Cildinizden Geçmişin İzlerini Siliyoruz!

Merak etmeyin, yaşlılık izlerini cilt yenileme uygulamaları ile silmek mümkün!

Cilt yenileme ve cilt gençleştirme denilince akla ilk olarak botoks, lazerli cilt bakım uygulamaları ve gençlik aşıları geliyor. Cildinizin sıkılaşmasını sağlayan bu anti aging uygulamaları cildinizde iz bırakmadan cildin kısa sürede gençleşmesini sağlayacaktır.

Cilt Yenileme

Ömrünüzden geçen yıllar en çok izleri cildinizde bırakır. Kullandığınız mimikler, yaşadığınız stresli günler göz kenarlarınızda, gıdınızda ve alt yüz bölgeniz de kolayca görülebilir. Zamanla cildinizin eskisi kadar parlamadığını fark edecek, renk eşitsizliklerinin ortaya çıktığını göreceksiniz.

Cildinizin eski hacmini kazanması ve genç görünmesi için anti-aging uygulamalarından yararlanabilirsiniz. Cildin derin katmanlarına etki eden lazer uygulamaları sayesinde en az 5 ila 10 sene daha genç görünebilirsiniz. Yeni nesil teknolojiler ile birlikte cildinizi yenileyebilir, sıkılaştırabilir, daha parlak görünmesini sağlayabilirsiniz. Cilt yenilemek için botoks, Thermage, gençlik aşısı, Ulthera ve Baby Face Beauty teknolojilerini sizlere öneririz. Bu uygulamalar evde yaptığınız klasik cilt bakımından çok daha etkili olarak derinizin alt katmanlarına ulaşır. Böylece daha kısa sürede daha etkili sonuçlar elde edebilirsiniz. Size en uygun olan cilt gençleştirme uygulaması için mutlaka uzman bir hekime danışmalısınız.

Kırışıklar için: Botoks

Yüzünüz de beliren ilk kırışıklar yaşlandığınız anlamına gelmesin! Botoks, botulinum toksini sayesinde kaslarınızın gevşemesini sağlar. Böylece yüzünüzdeki kırışıklar yumuşar ve daha pürüzsüz görünür. Kaşları çatmak, gözleri kısmak, alın kırıştırmak, gülmek gibi istem dışı hareketler yüzümüzde mimik çizgilerinin oluşmasına neden olur. Botoks ile mimik çizgileri ve ciltteki kırışıklar yumuşatılarak yüze genç bir ifade kazandırılır. Botoks en çok alın çizgilerine, kaş arasına, göz çevresine ve dudak çevresine yapılır. Uygulama yapıldıktan 48 saat sonra botoksun etkisini görmeye başlarsınız. Botoksun kalıcılığı genellikle 4-6 ay arasında değişir.

ÇOK SORULAN SORULAR

Yaşlanmayla birlikte deri altındaki yağ dokusu erimeye başlar. Yağ dokusunun erimesi yüzün hacmini kaybetmesine ve sarkmasına yol açar. Yaşlanma sürecinde yüz kare şeklini kaybederek daha oval bir görüntüye bürünür. Hyalüronik asit dolgu maddesi sayesinde yüzünüze kaybettiği hacmi geri kazandırabilirsiniz. Aslında vücutta doğal olarak bulunan hyalüronik asit, yaşlanma sürecinde git gide azalır. Moleküler hacminin bin katı kadar su tutma özelliği olan bu asit, yaşlanmanın etkisiyle sarkan cildi toparlayacak en geçerli yöntemlerden birisidir. Hyalüronik asit dolgusundan sonra cildinizin nem tutma kapasitesinin arttığını görecek, gençlik yıllarında olduğu gibi dolgun ve parlak bir cilde sahip olacaksınız. Yüz dolguları en çok burun kenarındaki kırışıkları açmak için ve elmacık kemiklerini belirginleştirmek için kullanılır. Yüz dolgusu tek seansta yaptırabilirsiniz, işlemin ömrü 6 ila 12 ay arasında değişmektedir.

