Saç Ekimi

Erkek Saç Dökülmesi

blankHer erkek, genetik olarak, strese bağlı veya yaşlandıkça farklı derecelerde saç dökülmesi yaşayabilir. Pek çok erkek için bu, özgüvenlerine büyük bir darbe olabilir ve sadece anlık sonuçlar elde etmek için çok fazla araştırma yapmadan çeşitli ilaçları ve tedavileri denemeye başlarlar. Bu sonuçlar sadece saç problemini daha da kötüleştirmekle kalmaz, aynı zamanda çeşitli yan etkilere de yol açabilir. Bazı erkekler çeşitli saç dökülmesi tedavileri ararlar. Diğerleri, saç dökülmesini gizleyen bir saç modeli seçebilir, örneğin komple tıraş etmek, çözüm olarak geçici ve dolaylı bir cevap verir. Saç dökülmesiyle baş etmek, görünüşünü fiziksel olarak değiştiren diğer herhangi bir durumda olduğu gibi özellikle erkeklerde büyük farklılıklar gösterecektir.

Erkeklerde Saç dökülmesinin nedenleri nelerdir?

• Hormonal Dengesizlik – Hormonal dengesizlikler geçici saç dökülmesine neden olabilir.
  • Saç Derisi Enfeksiyonları – Saçkıran gibi enfeksiyonlar saç derisine ve saç derisine saldırabilir. Bu olduğunda, pullu yamalara ve saç dökülmesine neden olabilir.
  • İlaçlar – Saç dökülmesine neden olabilecek yan etkilere neden olabilecek bazı ilaçlar vardır.
  • Cilt Problemleri-Lupus vb. Yara izli bölgelerde kalıcı saç dökülmesine neden olabilecek bazı cilt hastalıkları vardır.
  • Düzensiz saç dökülmesi – Bu, vücudun bağışıklık sistemi saç köklerine saldırdığında ortaya çıkan düzensiz saç dökülmesi durumudur. Aynı zamanda bağışıklık bozuklukları olarak da adlandırılır. Bu saldırı, ciltte pürüzsüz, genellikle yuvarlak, kel lekeler bırakan hızlı ve beklenmedik bir saç dökülmesine neden olur.
  • Saç çekme bozukluğu “Psikolojik” – Saç çekme bozukluğu, insanların kafa derisi, kaşlar veya vücudun diğer bölgeleri gibi vücudun farklı bölgelerinden saçlarını çekme dürtüsüne sahip olmasına neden olur.

Bazen saç dökülmesi, bir erkeğin yaşam kalitesi üzerinde yıkıcı bir etkiye sahip olabilir, depresyona ve yaşam kalitesinin düşmesine neden olabilir. Her erkek saç dökülmesiyle farklı şekilde baş eder ve yaşam kalitesi etkilenirse tedavi şarttır!

Saç dökülmesi tedavisi nedir?

Saç dökülmesi ile ilgili soruları yanıtlamak ve çözümlerini sunmak için ileri teknoloji aletler kullanarak saç dökülmesi tedavisi için bilimsel bir yaklaşım sunuyoruz. Ayrıca saç incelmesi ve genel kafa derisi durumu ile de ilgileniyoruz.

• Saç dökülmesini azaltın.
  • Mevcut ince ve zayıf saçları kurtarın ve kalınlaştırın.
  • Saç köklerinin hala canlı ama köklü olduğu bölgelerde saçların yeniden uzamasını teşvik edin.
  • Saç derisinin durumunu iyileştirin.
  • Saçın kalitesini ve dokusunu iyileştirin.

Saç  Lazer Tedavisi – Baby Face Thulium Lazer

Thulium lazer ile en son lazer ışını teknolojisinin, saç tutulması ve yeniden saç büyümesi için kanıtlanmış bir kafa derisi ve folikül tedavi programı ile güçlü bir kombinasyonunu içerir. Gelişmiş Lazer tedavisi, dünyadaki en iyi Saç kökü yenileme ve saç dökülmesi Tedavilerinden biri olarak kabul edilir.

Saç Prp Tedavisi

Saçların yeniden büyümesi için Biotin ile trombosit açısından zengin plazma veya PRP tedavisi, saç dökülmesini önlemek ve bebek saç büyümesini hızlandırmak için hastanın kendi trombosit plazmasının kafa derisine infüzyonunu içerir. DERMAPEN MicroNeedling cihazı, PRP’nin kafa derisine infüze edilmesi için mikro kanallar oluşturmak için kullanılır.

Bu kozmetik prosedür yaklaşık 40-60 dakika sürer. Tamamlandıktan sonra danışmanımız, herhangi bir kızarıklık veya tahrişi yatıştırmak ve kafa derisinin iyileşmesini hızlandırmak için hastayı LED Işığının (kırmızı ve kızılötesine yakın ışık) altına koyacaktır.

Saç Mezoterapisi

Bu yöntem aynı zamanda herhangi bir yan etkiden de güvenlidir. Saç uzama sürecini doğal bir şekilde hızlandırmak için saç derinize bazı özel takviyeler enjekte edilir. En iyi sonuçları almak için birden fazla seans gereklidir.

Erkeklerde saç dökülmesinin diğer nedenleri, saç kökü etrafındaki hormon dengesizliği, uygun besinlerin eksikliği ve kafa derisine kan dolaşımının azalması olarak sıralanabilir. Bu saç köklerini tekrar uyarmak için, kişiye özel bir mezoterapi solüsyonu, saç derisine enjekte edilen, hastanın benzersiz gereksinimlerine bağlı olarak kimyasallar, vitaminler, nükleik asitler ve enzimlerin bir kombinasyonunu içerir.

Saç Mezoterapisi Nasıl Yapılır?

Vitaminler, ilaçlar, amino asitler, kokteyller gibi çeşitli etken maddeler mikro enjeksiyonlar kullanılarak saç derisine nazikçe enjekte edilir. Bir Mezoterapi seansı yaklaşık 30 ila 45 dakika sürer.

Erkeklerde saç dökülmesi çözümlerine fiyat almak için…

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Erkeklerde Saç Tedavisi fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.