Botox İle Migren Tedavisi

botox mıgrenMigren ağrıları kişilerin hayat kalitesini düşüren ataklardır. Migren ağrısının henüz kesinleşen bir tedavisinin bulunmaması dolayısıyla hastalar migren ağrısı yaşadığı anlar ne yapacağını bilemez. Migren ataklarına karşı kullanılan en etkili tedavi yöntemlerinden biri botoks yaptırmaktır. Migren ağrılarının başladığı baş ve boyun bölgesine yapılan botoks uygulamaları, bu ağrıların şiddetini azalttığını hatta birçok kişinin migren ağrılarını tamamen durdurduğu gözlemlenmiştir. Eğer siz de migren ağrılarından şikayetçiyseniz, migren ağrılarınız hayatınızı etkiliyorsa ve sizi endişelendiriyor ise botoks yaptırarak bu atakları kontrol altına alabilirsiniz.

Migren Ağrısı Nedir?

Migren ağrıları yaşayanlar genellikle bu atakları ‘zonklama’ olarak yorumluyor. Migren ağrısı yaşayan kişiler ışığa ve sese karşı fazlasıyla hassaslaşır. Ağrıların arttığı durumlarda kusma ve mide bulantısı hissi de migren ataklarına eklenir.

Kronik migren ağrısı yaşayan kişiler üç ayda ortalama 45 gün ağrı çektiklerini söylüyorlar. Ortalama her migren atağı 4-5 saat arasında sürer. Kimi kişilerde migren ataklarının 12 saate kadar sürdüğü bile görülmüştür. Migren sorunu yaşayan rahat ve güvende hissettikleri mekanlardan ayrılmak istemezler. Bu yüzden yoğun migren ağrısı yaşayan kişiler için tatile gitmek oldukça zordur. Eğer migren ağrılarınızın hayatınızı kontrol altına almasını istemiyorsanız botoks yaptırarak pratik bir şekilde ataklarınızın azalmasını sağlayabilirsiniz.

Botoks Yaptırmak Migrene İyi Gelir Mi?

Botoks yaptıranların migren ağrılarından kurtulduğu ve çok daha rahat hissettikleri kaydedilmiştir. Bunun nedeni botoks uygulamasının sinir sonlanma bölgelerindeki nörotransmitterlerin üretimini durdurması ile birlikte inflamatuar ağrıyı azaltmasıdır.

Migren ağrılarını başlatan sinir sonlarına yapılan botoks uygulaması, migren ataklarını %50 oranında azaltır. Bu da kişilerin migren yüzünden hayat kalitesinin düşmesini önler, daha konforlu hissetmelerine yardımcı olur.

Migren İçin Botoks Hangi Bölgelere Yapılır?

Genellikle botoks denilince insanların aklına estetik işlemler geliyor. Fakat migren ağrısı için botoks yaptırmak estetik kaygıdan ziyade ağrı önleme ve tedavi amaçlıdır. Bu nedenle migren botoksunu, estetik için botoks yaptığımız hastalardan farklı bölgelere yapıyoruz.

Migren ağrılarını azaltmak için şakaklara, ense ve boyun bölgelerine botoks yapabiliyoruz. Deri altına uygulanan botulinum toksin iğneleri, buradaki sinir sıkışmalarını önleyerek migren ataklarını engeller.

Migren ağrısını kontrol altına almak için her 4 ayda bir botoks yaptırmanızı öneriyoruz. 4.aydan sonra migren botoksunun etkisi azalmaya başlar. Migren ağrısını tekrar yaşamamak için tekrar botoks yaptırabilirsiniz.

Botoks İle Migren Tedavisi Fiyatları

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. Bu nedenle 0212 241 46 24 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Botoks ile migren tedavisi fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.