesi hastanın cildi temizlenir daha sonra uygulamada ağrıyı en aza indirgemek için anestezik krem sürülür. Kişiye özel başlık sisteme takılarak hasta için muayenede belirlediğim uygun doz seçilir. Uygulama yaklaşık 45 dakika kadar sürmektedir. Uygulamadan sonra ciltte kızarıklıklar meydana gelir ilerleyen saatlerde bu kızarıklıklar tamamen yok olur. Hasta uygulamadan sonra güneşten mutlaka kaçınmalıdır. Seanslardan sonra günlük hayatınıza rahatlıkla dönebilirsiniz.

0

Merhaba hocam, Morpheus8 ile akne tedavisi mümkün mü?

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, Morpheus8 akne tedavisi için önerilmez. Morpheus 8 uygulaması ancak akne tedavisi bittikten sonra ciltte hala akne izleri mevcut ise başvurulması gereken bir yöntemdir. Sevgiler.

0

Merhaba Leyla hanım, Morpheus 8 uygulamasının birçok cilt problemi için uygulanabildiğini ve oldukça etkili sonuçlar alındığını okudum. Anladığım kadarıyla birden fazla amaca hizmet eden güzel bir uygulama. Benimde cildimde akne sorunu var, Morpheus 8 ile akne tedavisi yapmak mümkün mü?

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, Morpheus 8 ile akne ve sivilce lekelerini tedavi etmek mümkün ama Morpheus 8 akne tedavisi amacıyla kullanılamaz. Çünkü Morpheus 8 uygulamasındaki asıl amaç cildin kendini yenilemesine destek olmaktır, bunu da kolajen üretimini artırarak yapar. Uygulamada kullanılan cihazın başlığında altın iğneler yer alır, bu iğnelerle cilt altına radyofrekans enerjisi gönderilir ve kolajen üretimi artırılır. Uygulama sırasında yapılan hiçbir işlem akne tedavisi için değildir bu nedenle Morpheus 8 uygulamasını yaptırmadan önce aknelerinizden kurtulmak ve yeni akne oluşumunu önlemek için öncelikle akneye neyin sebep olduğunu bulmanız gerekir. Sonraki süreçte akne izlerini tedavi ettirmek isterseniz Morpheus 8 uygulamasından yararlanabilirsiniz.

0

Leyla Hanım iyi günler, benim sorunum yüzümdeki akne ve sivilceler. 36 yaşındayım. Morpheus 8 diye bir uygulama duydum. Morpheus 8 ile akne tedavisi mümkün mü? Teşekkürler.

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, Morpheus 8 oldukça etkili bir uygulama ancak sizin yaşadığınız problemin ilk aşamadaki çözümü ne yazık ki bu işlem değil. Size önerim öncelikle doktorunuzla birlikte etkili bir tedavi planı oluşturmanız. İlk olarak gerekli tahlil ve analizler yapılarak yüzünüzdeki akneye neden olan faktörler tespit edilmeli ve yeni sivilce oluşumunu önlemek için bunun tedavisi yapılmalı. Daha sonra mevcut akneleriniz için cilt tipinize uygun bir tedavi seçeneği belirlenmeli. Morpheus 8 ise tedavinizin son aşaması. Eğer akne ve sivilcelerinizden geriye lekeler kalırsa, bu uygulama ile lekelerden kurtulmanız mümkün olabilir. Vakit kaybetmeden bir uzmana başvurmanızı ve tedavi sürecinizi başlatmanızı tavsiye ederim. Sağlıklı günler dilerim.

0

Merhaba hocam, sınava hazırlanırken stresten yüzümde çok fazla akne oluştu ve izi kaldı.  Bu aknelerin tedavisi Morpheus 8 ile mümkün mü?

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, öncelikle şunu belirtmeliyim Morpheus 8 bir akne tedavisi uygulaması değildir. Morpheus 8 cilt altındaki kolajen üretimini artırarak cildin kendi kendini yenilemesini sağlayan bir cilt gençleştirme uygulamasıdır. Bu nedenle akne oluşumu devam ediyorsa ve şiddetliyse önce akne oluşumunun nedenini bulmalıyız ve akne oluşumunu önlemeliyiz. Sonraki süreçte cildinizde kalan akne izlerini tedavi etmek için Morpheus 8 uygulamasından faydalanabilirsiniz. Morpheus 8, cihazda yer alan altın iğneler sayesinde radyofrekans dalgalarını cilt altı dokuya iletir ve buradaki hücrelerin onarılmasını sağlar. Zaman içinde kolajen üretimindeki artışla cilt kendi kendini yenilecek ve cilt üzerindeki ton eşitsizlikleri ve lekeler ortadan kalkacaktır.

0

Merhaba hocam, Morpheus 8  uygulaması akne tedavisi için de uygulanıyor mu? Teşekkürler.

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, akne tedavisi için Morpheus 8 uygun bir yöntem değildir. Akne tedavisi için birçok tıbbi ve medikal uygulamalar bulunur. Morpheus 8 ise bu yöntemlerden biri değildir. Eğer akne tedavinizi tamamladıktan sonra cildinizde hala akne izi mevcut ise ancak o zaman Morpheus 8 uygulayabiliriz. Sağlıklı günler dilerim.

Doktorunuza Sorun

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)

error: Kopyalama Yasaklandı