Erkeklere Özel, Medikal Cilt Bakımı
Erkek Cilt Bakımı

Erkek Cilt BakımıGeleneksel olarak erkekler cilt bakımı için kadınlardan daha az zaman harcarlar, ancak günlük tıraş ve farklı açık hava aktiviteleri yoluyla ciltlerine zarar vermek için çok daha fazla sebepleri vardır. Bugün, her zamankinden daha fazla erkek ciltlerine daha iyi bakmakla ilgileniyor.

Deri, vücudun mikroplarına ve hastalıklara karşı ilk savunma hattıdır. Erkekler, birçok kadının yaptığı gibi günde iki kez sabah ve akşam olmak üzere cilt bakımı rejimi uygulamalıdır. Bir erkeğin cildi bir kadınınkinden yaklaşık % 20 daha kalındır ve tipik olarak daha sıkıdır çünkü kolajen ve elastin bakımından daha zengindir. Daha aktif yağ bezleri nedeniyle, erkek cildi daha yağlı olma eğilimindedir. Bu, daha yüksek kirlenme potansiyeli anlamına gelir.

Hangi cilt tipine sahip olursanız olun yüzünüzü temizlemeniz ve cildinize bakmanız çok önemlidir. Derinlemesine temizlik önemlidir. Gözenekleri temiz tutar, cildi sağlıklı tutar. Erkek cildinde, dermis daha kalın ve kolajen bakımından daha zengindir ve epidermis genellikle daha yağlıdır. Tıraştan sonra temel temizlik, koruma ve nemlendirme ile başlamak etkili bir rutindir. Yüzünü sadece sabun ve suyla yüzünü yıkayan bir erkek için bu karmaşık bir rejim gibi görünebilir. Ancak belli aralıklarda özel cilt bakımının gözenekleri tıkanmasını önleyeceğini ve bunun da sivilcelerden batık saçlara kadar çeşitli cilt koşullarını önleyebileceğini unutmayın.

Erkek Cilt Bakımı Nedir?

Her hastanın cilt durumunu ayrıntılı bir cilt ve sağlık geçmişi, önceki tedavilerin gözden geçirilmesi ve cilt muayenesi aracılığıyla kişisel bir değerlendirme yapılır. Her hasta için kişiselleştirilmiş ve tıbbi olarak yönlendirilmiş bir tedavi programı geliştirilir.

Tıraştan kaynaklanan kızarıklıklar veya kırmızı lekeler genellikle sert kimyasal tıraş köpüklerinin, cilde sürtünmenin veya aşırı yakın tıraştan kaynaklanan kılların büyümesinin sonucudur.

Medikal cilt bakımı ile, tıraş öncesinde veya sonrasında uygulama yapılmasının tıraş döküntülerini azalttığı klinik olarak kanıtlanmıştır.

Ayrıca, kalıntılar çıkarıldıktan sonra gözenekleri sıkılaştırmaya ve iyileştirmeye yardımcı olan bitkisel özellikler içeren ve cilde bakteri ve kirliliklerden antimikrobiyal koruma sağlayan özel bakım ürünleri uygulanır.

Doğru ürünü seçtiğinizde, hassas cilt, kuru cilt veya kusurlu cilt gibi cilt tipinizi tedavi edecek bir ihtiyaç doğar. Hassas cilt kızarıklık, yanma hissi ve jilet yanması yaşama eğilimi ile karakterize edilebilir. Kuru cilt gergin ve elastikiyetsiz hissedebilir. Kusurlara eğilimli cilt, sivilce, tıraş bıçağı yumruları ve batık kıllarla karakterize edilebilir.

Erkek Cilt Bakımının Kişisel ve Mesleki Yaşamınıza Etkisi

Çeşitli cilt bakımları kişisel ve profesyonel yaşamınızı nasıl etkileyecek; müşterilerinizle, iş arkadaşlarınızla veya amirlerinizle sürekli olarak görüştüğünüz müşteri hizmetleri veya satış temelli bir rolde çalışıyorsanız, bunun kariyeriniz üzerinde son derece olumlu bir etkisi olacağını bilmelisiniz. Tam anlamıyla çalıştığınız şirketin yüzüsünüz ve bu nedenle başarınızı garantilemek için parlak, mutlu, temiz, kendinden emin ve iyi bir bir imaj sunmanız gerekir.

