Ciltteki Kırışıklıklara ve Sarkmalara Işık Dolgusu

Daha genç ve güzel görünmek adına kadınlar artık bıçak altına yatmayı çok da tercih etmiyor. İlerleyen ve sürekli gelişen estetik dünyasının yeni gözdesi; ışık dolgusu”. Gençlik ışıltısını yeniden bu yöntem sayesinde bıçak altına yatmadan ve kısa zamanda kazanmak mümkün.Yetersiz uyku, stres, güneş gibi etkenler sebebiyle elastikiyetini kaybeden ciltte kırışıklıklar ve sarkmalar oluşuyor. Çözüm arayanlar için; Redensity I Işık Dolgusu cilde ışığı yansıtma kapasitesini geri kazandırmak için dolgu ve mezoterapi tekniklerini bir arada bulunduran bir yöntem olarak sunuyor.

Ciltteki kırışıkların sebebi nedir?

Ciltteki kırışıkların ana sebebi dokuda azalan hyaluronik asittir. Kişinin yaşı ilerledikçe ciltte bulunan hyaluronik asit miktarı azalır. Böylece cilt elastikiyetini kaybeder. Elastikiyetini kaybeden cilt kendi kendini tedavi edemez ve kırışıkların, çukurların meydana çıkmasına sebep olur. Işık dolgusu sayesinde cildiniz daha genç, dolgun, canlı ve ışıl ışıl görünür. Çukur olan bölgeleriniz dolgunlaşır ve kırışıklarınız azalır.

Işık dolgusu uygulaması

Işık dolgusu 15 dakikada tamamlanır. Uygulama sonrasında yoğun bir şekilde şişlik veya kızarıklık görünmez. Işık dolgusundan hemen sonra günlük hayatınıza devam edebilirsiniz. Işık dolgusu 3 seansta tamamlanır, bu 3 seans 3 hafta aralıklarla yapılır. İlk seanstan sonra yüzünüzde gözle görülebilen bir aydınlanma olacaktır. Işık dolgusunda bakır, çinko gibi elementler yer alır, bu elementlerin dışında amino asitler ve vitaminler cildinizin kararan bölgelerini aydınlatır size daha sağlıklı bir cilt yaratır.

Sonuç: Uygulamanın hedefi ciltteki hyaluronik asitin artmasını sağlayarak cildin elastikiyetini arttırmaktır. Işık dolgusunun kalıcılığı 18 aydır.

Işık dolgusu cilde nasıl etki eder?

Ciltte bulunan hyaluronik asitin azalmasıyla birlikte ciltte sarkma ve kırışıklık meydana gelebilir. Yirmili yaşların sonundan itibaren yüzleşmeye başladığımız bu kırışıklar ileriki yaşlarda sarkmaya yol açar. Yüz gençleştirme ve cildin canlandırılması için en iyi alternatif dışarıdan hyaluronik asit takviyesidir. Hyaluronik asit, cildin içine aşılandıktan sonra cilt dokusunda hızlı bir su tutma sayesinde gergin ve canlı bir cilt amaçlanır. Bu asitin yüksek su tutucu etkisi sayesinde cilt sıkılaşır, dolgunlaşır ve esnekliği artar. Hyaluronik asit, fibroblastları da uyararak deri altında yenilenme sağlar, kırışıkların görünümünü azaltır ve genç bir görünüm yaratır. Bu nedenle ışık dolgusu cildi gençleştiren, daha gergin ve sağlıklı görünmenize yardımcı olan bir işlemdir.