Thermage CPT Selülit Tedavisi

New Thermage Cpt Selülit tedavisi FDA onaylı ve dünya çapında 50den fazla klinik çalışması olan bir uygulamadır. Selülit aslında hidrolipodistrofi denilen patolojik bir tanımdır. Selülit oluşan bölgedeki yağ ve su dolaşımı bozulur ve distrofiye olur. Yani bu oluşumlar olmaması gereken bir yerde birikir ve kan dolaşımını, cilt sağlığını ileri aşamalarda kas sağlığını tehdit edebilir. Selülit her ne kadar kozmetik bir sorun gibi görünse de aslında cilt kalitesini etkileyen bir problemdir. Selülit tedavisi için etkili bir çözüm arayanların tercihi Thermage CPT uygulaması oluyor.

Selülit oluşumu nasıl anlaşılır?

Selülit oluşumu ilk olarak bacakta renk değişimi olarak fark edilir. Kişiler bacaklarının arkasında ve kalçaların altındaki cilt renginin bozulmasından şikayetçi olurlar. İleriki aşamalarda bunun selülit nedeniyle olan bir dolaşım bozukluğu olduğu anlaşılır. Bu sorunu takip eden günlerde selülit görünür hale gelir, halk tarafından yaygın olarak bilinen portakal kabuğu görünümünü alır. Her ne kadar selülit oluşum mekanizmasının nedenleri kişiden kişiye değişse de asıl nedeni hormonlardır. Hamilelik, tiroid hastalıkları, kronik kabızlık da selülit nedenlerinden bazılarıdır.

Thermage CPT selülit tedavisi nasıl yapılır?

Thermage Cpt selülit başlığı ile selülit dokusunun derinine iletilen özel radyo frekanslar sayesinde cildin yüzeyi soğutulur ve cilt altı anlık olarak ısınır. Bu yüksek ısı cilt tarafından bir sorun olarak algılanır ve anında onarım süreci başlar. Onarım mekanizmaları cildi sıkılaştırır ve yenilenmesini sağlar. Selülitler yağ dokusu fazlalığı değildir. Selülitler bozulan cilt altı bağ dokusunun yüzeye yansıma şeklidir. Bu nedenle selülit tedavisi için yağ hücreleri küçültülmeli, bağ dokusu yenilenmelidir. Thermage Cpt uygulaması selülit başlığı ile cilt altı dokusunun yenilenmesini sağlayarak selülit görünümünü en aza indirmeye hedefler.

Thermage selülit uygulaması her bölge için ortalama 45 dakikayla 1 saat arasında sürer. Uygulama sırasında hafif bir yanma hissedilebilir fakat işlemden sonra ağrı veya acı kalmayacaktır. Thermage uygulamasından sonra ciltte morluk veya kızarıklık olmaz, günlük hayatınıza devam edebilirsiniz. Uygulamadan sonra güneş yasağı da olmaz.

Thermage CPT Selülit uygulamasının etkisi

Thermage Cpt selülit uygulaması yapılan bölge tedaviden hemen sonra kolajen etkisiyle birlikte esneklik kazanmaya başlar, cilt gerilir ve sıkılaşır. Thermage Cpt Selülit tedavisinin etkisinin en iyi durumu 2 & 6 ay arasında görülür. Uygulamanın etkisini 2 seneye kadar görebilirsiniz. Eğer yoğun kilo almaz, spor yaparsanız bu süreyi uzatmak sizin elinizdedir. İhtiyaç halinde Thermage uygulaması tekrarlanabilir.