Genetik

Bazı erkekler doğal olarak, erken veya devam eden yaşlanma belirtileri yaşamalarını engelleyen istisnai genetiklerle doğarlar. Ama buna her erkek nail olamaz. Yaşıtlarınızdan daha yaşlı görünmemek için erken bakım rutini oluşturmak önemlidir.

Sigara içmek

Sigara içmek cildinizin sağlığı için inanılmaz derecede zararlıdır ve karbon monoksite uzun süre maruz kalmak vücudunuzun oksijen seviyelerini bastırırken nikotin kan akışınızı yavaşlatır. Oksijenin hayati organlara ulaşması engellendiğinde, vücudunuz normal çalışmayı durdurur. Nihayetinde cildiniz giderek daha kuru, pul pul, sarkık ve solgun görünecektir. Uzun süredir sigara içenler, sigaradaki kanserojen maddeleri tükettiği için genellikle aşırı vitamin ve besin eksikliklerinden muzdariptir. C vitamini, cildinizin sağlığı için özellikle zorunludur çünkü aktif olarak onarır ve dış güçlerin neden olduğu hasarı önler. Bunları da sadece gıda olarak değil dışardan takviye bakım ve ürünlerle sağlayabilirsiniz.

Güneş koruması

Yaz aylarında, özellikle aşırı miktarda doğrudan güneş ışığına maruz kalacağınız egzotik yerlere seyahat ediyorsanız veya dışarıda çalışsanız bile, bol miktarda yüksek SPF güneş kremi kullanmalısınız. Kışın cildinizi günlük olarak korumak için düşük SPF li nemlendirici veya krem ​​uygulamalısınız. En az güneş ışığına bile uzun süre maruz kalmak cildinize zamanla zarar verir. Bu zararı ancak düzenli thulium laser yani “babyface” uygulaması ve ek gözenek bakımları ile telafi edebilirsiniz.

Uyku

Yeterince uyuyor musunuz? Ortalama olarak, cildinizin günlük hayatınızın gidişatından sonra dinlenebilmesi ve iyileşebilmesi için her gece 7 ila 10 saat arasında bir yerde uyumanız gerekir.

Sağlıklı Beslenme

Sağlıklı ve dengeli bir diyet sürdürmek, cildinizin doğal parlaklığını ve gençliğini korumak için ihtiyaç duyduğu temel vitamin ve besinleri almanızı sağlar. Günlük vitamin ve besin alım değerini yediğimiz gıdalardan almak en iyisi olsa da her zaman bunu gerçekleştiremiyoruz. Bu noktada gereken vitamin ve mineralleri bakımlarınızda gerektiği şekilde cildinize nüfuz ettirmek gerekir.

Yaşlanma Karşıtı Tedaviler Erkeklerin Daha Genç Görünmesine Nasıl Yardımcı Olur?

Gerçek şu ki, bazen, kesinlikle her şeyi doğru yapabilir ve yaşlandıkça yine de ideal görünümden daha az görünen bir cilde sahip olabilirsiniz. Bazı insanlar için kurabiyenin parçalanma şekli görüntüsüdür bu. İyi haber şu ki, cildinize gelecek zararları tersine çevirmeye ve önlemeye yardımcı olmak için genel cilt bakımı rutininizde uygulayabileceğimiz çok sayıda yaşlanma karşıtı tedavi ve uygulama var. Bir ön danışma randevusu almak ve yaşlanma karşıtı hedeflerinizi tartışmak için bugün bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin!

Erkek Cilt Bakımı Fiyatları Nedir?

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. +902122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Erkek Cilt Bakımı fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

author-avatar

Op. Dr. Leyla Arvas

Estetik Cerrahi uzmanı Op.Dr Leyla Arvas, Vücut ve Yüz Estetiği, Liposuction, Meme Estetiği, Karın Germe, Yağ enjeksiyonu, Saç ekimi konularında uzmanlaşmış kadın estetik cerrahıdır.