İğneli Radyofrekans

Altın iğnelerden oluşan başlığından dolayı “Altın İğne” olarak da adlandırılan “İğneli Radyofrekans” uygulaması ile daha sıkı, genç ve yenilenmiş bir cilde kavuşmanıza yardımcı olur. Mikro-iğneler ile donatılmış başlığı ile radyofrekans cihazı derinin üst tabakası olan epidermisi geçerek orta tabakaya, dermise ulaşır. Başlıktaki iğnelerin uzunlukları 0.5 ile 3.0 mm arasında değişmektedir. Kullanılan bu yöntemde amaç ciltte hasar yaratarak cildin kendisini yenilemesini sağlamaktır.

İğneli Radyofrekans uygulamasının etkileri nelerdir?

Altın iğneler aracılığı ile doğrudan dermiş tabakasına ulaşan radyofrekans enerjisi kolajen liflerin hızlıca parçalanmasını sağlar. Bunun sonucunda yeniden organize olan lifler kısa bir süre içinde kasılmayı, toparlanmayı sağlayacak şekle gelirler ve yeni kolajen üretimi başlatılır.

İnfini Altın İğne Radyo Frekans Hangi Amaçla Kullanılır?

Cilt Gençleştirmek ve Kırışıklık Tedavisi

İğneli radyofrekans işlemi yüzde, alın bölgesinde, iki kaşın arasında, göz çevresinde, dudak üzerinde, yanaklardaki kırışıklıkları pürüzsüzleştirmek için tercih edilir. Radyofrekans sayesinde yüzde daha gergin bir görünüm sağlanır, sarkma toparlanır.

Boyun ve Dekolte Bölgesini Toparlama

Boyun ve dekolte bölgesindeki kırışıklıkları düzeltmek ve boyundaki sarkmaları toparlamak için infini altın iğne tekniğini tercih edebilirsiniz.

Sivilce İzi Tedavisinde

Altın iğne radyofrekans uygulamasının en çok tercih edildiği alanlardan biri de sivilce izleridir. Yüzdeki sivilce izleri radyofrekans ve fraksiyonel CO2 lazer tekniğiyle kombine edilerek çapları küçültülür, izlerin derinliği azaltılır. Altın iğne sayesinde kişinin cildindeki gözenekler küçültülür ve cilt daha canlı ve pürüzsüz bir forma kavuşturulur.

Çatlak Tedavisinde

Sık kilo alıp verme veya genetik faktörlerden dolayı vücutta çatlaklar oluşabilir. Çatlaklar da bir çeşit iz olarak görüldüğü için fraksiyonel radyofrekans ile tedavi edilebilir. Deri ve deri altı yırtıkları tedavisinde kullanılan bu yöntem, çatlaklar için de uygundur. Çatlakların tamamen yok olması imkânsızdır fakat radyofrekans sayesinde daha pürüzsüz bir hale gelir ve bu yöntemle çatlakların görünürlüğü azalır.

Çatlak tedavisinde, altın iğne radyofrekansı 3-4 hafta aralıklarla ortalama 3 seans olarak yapılmalıdır. Çatlak tedavisinden etkili bir sonuç almak için fraksiyonel karbondioksit lazerle kombine edilmesi önerilir.

Kol ve Bacaklardaki Sarkmaların Tedavisinde

Aşırı kilodan veya kilo alıp vermeden dolayı cilt sarkmaya başlar ve gevşekliği artar. Kolların iç yüzeylerine, bacak içlerine yapılan İnfini altın iğne RF sayesinde buradaki deri dokusu gerginleşir, sarkmaların azaldığı gözle görülür bir hale gelir. Uygulama son derece konforlu bir ortamda ortalama 3 seansta gerçekleşir. 1 ay içinde uygulama yapılan bölgede gözle görülür sıkılaşma sağlanır.

Hiper Hidrozis Aşırı Terleme Tedavisi

Altın iğne radyofrekans uygulamasıyla koltuk altı aşırı terlemesi tedavi edilir. Radyofrekans ile ter bezleri kalıcı olarak tedavi edilir. Uygulamadan önce koltuk altı bölgesine uyuşturucu krem sürülür. Terleme tedavisi 3 seansta yapılır. Bu sürecin sonunda terlemede belirgin bir azalma görülür.

İğneli radyofrekans uygulaması nasıl uygulanır, uygulama sonrası süreç nasıldır?

Öncelikle uygulama öncesinde anestezik krem kullanılır ve oluşabilecek ağrı ve acı minimale indirilir. Her mevsim uygulanabilen bu uygulamanın süresi yüz bölgesi için yaklaşık 30 dakikadır. 3-4 haftada bir uygulanan bu uygulamanın kaç seans uygulanacağı kişinin cilt yapısına göre değişiklik göstermektedir. Uygulama sonrası 1-2 gün bir miktar kızarıklık ve kabuklanma görülebilir. Bu belirtiler son derece normaldir. Uygulama sonrası ertesi gün günlük yaşama rahatlıkla dönülebilir. Etkinin görünmesi birkaç hafta almaktadır. Maksimum etki ise son seanstan 3-4 hafta sonra izlenmektedir. Uygulama sonrası düzenli olarak nemlendirici krem ve güneş koruyucu kullanılmalıdır.

• Cildinizi Altın iğneyle Gençleştirin

Cildinizi Altın iğneyle Gençleştirin Yüz gençleştirme ve akne tedavisinde kullanılan altın iğne tedavisi kişilere daha pürüzsüz bir yüz kazandırıyor. Doğal görünümden vazgeçmek istemeyen aynı zamanda da yüzündeki kusurlardan kurtulmak isteyen kişiler altın iğne mucizesinden yararlanabiliyor. Radyofrekans mikro iğnesi ve minimal olarak enjekte edilen altın iğne yaşlanma, akne, akne izleri, yara izleri ve çatlak izlerini azaltmak için kullanılan etkili bir tedavi seçeneğidir.