Aşırı Terleme İçin Hangi Doktora Gidilir?

1 Cevap

Merhaba hocam,kol altımda terleme sorunu var. ter bezlerinin alındığını duydum.Ama bu işlemden korkuyorum botox ile terleme tedavisi yapıldığını okudum.Aşırı terleme için hangi doktora gidilir?

Op. Dr. Leyla Arvas Haziran 19, 2020

Merhaba, aşırı terleme bazı iç organ hastalıklarından, sinir sistemi bozukluğundan, hormonal hastalıklardan ya da farklı sebeplerden dolayı ortaya çıkabilir.Aşırı terleme genelde koltuk altı, avuç içi ve ayak tabanlarında oluşuyor. Özellikle koltuk altında terleme yaşayan kişilerin koltuk altında lekelenmeler olabilir. Terleme sadece sıcaktan değil, aynı zamanda stresten ve heyecandan da ortaya çıkabilir. Terleme tedavisini botox ile gerçekleştiriyoruz.Bu tedaviyi dermatologlar ve plastik cerrahlar uygulamaktadır. Biz aşırı terlemeyi botox enjeksiyonu ile tedavi ediyoruz.Botox enjeksiyonun etkisi ortalama 6-8 ay sürmektedir.Tek seansla aşırı terleme sorunundan kurtulabilirsiniz.

blank

İyi günler hocam, fazla aktivite yapmadığım zamanlarda bile aşırı terlemem oluyor. Botoks tedavisini duydum terleme için. aşırı terleme için hangi doktora gidilir?

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 19, 2020

İyi günler, hormonlardaki düzensizlikler, sinir sistemindeki bozukluklar, birtakım iç hastalıkları ya da kullanılan ilaçların yan etkilerinden dolayı terleme yaşanabilmektedir. Fazla aktivite yapılmasının aşırı terleme sıkıntısı ile bir ilgisi bulunmamaktadır. Kimi kişilerde belirttiğim sebeplerden dolayı aşırı terleme şikayetleri olabilmektedir. Terleme tedavisini cildiye doktorları ve plastik cerrahi doktorları tedavi edebilmektedir. Plastik cerrahi olarak biz aşırı terlemeyi botox işlemi ile çözüme ulaştırmaktayız. Yaptığımız botoks işleminin etkisi 6 ile 8 ay arasında değişmektedir. Yapacağımız bir seanslık işlemle terleme probleminizden rahatlıkla kurtulabilmektesiniz.

blank

Merhaba hocam, ben gündelik hayatımda çok terleyen bir kızım, aşırı terleme için hangi doktora gidilir? Bunun için sizin önerebileceğiniz bir işlem var mı?

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 16, 2020

Merhaba, aşırı terleme çeşitli nedenlerden dolayı ortaya çıkabilmektedir, kişideki hormonal dengesizlikler, sinir sistemi bozuklukları ya da iç organ rahatsızlıklarından dolayı ortaya çıkabilmektedir. Aşırı terleme kişilerde koltuk altı, ayak altı, el içlerinde görülmektedir. Aşırı terleme yaşayan hastalar genellikle dermatoloji ya da plastik cerrahi polikliniklerine gitmektedirler. Biz kliniğimizde aşırı terleme tedavisi için botox işlemini kullanmaktayız. Botoks işlemini çok küçük iğne yardımıyla terleme olan bölgeye uygulamaktayız. Botox tedavisi ile ortalama 7 ay terleme sorununuzdan kurtulmanız mümkündür. 1.5 yılda bir tekrarlanan tedaviyle aşırı terlemeden kurtulabilirsiniz.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)