Gençlik İksiri: Somon DNA

Somon balığından gelen gençlik aşısıyla yenilenin! Somon DNA, saf hyaluronik asit ve somon balığı spermlerinden meydana gelir. Somon balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülleri sayesinde kişinin cildinde hücre yenilenmesi meydana gelir. Böylece vücutta hızlı bir gençleşme ve canlandırma etkisi doğar. Somon DNAnın güçlü etkisi son yıllarda bu uygulamanın yaygınlaşmasını sağlamıştır. Somon DNA tek başına kullanılabilir veya PRP, fraksiyonel lazer, ip uygulamaları, botoks ve dolgu uygulamalarıyla da kombine edilebilir. Anti aging alanında etkili bir sonuç almak için kombinle uygulamaları araştırabilirsiniz.

Somon DNA aşısının özellikleri

Cildimiz güneşin etkisi, çevresel faktörler, genetik mirasın etkisiyle zamanla hasar görmeye başlar. Gözenek problemi, ince çizgiler ve donuk cilt tonu DNA ile düzeltilebilir. Somon DNA aşısının en önemli özelliği içeriğindeki ilk aşamadaki hyalüronik asittir. Bu asit cildin yaş faktörüyle birlikte kaybettiği nemi tekrar kazanmasını sağlar. İkinci aşamada ise somon balığının sütünden elde edilen serum, minik zerkler ile deri altına enjekte edilir. Böylece cilt, güneşin zararlı etkilerinden, alkol, sigara gibi olumsuz etkenlerin hasarından arındırılır. Çevresel faktörler ciltte protein eksikliğine sebep olurken Somon DNA ciltteki eksik proteinleri yerine koyar bu sayede ciltte parlaklık ve aydınlık bir etki görülür.

Somon DNAnın faydaları

Somon DNA cildin sıkılaşmasını ve elastikiyetin artmasını sağlar. Cildin nem dengesini destekliği için cilde genç bir görünüm getirir. Somon DNAsı ile elde edilen cilt gençleştirme uygulaması somon balığının sütü ve diğer farklı vitaminlerle yapılır. Cildin ihtiyacı olan çoğu vitamin ve protein somon balığından mevcuttur. Somon DNA iğneleri sayesinde bu vitamin ve proteinler deriye enjekte edilir. Somon DNAsı ciltte doğal onarım sürecini başlatır ve cildin gençleşmesini sağlar.
Somon DNA uygulaması alerji yapmaz bu nedenle hemen hemen herkese uygundur. Diyabet hastalarına, damar tıkanıklığı olan kişilere ve felç geçiren kişilere Somon DNAsı önerilmez. Hamilelerde Somon DNA tedavisi uygulanmaz.

Somon DNA aşısı nasıl yapılır?

Öncelikle kişinin uygulama yapılacak olan bölgesi temizlenir ve lokal anestezik bir krem uygulanır. Yaklaşık 20 dakika sonra krem etkisini göstermeye başlar ve Somon DNA aşıları minik zerkler şeklinde 1-2 cm arayla orta deriye enjekte edilir. İşlem yaklaşık 10-20 dakika sürer.
Somon DNA uygulaması LED tedavisiyle kombinle edilebilir. Kişilerin ihtiyacına uygun olarak 3-6 seans kadar somon DNAsı yapılabilir. Uygulamalar genellikle yılda iki kür şeklinde tavsiye edilir. Sonuçların kalıcı olması için tedavinin sürekliliği şarttır.

BİR SORU SORUN