Yüz Germe Ameliyatı Sonrası İyileşme Süreci?

1 Cevap

Leyla hanım merhaba ben yurtdışında yaşıyorum. 52 yaşındayım Türkiye ye ailemin yanına geleceğim. Aynı zamanda yüz germe operasyonunu da geldiğimde olmak istiyorum.Yaklaşık 5 ay kadar Türkiye de kalmayı planlıyorum. Yüz germe ameliyatında iyileşme süreci ne kadar zaman alır? Bu konuyu cevaplarsanız çok mutlu olurum. İyi çalışmalar teşekkürler.

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 13, 2019

Merhaba, Yüz germe ameliyatları çok ağrılı işlemler değildir. Hasta operasyon sonrasında hekiminin tavsiyelerine uyar ise eğer iyileşme sürecini oldukça konforlu şekilde tamamlayabilir. Hastalar operasyon sonrasında hafif dereceli ağrı duyabilir, genelde bize gelen hastalarımız ağrıdan ziyade gerginlik ve yanma hissi duyduklarını belirtmektedir. Fakat bu his ameliyat sonrası birkaç gün içinde geçmektedir. Zaten hekiminizin vereceği ağrı kesiciler ile bu süreyi rahat geçirebilirsiniz. Hastayı en çok operasyon sonrasında ki şişlik ve morluklar rahatsız etmektedir. Fakat bu komplikasyonlar yüz germe işlemi sonrasında çok normaldir.Bu durumda ortalama 7 ila 10 gün içerisinde geçmektedir. Ameliyat sonrasında hastanın 1 gece hastanede kalması gerekecektir. Dikişler yaklaşık bir hafta sonra alınır. Dikiş alındıktan sonrada normalleşme süreci başlar.Operasyon sonrasında hareket oldukça önemlidir. Kişi ameliyat sonrasında hafif egzersizler ve yürüyüşe başlayabilir. Böylece hasta kendisini daha dinç hissedecek ve iyileşme süreci hızlanacaktır.Tüm yüz ameliyatlarında olduğu gibi hastanın direk gelen güneş ışınlarında 3 ay kendisini korumalıdır.Hastanın ameliyattan beklentisi yani yüzün son şeklini alması kişinin cilt kalınlığına ve yapılan işlemlere bağlı olarak ortalama 3 ayı bulacaktır.Sevgiler.

blank

Merhaba hocam, yüzümde oluşan kırışıklıklar ve sarkmalardan çok rahatsızım ve aynaya baktığımda kendimi beğenmiyorum. Yüz germe ameliyatı olmayı düşünüyorum ancak aktif bir hayatım var. Ameliyatı olduğum takdirde ne kadar sürede iyileşebilirim ? Yüz germe ameliyatı sonrası iyileşme süreci  nasıldır?

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 13, 2021

Günümüzde her birey daha genç ve daha canlı bir cilde sahip olmak istemektedir. Bu şekilde kişi daha çok özgüven sahibi olmaktadır. Kişi olduğundan genç görünebilmek için birçok yola başvurmaktadır. Yüz germe ameliyatı da bunlardan biridir. Çoğu kişi facelift dediğimiz yüz germe ameliyatına şüpheyle yaklaşsa da aslında korkulacak hiçbir şey yoktur. Oldukça basit ve ağrısız diyebileceğimiz bu ameliyat, kişiyi istediği görünüme kavuşturmaktadır. Yüz germe ameliyatı genelde beş veya altı saat sürmektedir. Yüz germe ameliyatı geçiren hastalarımızda ameliyat sonrasında hafif bir ağrı ya da yanma hissi oluşmaktadır. Ancak bu çok normal ve geçici bir durumdur. Ameliyat sonrasındaki birkaç gün yüz bölgesinde ödem veya şişlik görülebilir. Şişliklerle birlikte morluklar da meydana gelebilir. Bu morlukların oluşması çok normaldir ve korkulacak bir durum değildir. Morlukların tamamen geçmesi ortalama 7 ile 10 günü bulmaktadır. Yüz germe ameliyatı sırasında atılan dikişler ameliyattan yaklaşık bir hafta sonra alınır. Dikişler alındıktan sonra iyileşme sürecine girilir. Hekiminizin uyarılarını dikkate alarak bu süreci daha ağrısız ve hızlı geçirebilirsiniz. Ameliyat sonrasında hastanın cildine özen göstermesi gerekmektedir. Özellikle 2-3 ay direkt güneş ışınlarına maruz kalınmamalıdır. Hasta ve hekim iletişimi güçlü olduğu sürece iyileşme süreci de hızlanacaktır. Bu süreç sizi korkutmasın. Ameliyat sonrasında oldukça sağlıklı ve genç bir cilde sahip olmak mümkündür.Sevgiler,