Cildinizin git gide solgun göründüğünü ve cansızlaştığını fark ediyorsanız sizler için en uygun anti aging yöntemi mezoterapidir. Mezolifting olarak da bilinen bu yöntem ile cilde ihtiyacı olan vitaminler enjekte edilir. Hastanın cildine ince uçlu iğnelerle enjekte edilen bu vitamin karışımı kolajen ve elastin üretimini destekler. Mezolifting iğnelerinin içeriği hyalüronik asit, vitamin, amino-asit, cildin ihtiyacı olan mineraller ve büyüme faktörlerinden meydana gelir. Bu formül sayesinde cildiniz tıpkı gençlik yıllarınızda olduğu gibi parlak, canlı ve sağlıklı görünür.

Ameliyat olmadan yüzünüzün sıkılaşmasını ve yukarıya doğru toparlanmasını istiyorsanız Thermage CPT size en uygun yöntemdir. Uzman hekimler tarafından uygulanan Thermage işlemi, radyo frekans dalgalarının teknolojisinden yararlanıyor.

Thermage uygulamasında cildin yüzeyine hiçbir zarar verilmez. Radyofrekans enerjisi kullanılarak deri altındaki kolajen ve elastin lifleri uyarılır. Böylece cildiniz anında sıkılaşma evresine döner. Thermage yaptırdıktan sonra günlük hayatınıza aynı gün içinde geri dönebilirsiniz. Uygulamanın tam anlamıyla sıkılaşma etkisi 1,5 ay sonra kendini göstermeye başlayacaktır. Optimum sonuçlar için en az 3 ay beklemenizi öneririz.

30’lu yaşlardan sonra cildiniz kırışma dönemine girer. Yüzünüz eskisi gibi sıkı görünmez, alt yüz yavaş yavaş sarkmaya başlar. Ultherapy, cilt yüzeyini etkilemeden, deri altına inen ses dalgalarını kullanır. Bu dalgaların enerjisi sayesinde cildin alt tabakaları ısınır ve kolajen üretimi hızlandırılmış olur. Kolajenin artmasıyla birlikte cilt kendi kendini sıkılaştırma sürecine girer. Bir seans Ulthera yaptırdıktan sonra cildinizin elastikiyetinin arttığını görecek, yüz ovalinizin daha sıkı olduğunu hissedeceksiniz.

Ulthera göz çevresi gibi hassas bölgelerde de oldukça etkilidir. Göz kapaklarındaki sarkma ve kaş düşüklüğü Ulthera uygulaması ile tedavi edilebilir. Ulthera çoğunlukla tek seansta en iyi sonuçları elde etmenize yardımcı olur fakat kişinin kırışıkları ve sarkması çoksa 1 sene sonra ikinci bir Ulthera seansı yaptırmasını öneririz.

Gençlik aşısı zengin içeriği sayesinde cildinizi çok daha genç gösterecek! H-100 gençlik aşısının amacı cildi nemlendirmesi ve cildin ihtiyacı olan besinleri cilde enjekte etmektir.

Mannitol, hyalüronik asit, Hexapeptide-8, pro kolajen peptit, Dmae %3,5, Pentapeptide-18,B1, B16 vitamini, 7 amino asit ve organik silica’dan meydana gelen H-100 gençlik aşısı vücutta azalan vitamin ve mineralleri yeniler. 20’lı yaşlarda cildiniz nasıl çalışıyorsa, H-100 aşı uygulamasından sonra aynı şekilde çalışacaktır. H-100 gençlik aşısını iki-üç haftada bir kere uygulamak cildinizin gençleşmesi için yeterli olur. Oldukça minik iğnelerle bu işlem yapıldığı için cildinizde iz kalmaz, ağrı hissedilmez.

