Cilt Bakımı için Oksijen Desteği

OxyGeneo teknolojisi daha pürüzsüz ve genç görünen bir cilt için ideal cilt bakımı yöntemlerindendir. İlk seanstan itibaren sonuçlarını görebileceğiniz OxyGeneo tedavisi patentlidir ve etkileri klinik ortamında kanıtlanmıştır. OxyGeneo aynı anda 3 etkili yüz bakımı sağlar. Peeling, doğal cilt oksijenasyonu ve temel canlandırıcı besinlerin cilde uygulanmasıyla derin bir yüz gençleştirmeyi birleştirir. Bu yeni tedavi, cildi beslemeden ve tedavi etmeden önce cildin parlatılmasıyla başlayan üç aşamalı bir işlemle cilt tonunun eşitlenmesine yardımcı olur. Bu uygulamada herhangi bir kesi, iz veya iyileşme süreci yoktur.

Oksijen ile yenilenin!

Oksijen desteği, subkutanöz kılcal damarlardan cildin yüzeyine zayıf oksijen taşınmasına bağlı, görünür yaşlanma belirtileriyle savaşır. OxyGeneo teknolojisi, cildi daha derin bir seviyede tedavi ederek üstün anti-aging sonuçları sağlar. OxyGeneo tedavi sonuçlarını geliştirmek için artık ultrason desteği de alınabiliyor.

Peeling: Capsugen® tablet, ölü hücreleri temizlemek, cildi pürüzsüzleştirmek ve yenilemek için cildi aktif olarak besler, cildin aktif besinler almasını sağlar.

Besleme: Capsugen® cildi temizler, aktif bileşenlerin infüzyonu için hazırlar: Yenileyici ve anti-aging için NeoRevive veya cilt parlatmak ve doku iyileştirmek için NeoBright tercih edilir.

Oksijen desteği: OxyGeneO® etkisi, cilt yüzeyinde hafif bir şekilde beliren ve fizyolojik bir tepki veren bölgeye oksijen açısından zengin bir kan gönderen CO2 kabarcıkları üretir. Bu kapiller akışı, cilt metabolizmasını artırır ve ciltte kolajen üretimini uyarır. Oksijenasyon ayrıca aktif bileşenlerin optimal emilimi ile sonuçlanır.

OxyGeneo uygulamasına bir de ultrason tedavisi ekleyerek, artan hücresel metabolizma ve kan dolaşımına bağlı olarak cildin içerisine aktif maddelerin emilimini önemli ölçüde artırabilirsiniz. Ultrason tedavisinin eklenmesiyle, genişlemiş gözeneklerin sıkılaşmasını ve gözlerin etrafındaki kırışıklıkların giderilmesini ve cildin daha nemli olmasını sağlayabilirsiniz.

OxyGeneo ile cilt bakımı

OxyGeneo, cilde temiz oksijen verir ve besin açısından zengin jellerin cilde emilimini artırmaya yardımcı olur. Oksijen ayrıca doğal olarak antibakteriyeldir ve serinletici, sakinleştirici bir etkiye sahiptir. Daha sonra, ultrason bileşeni dolaşımın artmasına ve kollajen uyarılmasına yardımcı olur. Cilde sağlıklı bir parlaklık ve eşitlenmiş cilt tonuna sahip olursunuz. Bu tedaviden sonra iyileşmeye ihtiyaç duyulmadığı ve sonuçların hemen görülebileceğinden özel günlerden önce OxyGeneo tedavisi yaptırabilirsiniz.

OxyGeneo tedavisi için 2 farklı özel besleyici-jel formülü vardır:

NeoBright formülü – NeoBright cilt tonunu aydınlatır, cilt pigmentasyonlarının görünümünü eşitler.

Azelaik asit = Azelaik asit, pigment üreten hücrelerin aktivitesini azaltan cilt hiperpigmentasyon koşullarını tedavi etmek için kullanılan bir maddedir.

Kojik asit = Kojik asit, melanin üretimini engelleyen mantarlar tarafından üretilen doğal olarak oluşan bir maddedir. Azelaik asit ile kombine edildiğinde sinerjik bir aydınlatma ve parlatma etkisi vardır.

Retinol = Yaşlanma karşıtıdır. A vitamininin bir türevi olan retinol, kolajen ve cilt hücresi üretimini arttırdığı klinik olarak kanıtlanmıştır. Aynı zamanda en iyi yaşlanma karşıtı çözümlerden biri olarak bilinir.

NeoRevive formülü – NeoRevive, cildi pürüzsüz yapan ve ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltır, mat ciltleri aydınlatır.

Hyaluronik asit = Hyaluronik asit, hidrasyonu artırır ve daha esnek bir cilt sağlar. Nem kaybını önleyerek kırışıkları azaltır.

Peptitler = Peptitler, cildin sıvıları tutma yeteneğini güçlendiren küçük protein parçalarıdır. Hyaluronik asit ile kombine edildiğinde, dermal onarımın sinerjik bir etkisi oluşur.

Retinol = A vitamininin bir türevi olan retinol, kolajen ve cilt hücresi üretimini arttırdığı klinik olarak kanıtlanmıştır ve en etkili anti-aging solüsyonlarından biri olarak kabul edilmektedir.

OxyGeneo tedavisinin faydaları

Dolgun bir cilt

Yüz hatlarını gençleştirme

Mat cilt yerine daha parlak bir görünüm