Scarlet S ile Akne Tedavisi Mümkün mü?

1 Cevap

Hocam merhaba, Scarlet S ile akne tedavisi mümkün müdür? Ben 32 yaşındayım fakat hala akne problemi yaşıyorum sanıyorum strese bağlı bir sorun, altın iğne tedavisi olarak web sitenizde okudum bana yardımcı olur musunuz?

Op. Dr. Leyla Arvas Temmuz 8, 2020

Cilt kalitesi, nem temizlik oranı, hormonlar ve dönemsel etkiler sebebiyle sıklıkla karşılaştığım akne sorununada en önemli etkiyi derinlemesine temizlik sonrası cilt yenileme tekniğinde en iyi lazer tedavilerimden biri Scarlet da denilen “altın iğne” cihazımdır. Özellikle yüzde gözlemlediğim ergenlikten kalan sivilce ve izleri rahatsız edici görünüme sebep oluyor. Bu kötü görüntüye sebep olan akne ve izleri altın iğne ile tabiki tedavi edilir. Mikro iğneler cildin orta tabakasına inerek sivilceye yol açan yağ bezlerini ortadan kaldırır. Bu sayede hem aktif enfeksiyon sebebiyle oluşan sivilceler iyileşir hem de yeniden sivilce oluşumunu tamamen ortadan kaldırır. Uygulama öncesi hastanın cildi temizlenir daha sonra uygulamada ağrıyı en aza indirgemek için anestezik krem sürülür. Kişiye özel başlık sisteme takılarak hasta için muayenede belirlediğim uygun doz seçilir. Uygulama yaklaşık 45 dakika kadar sürmektedir. Uygulamadan sonra ciltte kızarıklıklar meydana gelir ilerleyen saatlerde bu kızarıklıklar tamamen yok olur. Hasta uygulamadan sonra güneşten mutlaka kaçınmalıdır. Seanslardan sonra günlük hayatınıza rahatlıkla dönebilirsiniz.

blank

Leyla Hanım Merhaba, yüzümde fazla oranda akne oluşumu var, yıllardır geçmedi, Scarlet S(Altın İğne) ile uygulaması ile tedavi edilebileceğini duydum. Scarlet S ile akne tedavisi mümkün mü?

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 19, 2020

Merhaba, akneler cildin orta katmanında bulunan yağ salgılayan kanalların tıkanması, şişmesi ve bakteriler nedeniyle apse yapması sonucunda ortaya çıkmaktadır. Derideki yağ salgısının artması ve gözeneklerin tıkanmasına siyah nokta oluşumuna sebep olmaktadır. Siyah noktaların üzerine hızla gelen bakteriler o bölgede kırmızı renkli iltihaplı şişlikler oluşturmaktadır. Bu aknelerin büyük olanları deride iz bırakmaktadır. Kliniğimde uyguladığım Scarlet S tedavisinden önce cildin derinlemesine temizlenmiş olması gerekmektedir. Scarlet S yani Altın İğne tedavisinde cihaz başlığındaki mikro iğneler cildin orta tabakasına inmekte ve akne ve sivilce oluşmasına sebep olan yağ bezlerini ortadan kaldırmaktadır. Uygulama öncesinde uygulanan uyuşturucu etkili krem ile lazerden kaynaklanan acının az hissedilmesi sağlanır. Uygulamanın ortalama süresi 45 dakika kadardır. Uygulama sonrasında oluşabilecek kızarıklıklar birkaç saat içerisinde geçmektedir. Özellikle tedaviden sonra uygulama gören yüz bölgesini güneşten korumak son derece önemlidir.İşlem akne izlerinin büyüklüğüne göre 3 ya da 4 seans şeklinde uygulanabilmektedir.

blank

İyi günler Leyla Hocam, yüzümde , burnumun kenarlarında, çenemde çok fazla aknem var, arada sırada sıkıp temizliyorum ama o zaman da yüzüm kıpkırmızı oluyor.  Scarlet S ile akne tedavisi mümkün mü?

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 23, 2020

İyi günler, hormonların fazla çalışması, genetik ve çevresel faktörler akne oluşumunu tetikleyici ve oluşturucu özelliğe sahiptir. Cildin orta tabakasındaki sebumların tıkanması sonucunda şişmesi ve akabinde bakterilerle inflame olması sonucunda ortaya çıkmaktadır. Derinlemesine temizlik gören cildi kliniğimde bulunan son teknolojiye sahip Scarlet yani Altın İğne cihazımla tedavi etmekteyim. Scarlet başlığı üzerindeki mikro iğneler cildin dermis tabakasına inmekte ve akne oluşumuna yol açan yağ bezlerini ortadan kaldırmaktadır. Seans öncesinde uygulama bölgesine sürülen anestezik etkili krem lazerden duyulacak olan aşırı hassasiyeti azaltmaya yöneliktir. Bir seansın ortalama süresi 45 dakikadır. Kişiye özel takılan başlıklardan verilen uygun doz ile akne tedavisi yapılmaktadır. Seans sonunda işlem gören cildin üzerinde hafif kızarıklıkların oluşması gayet normaldir. Birkaç saat içerisinde kaybolan bu kızarıklıklar tedavinin bir sonucudur. Tedaviden sonra güneşten kaçınılmalı ve geniş kenarlı şapkalar ile hassas cildinizi koruyabilirsiniz.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)