Vaser Hi- Def acılı bir operasyon mudur?

1 Cevap

Hocam selam ameliyat olmayı istiyorum ama çokta korkuyorum. Çok fazla acı ve ağrım olacak mı? yanıtlarsanız sevinirim hocam sağolun. iyi çalışmalar

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 13, 2019

Merhaba , ameliyat sonrası ağrı yaklaşık olarak 3-5 gün kadar özellikle karın bölgesinde hissedilir. Bu süreci de hekiminizin önerdiği ağrı kesiciler ile daha konforlu şekilde geçirebilirsiniz. Sağlıklı günler dilerim.

blank

İyi günler Leyla Hanım, Vaser Hi-Def yaptırmak istiyorum ama acıya karşı son derece duyarlı bir insanım. Vaser Hi-Def acı veren bir operasyon mu yoksa hiç acı hissedilmiyor mu?

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 30, 2020

İyi günler, Vaser Hi-Def operasyonu genel anestezi ile hastanede uygulanır ve ortalama 2-4 saat arası sürmektedir. Operasyonda genel anestezi kullanıldığı için yapılma aşamasında herhangi bir acı ya da ağrı hissedilmemektedir. Vaser teknolojisinde ultrasonik ses dalgaları kullanıldığı için klasik liposuction işlemindeki cilt altına girilip yağların parçalanıp alınması söz konusu değildir. Bu bakımdan operasyon sonrasında duyulacak olan acı son derece az olmaktadır. Yapılan işlem neticede bir operasyondur ve tabii ki vücut yapılan işlemlere tepki vermektedir. Vaser High Definition Liposuction işleminden sonra yaklaşık 3 ile 5 gün arasında karın bölgesinde ağrı hissedilir. Bu ağrının etkisi doktorun vereceği ağrı kesiciyle beraber hafiflemektedir. Ağrı kesici kullanımıyla iyileşme sürecinin çok daha rahat bir şekilde atlatılmasını sağlayan bu yöntemde işlem sonrasında takılan korse ödem oluşumunu engelliyor, vücudun daha kolay bir şekilde form almasına yardımcı oluyor. Ameliyat sonrasını takip eden birkaç gün ağrıya sebep olabilecek hareketlerden kaçınmanız daha çabuk iyileşmenizi sağlamaktadır. Sevgiler.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)