Kollardaki Selülit Nasıl Geçer?

1 Cevap

Hayırlı günler kollarımda bıngıldayan bölgede çukur görüntüsü var bunlar herhalde selilüt. Bunların geçmesini istiyorum streçle sardım işe yaramadı kollardaki selülit nasıl geçer hocam?

Op. Dr. Leyla Arvas Temmuz 7, 2020

Merhaba, selülit genetik veya sonradan oluşan düzensiz beslenme, hormonal etkiler sebebiyle gerçekleşebilir. Vücudun birçok bölgesinde gözlemleyebildiğimiz selülit sorununu seans uygulamasıyla çözebilen ve en etkili tedavim Velashape 3 cihazımızdır. Vücudun farklı bölgelerinde farklı nedenlerle oluşabilen selülit sorununa Velashape 3 bipolar radyofrekans enerjisi ve kızılötesi ışınlarla vakum yöntemini kullanan cihaz, ısıtma ve vakum sayesinde cildin gençleşmesi sağlanırken aynı zamanda incelme de gerçekleşir. Tedavi tüm hastalarım için güvenli bir uygulama olup asla ağrı acı hissetmediğiniz bir uygulamadır. İşlem sırasında sanki bir taş masajındaymış gibi hissedersiniz. Eğer görünüm ek bir tedavi gerekirse selülit için mezoterapi ile kombinleyerek çok daha etkili bir sonuç almak mümkün. Selülit ve bölgesel zayıflama tedavilerimde gereken bölgelere ince uçlu iğne ile mezoterapi karışımını enjekte ediyorum. Enjekte ettiğim karışım o bölgedeki yağlanmayı azaltıp, hastanın lenfatik dolaşımının artmasını sağlıyor. Mezoterapinin içeriği birçok vitamin, mineral, aminoasit, enzim ve homeopatik sayesinde elde edilen karışım direkt hedef dokuya enjekte ederek bölgenin tedavisini sağlamamızı destekliyor.

blank

Merhaba doktor hanım, 55 yaşındayım kollarımın sarkan bölümlerinde selülitlenme var, kolsuz giymeyi tercih ettiğim için bu selülitler çok canımı sıkıyor. kollardaki selülit için uyguladığınız bir tedavi var mı?

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 19, 2020

Merhaba, selülitler vücudun her bölümünde oluşabilmektedir. Yaş farkı olmaksızın her kadında oluşan selülitlerin yaşın ilerlemesiyle beraber görünürlüğü de artmaktadır. Selülit sorunu Velashape 3 ile konforlu bir şekilde çözüme kavuşturulmaktadır. Velashape 3’ün içindeki Radyofrekans Teknolojisi cildin alt katmanlarına inerek yapısal değişikliklere neden olmaktadır. Yağ hücrelerinin yıkımını gerçekleştirirken aynı zamanda inatçı yağ ve selülitlerin oluşumunu da engellemektedir. Bipolar Radyofrekans ile koldaki sarkan ve gevşeyen bölümün toparlanması sağlanır. İçindeki mekanik vakumlama sistemi dokuların daha iyi ısınması sağlanırken damarlardaki dolaşımı da hızlandırmaktadır. Velashape 3 ısıtılan dokulardaki yağların parçalanmasonı sağlarken bir taraftan da kolejen yapımı için hücreleri harekete geçirmektedir. Kolajen artışıyla cilt sıkı ve parlak bir form içine girmektedir. Kombine aminoasit, enzim, vitamin, mineral içeriğine sahip Mezoterapi enjeksiyonuyla selülitli bölgenin tedavisi desteklenmektedir.

blank

Leyla Hanım merhaba, kollarımın üst içe doğru olan bölgesinde selülitlerim var. Kendimde olmasa kolda selülit olacağı aklıma bile gelmezdi. Kollardaki selülit nasıl geçer hocam?

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 22, 2020

Merhaba, vücudumuzdaki selülit oluşumunun çeşitli nedenleri arasında sağlıksız ve düzensiz beslenme alışkanlıkları, kalıtsal özellikler ya da hormonlardaki değişimler nedeniyle görülebilmektedir. Vücuttaki birçok bölgede görülen selülitlerin tedavisini senas seans çözmemize yardımcı, ağrısız ve acısız bir en etkili tedavi uygulamasıdır. Velashape 3 içerdiği bipolar radyofrekans enerjisi, kızılötesi enerji ve vakumlama tedavisini aynı anda kullanmaktadır. Yağ ve bağ dokularını yaklaşık 42 derecede ısıtan bu tedavide yağ dokusu azalmakta ve kolajen bağların da oluşması ve çoğalması tetiklenmektedir. Bu yöntemle yağ hücrelerinin boyutları ciddi anlamda küçülmektedir. Bu şekilde vücut daha kolay şekillenmektedir. FDA onaylı bir cihaz olmasının yanı sıra cerrahi müdahale gerektirmeyen yapısı ile uygulama kolaylığı sağlamaktadır. Radyofrekans teknolojisi cildin alt katmanlarında 15 mm derinliğe inerek yağ dokularında yapısal değişikliğe neden olmaktadır. Kimi zaman mezoterapi ile kombinlediğim uygulamada mezoterapinin de iyileştirici tedavi etkilerini görebilmekteyiz. Mezoterapi uygulamasında hastanın selülitli bölgelerine özel olarak hazırladığımız yağ yakıcı etkili vitamin mineral ve aminoasit karışımları da enjekte edilerek destekleyici bir tedavi sağlanmaktadır.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)