Migren botoksu devlet karşılıyor mu?

21 görüntülenmeBotox®
1 Yorum

Merhaba, migren botoksu hakkında uzmanına danışmak en iyisidir diyerek size yazmak istedim Leyla Hanım. Öncelikle umarım iyisinizdir. Migren atakları bende artık kronikleşti ve baş edilemez bir hal aldı. Ancak internetten araştırdığım kadarıyla hep özel hastane ve klinikler bu uygulamayı yapıyor. Devlette yapıldığına dair bir bilgi bulamadım. Siz bilirsiniz diye sormak istiyorum. Migren botoksu devlet karşılıyor mu acaba?

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, kronik baş ağrısı rahatsızlığı diğer ismiyle migren, günümüzde halk arasında oldukça yaygın karşılaşılan ve kişilerin sıkça şikayet ettiği bir durumdur. Kişinin günlük yaşamını olumsuz anlamda etkileyen bu şiddetli baş ağrısının en etkili tedavisi ise migren botoksudur. Migren botoksu sizin de belirttiğiniz üzere özel hastane veya bizim gibi kliniklerde uygulanmaktadır. Kas rahatsızlığı tedavisi dışında devlet, migren ve baş ağrısına çözüm olan botoks uygulamasınının ücretini karşılamamaktadır. Migren botoksunda botulinum toksini baş ağrısının şiddetini en çok hissettirdiği bölgeye iğneler yardımıyla enjekte edilmektedir. Kalıcı olmayan bu işlem, 3-6 ayda bir tekrar edilmelidir. İşlemin tekrar etme sıklığını ile etki süresi arasıda doğru orantı bulunmaktadır. O nedenle migren botoksu uygulamasını şiddetle tavsiye etmekteyim. Geçmiş olsun, sevgiler.

Doktorunuza Sorun

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)

error: Kopyalama Yasaklandı