Vücutta Kırmızı Lekeler Nasıl Geçer?

1 Cevap

Merhaba, vücudumda küçük küçük kırmızı noktalar ve lekelenmeler var. Bu kırmızı noktalar genel olarak böcek, sinek ısırığından sonra oluşuyor ve sonrasında kırmızı küçük noktalar halinde kalıyor. Vücutta Kırmızı Lekeler Nasıl Geçer?

Op. Dr. Leyla Arvas Ağustos 19, 2020

Merhaba, vücutta görülen kırmızı nokta ya da lekelenmeler cilt rahatsızlığı olup özellikle yüz bölgesinde alın, yanak, burun ve çene kısmında oluşabilmektedir. Vücutta da göbek bölgesi, sırt bölgesi, ellerin üstünde görülebilen lekelenme ve noktasal cilt anomalilerinin tedavisi farklı dermatolojik tedaviler ile giderilmektedir. Lekelenmelerin çok çeşitli nedenleri bulunmaktadır. Kişinin yaşadığı hormonal değişiklikler, genetik faktörler, sistemik hastalıklar, mantar gibi enfeksiyonel hastalıklar, güneşin yakıcı ve cilt bozucu etkisine maruz kalmak, ilaç kullanımı, hamilelik, yanlış ya da kötü kozmetik ürünleri, bazı bitki yaprakları ya da bu bitkilerden böcekler yoluyla taşınan kimyasallar fotoallerjik reaksiyonlara , cilt üzerinde geçmeyen lekelenmelere, kızarıklıklara neden olmaktadır. Tedavi için öncelikle doktor muayenesi yapılır. Muayene sonrası nedene bağlı olarak tedavi yapılır. Allerjik nedenlerden kaynaklanan sorunlar allerjik ilaçlar ile giderilir. Hastalık kaynaklı olanlar için öncelikle hastalıkların tedavisine gidilir. Tedavi sonrası bu kızarıklıkların yerinde lekelenmeler kalabilir.

Op. Dr. Leyla Arvas 0 Cevap
Uygulamanın nasıl yapıldığını öğrenmek ve ayrıntılı bilgi için Leke Tedavisi sayfamızı ziyaret ediniz.
blank

Merhaba hocam, vücudumda sivrisinek, hava böceği gibi küçük böceklerin ısırığından sonra kırmızı noktalar kalıyor. Vücuttaki kırmızı lekeler nasıl geçer?

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 19, 2020

Merhaba, bazı kişilerin ciltleri daha duyarlı, daha hassas olabilmektedir. Kişilerin cilt yapıları ve etkilendiği faktörler kalıtsal olabilmektedir. Vücutta görülen kırmızı nokta oluşumları cildinizin böceklere karşı hassasiyetinden kaynaklı olabileceği gibi, hormon değişiklikleri, güneş ışınları, bazı ilaçların yan etkisi, karaciğerde görülen yağlanma ile bazı sistemik rahatsızlıklar da cilt üzerinde lekelenme yapabilmekte ve bu izler kalıcı hale dönüşebilmektedir. Yine aynı şekilde bazı bitkiler, bitki yaprakları, böcekler yoluyla taşınan kimyasallar da dermatolojik reaksiyonlara sebebiyet verebilmektedirler. Bu kırmızı lekeler dermetolog tarafından görüldükten sonra tedaviye yönelik işlemler yapılır. Bazı kırmızı lekeler geçici iken bazıları kalıcıdır Bu kırmızı lekelerin tamamen tedavisi yapıldıktan ve kırmızı renk geçtikten sonra geride lekelenme olabilir.Biz bu lekelere karşı tedavi yapıyoruz. Bu lekeler ancak lazer tedavisi ile giderilebilir. Fraxel Dual Lazer cilt lekelenmelerini, akne ve sivilce izlerini, kırmızı ya da siyah noktaları izleri geçiren, yok eden bir teknolojiye sahiptir ancak kırmızı lekeleri geçirmez. Fraxel Dual Lazer teknolojisinde hücreleri önce zedeleyip sonra tekrar oluşmasını sağlayan bir mantık ile verim alınmaktadır. Yaklaşık olarak 5 seans alınması öngörülen tedavi sonunda cilt lekelenmeleri geçmektedir. Soğuk hava üfleyen özel başlıkla hastaların rahat bir biçimde tedavi olmasını sağlamaktadır. Tedavi sonunda cildin gerginleştiğini, yenilendiğini, renginin açıldığını ve daha fresh bir görünüm kazandığını rahatlıkla söyleyebilirim.

blank

İyi günler Leyla Hanım, benim dekolte bölgemde kırmızı kırmızı lekeler var. Bu lekeler minik sinekler ısırdığı zaman ya da sivilcelerimi sıktığım zaman kalıyor. Vücuttaki kırmızı lekeler nasıl geçer?

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 22, 2020

İyi günler, vücutta görülen sinek ısırığı gibi olan küçük kırmızı lekeler cildin hassas yapısından kaynaklı olabilmektedir. Vücut lekelerinin sadece tek bir değil birçok nedenleri bulunmaktadır. Hormonal değişiklikler, karaciğer rahatsızlıkları, kalıtımsal nedenler, sistemik rahatsızlıklar, enfeksiyonel rahatsızlıklar da kişinin vücudunda kırmızı nokta oluşumlarını artırabilmektedir.Bu nedenle öncelikle bu kırmızı noktaların nedeni tedavi edilmelidir. Kırmızı noktaların nedenine yönelik tedavi yapıldıktan sonra kırmızı lekeler geçebilir. Kırmızı lekeler neden kaynaklanıyorsa o nedene yönelik doktor muayenesi ve tedavisi yapılmalıdır. Tedavi sonrası kırmızı lekeler solar yada belirli bir leke bırakarak kaybolurlar. Biz bu tedavi sonrası lekeleri tedavisi için fraksiyonel lazer ile soyularak cilt yenilenebilir. Fraxel Dual Lazer uygulamasında ciltte denetlenebilir hasar bırakarak cildin kendini onarma süreci doğal olarak başlatılmış olur. Leke ve yaşlanma problemleriyle savaşan en etkili tedavilerden biri olan Fraxel Dual Lazerin çalışma mantığı cilt hücrelerinde hasarlanma bırakarak cildin kendini yenilemesini sağlamaktır. Hücreleri bir bakıma uyaran bu teknoloji ile ilk uygulamadan itibaren uygulanan bölgedeki lekelerin renginde açılma görülmektedir. Ciltteki matlığın giderilmesine de yardımcı olan uygulama ile pürüzsüz ve canlı bir cilt görünümüne kavuşulur. Tedavi öncesinde uygulama alanına anestezik etkili krem uygulanması hastaların acıyı daha az hissetmelerini sağlamaktadır. Cihazın soğuk üfleyici aparatı sayesinde uygulanan tedavi daha rahatlatıcı ve konforlu hale gelmektedir. Ortalama dört ya da beş seans uygulanan tedavi yöntemi sonunda sivilce, kızarıklık, akne gibi izlerin giderildiği ve bunun yanında cildin sıkılaşmasını sağladığı da görülmektedir.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)