Baby Face uygulaması anti aging ile cilt bakımını buluşturuyor. Lazer teknolojisi kullanılarak uygulanan bu cilt bakımında cilt problemlerinize uygun olarak tedavi geliştirilir. Baby Face Beauty renk eşitsizliği, cilt lekeleri, kırışıklık ve deformasyon sorunları için idealdir. Bu uygulamadaki aktif maddeler cildin en alt tabakasına kadar ulaştırılmaktadır. Bu nedenle Baby Face cilt bakımının sonuçları oldukça etkili ve kalıcıdır.

Baby Face Beauty cilt bakımında ilk olarak ısı kanalları açılır. Sonrasında ise cildin beklentisine göre A veya C vitami, resveratrol ve kök hücre serumları cilde yedirilir. Bu formüller ısı kanalları aracılığı ile cildin en alt tabakasına kadar ulaştırılır. Bir veya iki hafta arayla 3-4 seans Baby Face Beauty cilt bakımı yaptırmak cildinizin sıkılaşmasına, cilt yüzeyindeki pürüzlerin giderilmesine ve genel olarak yüzünüzün daha sağlıklı görünmesine yardımcı olur.

Cildinizi derinlemesine temizlerken aynı zamanda cildinizdeki sorunları gideren ve cildin gençleşmesini sağlayan anti-aging bakım uygulamasıdır. FDA onaylı olan Hydrafacial bakımını her cilt tipi ve her yaştan kişi yaptırabilir. Klasik cilt bakımlarından farklı olarak cildinizi derinlemesine temizler ve nemlendirir.Hydrafacial cilt bakımı 4 ana bakımdan oluşmakta ve yaklaşık 20-30 dakika sürmektedir.

Aşama Temizleme,Hydrafacial vakum sistemi ile cildinizi derinlemesine temizler.

Aşama Peeling, Hassas olan ciltlerde bile herhangi bir tahrişe sebep olmaması için elmas başlıklar kullanılarak cildin üst tabakasındaki yağı ve dolan gözenekleri temizlemek için peeling soyma işlemi gerçekleştirilir.

Aşama Serum , Ciltteki sorunları çözmeye yönelik serumlar cilde uygulanır.Geniş gözenekli ve yağlı ciltlere yağ dengeleyici serumlar, cilt kuruluğu, ince kırışıklıkları ve siyah noktaları olan kişilere ise hyalüronik asit bazlı serumlar uygulanır.

Aşama Nemlendirme, Cihazın özel spiral dizaynı sayesinde antioksidonlar, peptidler, nemlendirici solüsyonlar ve hyalüronik asit bileşenleri ile cilt nemlendirilir.

Cilt bakımı bittikten sonra led terapi uygulaması ile akneli yüzler için mavi, ince kırışıklıkları olanlar için kırmızı led ışık tedavisi yapılır.2 hafta da bir olacak şekilde 4 ile 6 seans aralıklar ile Hydrafacial cilt bakımı uygulaması yapılmaktadır. İlk seanstan itibaren etkisini anında hissedeceğiniz Hydrafacial cilt bakımının kalıcılığını ve sonuçlarını koruması açısından ayda bir tekrarlamınızı öneririz.

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Cilt Yenileme uygulamaları fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

SAĞLIKLI BİR YAŞAM HAKKIMIZ

Haber Bültenimize Katılın

Haber bültenimize üye olarak güncel yazılarımızı takip edebilirsiniz.

CİLT YENİLEME UYGULAMALARI

Bir Sorunuz mu Var ?

Cilt Yenileme uygulamaları hakkında sorulan soru ve cevaplara buradan ulaşabilirsiniz ya da bize mesaj gönderebilirsiniz.
@drleylaarvas

BİZİ TAKİP EDİN

Uygulamalar, çözümler ve operasyonlarımız hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Cilt Yenileme Uygulamaları Soru ve Cevapları

Sorgunuzla eşleşen soru yok veya bunları okuma izniniz yok.