Alın Germe ve Kaş Kaldırma Estetiği, Erkeklere Özel
erkek kaş kaldırma

erkek kaş kaldırma Kaşlar ve gözler önemli yüz özellikleridir ve erkeklerde kadınlar kadar göz çevresindeki özellikle kaş ve alın bölgesindeki kademeli değişikliklerin görünümlerini olumsuz etkileyeceğinden endişe duymaktadır. Sarkık kaşlar, çok kırışık bir alın, bir erkeğin yüzüne yıllar ekleyen ve kişiliği, canlılığı hakkında yanlış bir izlenim veren üzgün, yorgun veya öfkeli bir görünüme neden olabilir.

Erkek kaş kaldırma ameliyatı, alın ve kaşları kaldırarak, fazla deriyi kaldırarak ve kaş boyunca belirgin kırışıklıkları azaltarak daha genç ve tazelenmiş bir görünüme kavuşabilir. Modern teknikler, şaşırtıcı derecede hızlı iyileşmeye ve neredeyse tespit edilemeyen yara izleri ile erkekleri iş programından ayırmadan sorunu çözmemize yardımcı olur.

Erkek Kaş Kaldırma İçin En İyi Aday!

Kaş kaldırma ameliyatı için en iyi adaylar, alındaki fazlalık veya sarkan dokuların etkilerinden rahatsız olan, sağlıklı kişilerdir. Halihazırda sigara içiyorsanız, herhangi bir yüz estetik ameliyatı prosedüründen en az 6 hafta önce bırakmalısınız veya azaltmalısınız; sigara içmek, nihai sonucunuzu tehlikeye atabilecek kötü yara iyileşmesi gibi komplikasyon risklerini önemli ölçüde artırır. Doktorunuz, sizin için en uygun tekniğine olacağına karar vermenize yardımcı olacak ve kişisel konsültasyonunuzda prosedürün ayrıntılarını tartışacaktır.

Erkeklerin en çok önemsediğiniz yüz yönlerinden biri alın veya kaşlardır. Hem erkeksi ifadenin başlangıcı hem de genç görünümü belirleyen gözler ve kaşlar yaşla beraber değişebilir. Yaşlanma, hızlı yaşam tarzı, iş stresi ve kasların aşırı kullanımı gibi faktörler yavaş yavaş cildin zayıflamasına ve kaşların düşmesine neden olur. Bu, kaşlar ve gözler arasındaki mesafeyi azaltır ve yorgun, bitkin ve hatta sinirli görünmenize neden olabilir. Ek olarak genetik, doğal olarak düşük veya asimetrik bir kaşa sahip olduğunuzu da belirlenebilir ve tedavi edilebilir.

Bu bölgedeki cildi geren ve yüzünüze daha taze, canlanmış bir görünüm için nazik bir kaldırma sağlayan Erkek Kaş Kaldırma- veya alın gençleştirme- sunuyoruz. Kaşların yukarı kalkması ile gözleriniz anında açılıyor ve enerji dolu bir şekilde önümüzdeki haftaya hazır görünüyorsunuz. Ayrıca, sarkık bir kaşın neden olduğu her türlü özgüven kaybını giderir.

Erkeklerde Kaşlar Nasıl Kaldırılır?

Kaş kaldırma işlemi lokal anestezi veya sedasyon uygulanarak yapılır. Ameliyatlı ve ameliyatsız seçenekler mevcuttur. Hangisinin uygulanabileceği ve uygulama sonuçları detayları ile doktorunuzla tartışılarak karar verilecektir.

Ameliyatsız Kaş Kaldırma Nasıl Yapılır?

Kaşların ne kadar kaldırılması gerektiğine göre yapılacak işleme doktorlar hastanın alnını muayene ederek başlar. Yüz bölgesi de detaylı olarak incelenir. En kolay ameliyatsız kalkık kaş etkisi, botoks uygulaması ile elde edilir. Ancak etkisi sınırlıdır ve 4-6 ay sürelidir. Yaşlandıkça bu etki yeterli kaş kaldırmayı sağlamayabilir. O nedenle daha kalıcı tedaviler tercih edilebilir.

Bir diğer ameliyatsız kaş kaldırma uygulaması iplerle yapılabilir. İp askı olarak bilinen bu işlem genellikle yaşlanmanın neden olduğu kırışıklıklar için tercih edilir. Sorun tam olarak tespit edildikten sonra uzman doktorumuz tarafından ip askı işlemi yapılır. Son yıllarda sıklıkla tercih edilen ameliyatsız kaş kaldırma işlemi sonrası iyileşme süreci çok kısadır ve işlem sonrası iyileşme süresi yoktur.