blank

İyi günler Leyla Hanım, yüzümdeki kırışıklıklar beni yaşlı ve bitkin gösteriyor. Siz de takdir edersiniz ki özel sektörde bu tip olumsuzluklar iş hayatınızı da etkileyebiliyor. Enerjik bir yapım var ancak yüzümde o kadar kırışıklık var ki sanki çok yorgunmuşum gibi bir ifadeye sebep oluyor. Yüz germe ameliyatı yaptırsam iyileşme süreci ne kadar olur?

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 26, 2020

İyi günler, yaşadığımız çağ artık sürekli dinamik ve enerjik olmamızı gerektiren bir çağ. Her zaman dinamik olmamız gereken bu devirde aynı zamanda dinamik ve enerjik görünmek de son derece önemli hale geldi. Stres, yoğun iş hayatı, şehir hayatındaki kirli hava cildimizi olumsuz olarak etkilemekte ve yüz kırışıklıklarının artmasına neden olmaktadır. Yüz kırışıklıklarından kurtulmanın en kesin çözümü yüz germe operasyonudur. Yüz germe operasyonu genel anestezi altında ve hastane koşullarında yapılmaktadır. Sigara kullanımı iyileşme sürecini etkileyen en önemli faktördür. Eğer sigara kullanma alışkanlığınız varsa, operasyondan 15 gün önce sigarayı bırakmanız gerekmektedir. Operasyondan sonra yüz bölgesinde şişlik ve morluk oluşması oldukça normaldir. Bu şişlik ve morluklar yaklaşık 7 ile 10 gün boyunca sürmektedir. Operasyondan sonraki 7. gün dikişler alınır. 10. günden sonra şişlikler yavaş yavaş inmeye, morluklar geçmeye başlamaktadır. Bu aşamadan sonra kişinin hareketliliği büyük önem taşımaktadır. Kişi ne kadar hareketliyse sosyal hayata o kadar çabuk adapte olabilir ve iyileşme süreci de buna bağlı olarak hızlanır. Operasından sonraki iyileşme süreci doktor önerilerine uyulduğu zaman çok daha rahat geçmektedir.

blank

Hocam Nasılsınız, size çok önemli bir soru sormak isterim. Ben Hollandada ikamet etmekteyim önümüzdeki yaz bir hafta İstanbul’da olacağım. Yüz germe ameliyatı olmak istiyorum fakat zaman benim için çok önemli çünkü tatil biter bitmez çocukların okullar için dönmek zorundayız yani tam 7 günüm var. Yüz germe ameliyatı sonrası iyileşme süreci nasıldır?

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 5, 2020

Yüz germe ameliyatında hızlı ve ağrısız bir sonuç alıyoruz. Bu operasyon hastanede 1 gece yatış gerektiren, bir operasyondur. Operasyon sonrasında hasta yaklaşık 2-3 gün içinde sosyal hayatına geri dönebilirsiniz. İşlem tek seansta gerçekleştirilmekte ve sonuçlarını hemen görmekteyiz. Ödem ve morluklar 7-10 gün içinde iyileşir ve normal hayatınıza tamamen geri dönebilirsiniz.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)