Göz Çevresi Estetiği

Gözenek Sıkılaştırma Tedavisi

blank Gözenek sıkılaştırma tedavisi arayışı, birçok kişinin yaşadığı en yaygın cilt sorunlarının başında gelir. Doğal olarak yağlı cilt, yaşlanma, güneş hasarı ve zayıf cilt bakımı rutininin bir sonucudur. Nedeni ne olursa olsun, cildinizi güzelliğinden uzaklaştırabilir. Neyse ki bugün ve çağda, bu sorun Gözenek Sıkılaştırma Tedavisi kullanılarak verimli ve kalıcı bir şekilde tedavi edilebilir . Şimdi o mükemmel, ışıltılı bir cilde kavuşabilirsiniz.

Büyük gözenekler?

Büyük gözenekler temelde fazla yağ, sebum ve döküntü nedeniyle genişleyen tüylerin kökleridir. Çeşitli nedenlerden kaynaklanabilirler ancak başlıca nedenleri güneş hasarı, genetik, cilt elastikiyeti, çevre veya cilt kirliliği ve yaş olarak kabul edilir. Büyük gözenekler kendi kendine iyileşir gibi kabul edilir ve zamanla kaybolur sanılır, ancak yoğun vakalarda cilde sonsuza kadar yerleşebilir ve uygun tedavi uygulanmadıkça kaybolmazlar.

Büyük gözeneklerin nedenleri!

Büyük gözenekler her yaşta oluşabilir, ancak 12-20 ve 40 yaş üstü grupların büyük gözeneklerden muzdarip olma olasılığı çok daha yüksektir.

Çevre kirliliği ve cilt kirliliği, büyük gözenek oluşumuna katkıda bulunur, örneğin sıcaklık artışı vücut terlemesinin artmasına ve daha yüksek büyük gözenek oluşumu olasılığına yol açmasına neden olabilir.

Hormonal değişim ve genetik, ergenlik döneminde olduğu gibi büyük gözeneklerin ana nedeni olarak kabul edilir, vücut ciltte gerginliğe yol açan ağır değişikliklere uğrar ve ciltte sebum tıkanması nedeniyle geniş gözenekler oluşmasına neden olur. Büyük gözenek oluşumuna genetik de neden olabilir.

Gözenekleri Sıkılaştırmak İçin Tedaviler nelerdir?

Yıllar içinde, geniş gözenekler için ve teknolojideki gelişmeler sayesinde çeşitli tedaviler keşfedildi; büyük gözenekler günümüzde kolaylıkla tedavi edilebilmektedir. Geniş gözenekleri tedavi etmek için kullanılabilecek en son teknolojiler aşağıdaki gibidir

• Thulium Lazer “Babyface”
  • Dermapen Tedavisi

Babyface Tedavisi:

Babyface geniş gözeneklerden kurtulmak için thulium lazer kullanılır ve tedavi için en güvenilir ve en hızlı yol olarak kabul edilir. Lazer, ölü hücreleri ve geniş gözenekli enfekte hücreleri hassas bir şekilde hedeflemek için kullanılabildiğinden ideal olarak kabul edilir. Lazer herhangi bir yan etkiye neden olmadan cilde nüfuz eder ve çevreye zarar vermeden yeniler ve cildin tamamen sıkılaşmasını sağlar.

Dermapen Tedavisi:

Dermapen tedavisi birkaç yıldır kullanılmaktadır ve cilt problemlerini tedavi etmek için kullanılan en eski yöntemlerden biridir. Mikro iğneleme, geniş gözenek sorununun üstesinden gelmek için kolajen üretimini ve hücre yenilenmesini başlatmak için küçük mikro yaralanmalara neden olarak çalışır . Mikro iğneleme tedavisi, tedavinin etkinliğini artırmak için birkaç başka tedaviyle birleştirilebilir.

Gözenek Sıkılaştırma Tedavisi Sonrası Bakım

Gözenek sıkılaştırma tedavinizin sonuçlarını en üst düzeye çıkarmak için estetisyeninizin önerdiği tüm talimatları takip etmeniz önemlidir .

• Aşırı güneşe maruz kalmaktan kaçının.
  • Güçlü bir güneş kremi kullanın.
  • Birkaç gün makyaj yapmaktan kaçının.
  • Tüm topikal kremleri ve temizlik malzemelerini düzenli olarak uygulayın.
  • Cildinize dokunmayın.

Tedaviye kimler katılabilir?

Cildinde genişlemiş gözenekler yaşayan herkes tedaviye hak kazanır.

Herhangi bir yan etkisi var mı?

Hafif şişlik ve kızarıklık olabilir, ancak bu birkaç saat içinde geçecektir.

İyileşme süresi nedir?

Tamamen iyileşmesi 7-8 gün sürer.

Ağrılı bir işlem mi?

Hayır, tüm tedaviler non-invaziv ve ağrısızdır. Ancak herhangi bir rahatsızlık durumunda lokal anestezi uygulanır.