İşlem süresi hastaların durumuna göre yaklaşık 30-60 dakikadır. Yüz ve alın bölgesindeki problemler tespit edildikten sonra cildin alt kısmına ip konularak istenen yöne doğru kaşlar kaldırılır. Kaş kaldırmada kullanılan ipler kalıcı ve eriyen ipler olarak değişebilir.

Kalıcı ipler ameliyatta kullanılacak ipler gibi medikal olduğu için hastalarda herhangi bir sağlık sorununa neden olmaz. Doktor gerekli görürse belli bir süre sonra tekrar işlemi gerekebilir. Ameliyatsız kaş kaldırma, sağlık sorunu olmayan her hastaya uygulanabilir.

Çok kısa sürede tamamlanan başarılı ameliyatsız kaş kaldırma işlemi ile daha genç bir cilde ve yüze sahip olmak mümkündür.

Endoskopik Kaş Kaldırma

Endoskopik kaş kaldırma ameliyatı, klasik kaş kaldırma ameliyatı yerine tercih edilen bir tedavi yöntemi olup daha kısa sürede yapılması ve aynı zamanda iyileşme oranının yüksek olması ile dikkat çekicidir. Endoskopik işlemler çok yüksek hassasiyet gerektiren bir işlemdir. Bu nedenle cerrahın deneyimli olması çok önemlidir.

Endoskopik kaş kaldırma işlemi sırasında kesi yeri şakak bölgesidir. Daha sonra kesilerden endoskopik görüntüleme ve müdahale cihazı yerleştirilir ve alın ve kaşlar yukarı doğru gerdirilir. Bu sayede alın ve kaş bölgesi yukarı doğru gerilir.

Ameliyattan sonra hastalar aynı gün veya ertesi gün taburcu edilebilir. Hastaların durumlarına göre 1 gün hastanede istirahat etmeleri önerilebilir. Alın bölgesinde bulunan fazla deri çeşitli tekniklerle yapılan kesiler ile alınır. İşlemden sonra ameliyat edilen bölgeyi kapatmak için dikiş veya bantlar kullanılır.

Erkeklerde Kaş Kaldırma Sonrası

Tedavi sonrası oluşabilecek ödemi azaltmak için yüze ve başa pansuman yapılır. Ameliyattan sonraki ilk günlerde soğuk kompres uygulaması tedavi sürecine olumlu katkı sağlayabilir. Aşırı ağrı, kızarıklık veya oluşabilecek çeşitli reaksiyonlar için en kısa sürede doktorunuza başvurmalısınız.

Dikişler var ise 1 hafta sonra alınır. Ameliyattan sonra 3 hafta boyunca yorucu spor ve aktivitelerden kaçının. İlk üç gün süreden sonra hastalar duş almaya başlayabilir. Ancak banyo yaparken sıcak su yerine ılık suyla duş almak iyileşme süreci için daha faydalıdır. Tedaviden sonra morluk ve şişlik oluşması oldukça normaldir. Unutulmamalıdır ki bunlar iyileşme belirtileridir.

Kaş Kaldırma Sonrası İlaç Kullanımı

Tedaviden sonra, tedavi sürecini hızlandırmak için doktorunuz tarafından reçeteli ilaçlar reçete edilebilir. Bu ilaçların kullanımı iyileşme süreci için oldukça önemlidir. Genellikle ağrı kesici ve antibiyotik ilaçlar reçete edilir. Birkaç gün içinde bu ilaçlarla ağrıyı azaltmak mümkündür. Doktor tarafından reçete edilen ilaçlar dışında herhangi bir ilaç kullanmayın. Kullanılacak ilaçlar varsa, bir doktora danışmak en iyisidir.

Erkek Kaş Kaldırma Fiyatları

Kaş Kaldırma fiyatları kullanılacak tekniğe ve doktorun tecrübesine göre değişiklik göstermektedir. Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. +90212 241 46 24 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Erkek kaş kaldırma fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

author-avatar

Op. Dr. Leyla Arvas

Estetik Cerrahi uzmanı Op.Dr Leyla Arvas, Vücut ve Yüz Estetiği, Liposuction, Meme Estetiği, Karın Germe, Yağ enjeksiyonu, Saç ekimi konularında uzmanlaşmış kadın estetik cerrahıdır.