Somon DNA Enjeksiyonu

Gençlik İksiri: Somon DNA

blankSomon balığından gelen gençlik aşısıyla yenilenin! Somon DNA, saf hyaluronik asit ve somon balığı spermlerinden meydana gelir. Somon balığı spermlerinden elde edilen DNA moleküllerinin cilde enjeksyonu sayesinde kişinin cildinde hücre yenilenmesi meydana gelir. Böylece vücutta hızlı bir gençleşme ve canlandırma etkisi doğar. SomonDNA nın güçlü etkisi son yıllarda bu uygulamanın yaygınlaşmasını sağlamıştır. SomonDNA tek başına kullanılabilir veya PRP, fraksiyonel lazer, ip uygulamaları, botoks ve dolgu uygulamalarıyla da kombine edilebilir. Anti aging alanında etkili bir sonuç almak için kombinle uygulamaları araştırabilirsiniz.

Somon DNA özellikleri nedir?

Cildimiz güneşin etkisi, çevresel faktörler, genetik mirasın etkisiyle zamanla hasar görmeye başlar. Gözenek problemi, ince çizgiler ve donuk cilt tonu Somon DNA ile düzeltilebilir. SomonDNA aşısının en önemli özelliği içeriğindeki ilk aşamadaki hyalüronik asittir. Bu asit cildin yaş faktörüyle birlikte kaybettiği nemi tekrar kazanmasını sağlar. İkinci aşamada ise somon balığının sperminden elde edilen serum, minik zerkler ile deri altına enjekte edilir. Böylece cilt, güneşin zararlı etkilerinden, alkol, sigara gibi olumsuz etkenlerin hasarından arındırılır. Çevresel faktörler ciltte protein eksikliğine sebep olurken SomonDNA ciltteki eksik proteinleri yerine koyar bu sayede ciltte parlaklık ve aydınlık bir etki görülür.

Somon DNA’nın faydaları nedir?

Somon DNA cildin sıkılaşmasını ve elastikiyetin artmasını sağlar. Cildin nem dengesini destekliği için cilde genç bir görünüm getirir. Somonun DNA’sı ile elde edilen cilt gençleştirme uygulaması somon balığının sütü ve diğer farklı vitaminlerle yapılır. Cildin ihtiyacı olan çoğu vitamin ve protein somon balığında mevcuttur. Somon DNA içeriği sayesinde bu vitamin ve proteinler deriye enjekte edilir. SomonDNA’sı ciltte doğal onarım sürecini başlatır ve cildin gençleşmesini sağlar.
Somon DNA uygulaması alerji yapmaz, bu nedenle hemen hemen herkese uygundur. Diyabet hastalarına, damar tıkanıklığı olan kişilere ve felç geçiren kişilere Somon DNA sı önerilmez. Hamilelerde SomonDNA tedavisi uygulanmaz.

Somon DNA nasıl yapılır?

Öncelikle kişinin uygulama yapılacak olan bölgesi temizlenir ve lokal anestezik bir krem uygulanır. Yaklaşık 20 dakika sonra krem etkisini göstermeye başlar ve Somon DNA aşıları minik enjeksiyonlar şeklinde 1-2 cm arayla orta deriye enjekte edilir. İşlem yaklaşık 10-20 dakika sürer.
Somon DNA uygulaması LED tedavisiyle kombinle edilebilir. Kişilerin ihtiyacına uygun olarak 3-6 seans kadar somon DNA’sı yapılabilir. Uygulamalar genellikle yılda iki kür şeklinde tavsiye edilir. Sonuçların kalıcı olması için tedavinin sürekliliği şarttır.