Dolgu Uygulamaları
nem dolgusu

Daha genç ve güzel görünmek adına kadınlar artık bıçak altına yatmayı çok da tercih etmiyor. İlerleyen ve sürekli gelişen estetik dünyasının yeni gözdesi; ”nem dolgusu”. Gençlik ışıltısını yeniden bu yöntem sayesinde bıçak altına yatmadan ve kısa zamanda kazanmak mümkün. Yetersiz uyku, stres, güneş gibi etkenler sebebiyle elastikiyetini kaybeden ciltte kırışıklıklar ve sarkmalar oluşuyor. Çözüm arayanlar için; Nem aşısı da denen, cilde ışığı yansıtma kapasitesini geri kazandırmak için dolgu ve mezoterapi tekniklerini bir arada bulunduran bir yöntem olarak sunuyor.

Ciltteki Kırışıkların Sebebi Nedir?

Ciltteki kırışıkların ana sebebi dokuda azalan hyaluronik asittir. Kişinin yaşı ilerledikçe ciltte bulunan hyaluronik asit miktarı azalır. Böylece cilt elastikiyetini kaybeder. Elastikiyetini kaybeden cilt kendi kendini tedavi edemez ve kırışıkların, çukurların meydana çıkmasına sebep olur. Nem dolgusu sayesinde cildiniz daha genç, dolgun, canlı ve ışıl ışıl görünür. Çukur olan bölgeleriniz dolgunlaşır ve ince kırışıklarınız azalır.

Nem Aşısı Nasıl Yapılır?

Nemlendiren bu dolgu tüm yüze yapılır ve uygulama yaklaşık 15 dakikada tamamlanır. Uygulama sonrasında yoğun bir şekilde şişlik veya kızarıklık görünmez. Nem dolgusundan hemen sonra günlük hayatınıza devam edebilirsiniz. Nem aşısında denen dolgu 3 seansta tamamlanır, bu 3 seans 3 hafta aralıklarla yapılır. İlk seanstan sonra yüzünüzde gözle görülebilen bir aydınlanma olacaktır. Dolgu içeriği olarak hyalüronik asidin yanı sıra bakır, çinko gibi elementler ve peptitler yer alır, bu elementlerin dışında amino asitler ve vitaminler cildinizin kararan bölgelerini aydınlatır size daha sağlıklı bir cilt yaratır. En sık yapılan ve en etkili nem aşısı uygulaması dolgu maddesi Redensity 1 dir. Nemlendiren bu ışık dolgusu bir tedavidir, yüzünüzü dolgunlaştırmaz sadece besler ve tedavi ederek yeniler.  Nem dolgusu daha çok cilt için bir destek tedavisi olarak görülebilir.

Nem Dolgusu Sonuçlarını Ne Zaman Görülür?

Nem dolgusunun hedefi ciltteki hyaluronik asitin artmasını sağlamak, cildi yenileyerek beslemek ve cildin elastikiyetini arttırmaktır. Nem dolgusu ilk seanstan sonra cildin aydınlanması şeklinde etkisi görülür, 3. seans tamamlandığında cildinizde gözle görülür farklılıklar görünür olacaktır. Ancak dolgunluk ve ağırlaşma görülmeyecektir. Nem dolgusu her sene yenilendiğinde yaşlanmanın etkileri azalır ve geciktirilir.  Nem aşısı bir nevi cilt içini beslenme olarak düşünülebilir.

Nem Aşısı Cilde Nasıl Etki Eder?

Ciltte bulunan hyaluronik asitin azalmasıyla birlikte ciltte sarkma ve kırışıklık meydana gelebilir. Yirmili yaşların sonundan itibaren yüzleşmeye başladığımız bu kırışıklar ileriki yaşlarda sarkmaya yol açar. Yüz gençleştirme ve cildin canlandırılması için en iyi alternatif dışarıdan hyaluronik asit takviyesidir. Hyaluronik asit, cildin içine aşılandıktan sonra cilt dokusunda hızlı bir su tutma sayesinde gergin ve canlı bir cilt amaçlanır. Normalde cilt yaşlanmasını önleyyici kremlerinde içinde bulunan hyalüronik asit direk cilt içine verilmesi etkisinin hemen görülmesini sağlar. Bu asitin yüksek su tutucu etkisi sayesinde cilt sıkılaşır, dolgunlaşır ve esnekliği artar. Hyaluronik asit, fibroblastları da uyararak deri altında yenilenme sağlar, kırışıkların görünümünü azaltır ve genç bir görünüm yaratır. Bu nedenle nem dolgusu cildi gençleştiren, daha gergin ve sağlıklı görünmenize yardımcı olan bir işlemdir.

Nem Dolgusu Fiyatları

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. +902122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Nem dolgusu fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

author-avatar

Op. Dr. Leyla Arvas

Estetik Cerrahi uzmanı Op.Dr Leyla Arvas, Vücut ve Yüz Estetiği, Liposuction, Meme Estetiği, Karın Germe, Yağ enjeksiyonu, Saç ekimi konularında uzmanlaşmış kadın estetik cerrahıdır.