Vaser Hi-Def tekniğinde hangi anestezi yöntemi kullanılır?

1 Cevap

Vaser Hi-Def tekniğinde hangi anestezi yöntemi kullanılır?

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 13, 2019

Merhabalar, Vaser Hi-Def genel anestezi gerektiren bir operasyondur. Geniş bölgelere uygulandığı için genel anestezi yöntemi hasta rahatlığı ve konforu açısından tercih edilir.

blank

İyi günler Leyla Hocam, Vaser Hi Def ameliyatı olmak istiyorum, spor salonundaki kadın arkadaşlarım arasında sadece benim six packlerim yok . Bunun için Vaser Hi Def ameliyatı olmak istiyorum ama işlem sırasında anestezi uygulanıyor mu? Eğer evetse hangi anestezi kullanılır? Çünkü ağrı eşiği düşük kadınlardanım. İyi günler tekrar.

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 30, 2020

İyi günler, Vaser Hi Def ameliyatı sırasında anestezi uygulanır. Steril hastane ortamında ve genel anestezi kullanılarak uygulanan Vaser Hi Def operasyonu ortalama olarak 3 ile 7 saat arasında sürer. Spor ve diyet yapılmasına rağmen erimeye dirençli yağların vücuttan uzaklaştırılmasını sağlayan bu uygulamadan sonra vücutta gözle görülür bir incelme ve kontür düzelmesi görülmektedir. Hastanın konforu bakımından Vaser High Definition Liposuction ameliyatında genel anestezi tercih edildiği için işlem sırasında herhangi bir acı duyulmamaktadır. Ameliyattan sonra genel olarak ağrı oluşmamaktadır ancak yine de oluşabilecek ağrılar için ağrı kesici kullanımıyla ağrılar en aza indirilmektedir. Vaser Hi Def ameliyatından sonraki bir aylık süreçte hasta korse kullanarak yeniden oluşturulan vücut dış kontürünün oturması sağlanır. Korse kullanımı ayrıca yapılan işlem yerlerinin dış etkilerden korunmasını sağlamaya yardımcı olur. Sevgiler.

blank

Hocam Vaser Hi-Def ameliyatında acı hisseder miyim? Hangi yöntemle anestezi yapıyorsunuz? Acıdan çok korktuğum için ameliyat olamıyorum,

Op. Dr. Leyla Arvas Mart 25, 2020

Merhaba, Vaser Hi-Def ameliyatında acı hissetmezsiniz. Vaser Hi-Def ameliyatı genel anestezi altında gerçekleşir. Vaser Hi-Def operasyonu, ameliyatta alınacak yağ miktarına göre ortalama olarak 3 ila 7 saat arasında sürebilir. Ameliyattan hemen sonra gözle görülür bir incelme olacaktır. Ameliyat sonrasında ağrınız çok olmaz. Bu süreçte ağrı kesici alarak konforlu hissetmeniz mümkündür. Vaser Hi-Def ameliyatından sonra bir ay korse kullanmanızı öneriyoruz. Korse kullanarak ameliyat bölgesini dış etkenlerden koruyabilirsiniz. Böylece daha az acı duyarsınız. Bir ay sonra ağrılarınız tamamen geçer ve yeni vücudunuzun keyfini çıkarmaya başlayabilirsiniz.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)