Jinekomasti İçin Hangi Doktora Gidilir?

1.74K görüntülenmeJinekomasti
1 Yorum

Merhaba hocam, jinekomasti hastalığım olduğundan şüpheleniyorum. Bu ameliyatları sizin gibi estetik doktorları mı yapıyor? Direk plastik cerrahi bölümünden mi randevu almam gerekiyor? Jinekomasti için hangi doktora veya bölüme gidilir?

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, evet ben bu ameliyatı yapıyorum. Jinekomasti rahatsızlığı estetik ve plastik cerrahi alanına girer. Bu branştaki tüm doktorlar bu ameliyatı yapabilirler. Plastik cerrahlar vücudunuza zarar vermeden ve estetik bir şekilde bu ameliyatı yapabilirler. Eğer böyle bir şüpheniz varsa hiç zaman kaybetmeden bir plastik cerraha görünmeniz gerekir. Hastanelerde plastik cerrahi bölümüne gidebilirsiniz ya da Plastik cerrahların özel kliniklerinden de randevu alıp muayene olabilirsiniz. Muayeneye gitmeden önce meme ultrasonu çektirip o şekilde muayeneye giderseniz doktorunuzdan daha detaylı bilgiler alabilirsiniz. Çünkü jinekomastide 3 tip evre var. Glandüler, mikst tip ve lipomatöz. Glandüler tip, meme dokusundaki büyümeye denir. Vakalarda kadın meme dokusuna benzeyen tipte büyümeye rastlanır. Yağ dokusundaki artış sonucu meydana gelen tip lipomatözdür. Hem yağ dokusu artışı hem de meme dokusunda görülen artış sonucu oluşan vakalara mikst tip adı verilir. Jinekomasti hastalarının geneli mikst tip tanısı ile tedavi edilir.Ayırıcı tanı ile jinekomastinin nedenine karar verildikten sonra tedavi planlanmasına geçilir. Büyüklüğü ve ciltteki sarkıklığa göre jinekomasti 3 gruba ayrılır. Birinci evrede büyüklüğü sınırlı ölçülerdedir, deride gevşeklik veya sarkma yoktur. İkinci evrede ise irice bir kadın göğsü gibidir, ancak deride sarkma oluşmamıştır. Üçüncü evrede ise ek olarak deride tedavi gerektirecek ölçüde gevşeklik ve sarkma vardır. Hangi evrede olduğunuz meme usg sonucunda anlaşılır.

0

Merhaba hocam, jinekomasti için hangi doktora gidilir? Önerilerinizi merak ediyorum sevgilerimle.

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, erkeklerde ortaya çıkan anormal meme büyümesini ifade eden jinekomasti estetik bir rahatsızlıktır. O nedenle bu rahatsızlığı tedavi etmesi için alanında uzman tecrübeli bir plastik ve estetik cerrahi uzmanına başvurmanız gerekir. Sağlıklı günler dilerim.

0

Merhaba hocam, memelerimde meydana gelen aşırı büyüme bir erkek olarak beni çok rahatsız ediyor. Kadınsı bir görünüm sergiliyorum. Bu durumu çözmek için hangi doktora muayene olmam gerekli? Teşekkürler.

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhabalar, memelerinizde gereğinden fazla bir büyüme söz konusu ise jinekomasti rahatsızlığına sahip olabilirsiniz. Kesin tanı ultrason görüntülemesi ile konur. Jinekomastiyi kalıcı bir şekilde gidermek için en etkili yol ise estetik cerrahi operasyon geçer. Bu nedenle bu rahatsızlığı ortadan kaldırmak için bir plastik cerraha muayene olmalı, cerrah eşliğinde tedavinizi yürütmelisiniz.

0

Leyla Hocam merhaba, göğüslerimde aşırı yağlanma var. 19 yaşındayım. Jinekomasti olmasından şüpheleniyorum. Jinekomasti için hangi doktora gidilir acaba? Bilgi verebilir misiniz? İyi günler.

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, jinekomasti sorununuzun olup olmadığının belirlenmesi için bir estetik ve plastik cerrahi uzmanına görünmelisiniz. Aslında bu soruyu yöneltmeniz için çok doğru bir yerdesiniz. Şüphenizi giderebilmek adına uygun bir günde merkezimize gelebilirseniz, gerekli muayene ve analizleri yapalım.Meme büyümesindeki mevcut durumu inceleyelim ve cilt altında bir yağlanmanız mı var yoksa jinekomastiniz mi var onu kesinleştirelim. Hemen akabinde de etkin bir tedavi planı üzerinde ilerleyebiliriz. Sağlıklı günler dilerim.

0

Leyla Hanım merhaba, benim göğüslerimde jinekomasti problemi var ve tedavi olmak istiyorum. Jinekomasti için hangi doktora gidilir? Size gelsem muayene edebilir misiniz yoksa genel bir cerraha falan mı gitmeliyim? Teşekkürler.

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, jinekomasti ameliyatları estetik ve plastik cerrahi kapsamında yer alır. Elbette, gelirseniz detaylı bir muayene yaparız ve sorunu tam olarak teşhis ederiz. Yağlanmanızın türü ve evresini belirledikten sonra size özel bir tedavi planı oluştururuz. Eğer çok ileri seviyelerde değilse sorun belki ameliyata gerek kalmadan Liposuction ile de sorunu çözebiliriz. Sizi muayene ettikten sonra size özel tüm konuları etraflıca detaylandırırız. Geciktirmeden bekliyorum. Sağlıklı günler dilerim.

0

Merhaba hocam, bende jinekomasti var. Göğsüm hem yağ fazlalığından hem meme dokusundaki büyümeden dolayı olması gerekenden daha büyük ve kadın memesi gibi dolgun görünüyor.  Fiziksel görüntümden memnun olmadığı için jinekomastimi tedavi ettirmek için hangi doktora gitmeliyim?

Op. Dr. Leyla Arvas yorumlandı

Merhaba, jinekomastinin tedavisinde genellikle liposuction ya da jinekomasti ameliyatı kullanılır. Bu tedavi yöntemlerini de estetik ve plastik cerrahi uzmanları gerçekleştirir. Eğer jinekomasti sorunundan kurtulmak istiyorsanız alanında uzman bir estetik ve plastik cerrahi uzmanına başvurmalısınız.

Doktorunuza Sorun

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)

error: Kopyalama Yasaklandı