mıgren botoksu

Merhaba, migren botoksu hakkında uzmanına danışmak en iyisidir diyerek size yazmak istedim Leyla Hanım. Öncelikle umarım iyisinizdir. Migren atakları bende artık kronikleşti ve baş edilemez bir hal aldı. Ancak internetten araştırdığım kadarıyla hep özel hastane ve klinikler bu uygulamayı yapıyor. Devlette yapıldığına dair bir bilgi bulamadım. Siz bilirsiniz diye sormak istiyorum. Migren botoksu devlet karşılıyor mu acaba?

Merhaba, kronik baş ağrısı rahatsızlığı diğer ismiyle migren, günümüzde halk arasında oldukça yaygın karşılaşılan ve kişilerin sıkça şikayet ettiği bir durumdur. Kişinin günlük yaşamını olumsuz anlamda etkileyen bu şiddetli baş ağrısının en etkili tedavisi ise migren botoksudur. Migren botoksu sizin de belirttiğiniz üzere özel hastane veya bizim gibi kliniklerde uygulanmaktadır. Kas rahatsızlığı tedavisi dışında devlet, migren ve baş ağrısına çözüm olan botoks uygulamasınının ücretini karşılamamaktadır. Migren botoksunda botulinum toksini baş ağrısının şiddetini en çok hissettirdiği bölgeye iğneler yardımıyla enjekte edilmektedir. Kalıcı olmayan bu işlem, 3-6 ayda bir tekrar edilmelidir. İşlemin tekrar etme sıklığını ile etki süresi arasıda doğru orantı bulunmaktadır. O nedenle migren botoksu uygulamasını şiddetle tavsiye etmekteyim. Geçmiş olsun, sevgiler.

Leyla Hanım, devlet çalışanıyım. Eşimin migren ağrıları için migren botoksu yaptırmak istiyoruz. Sizde migren botoksu devlet karşılıyor mu? Bu konuda bilgi verirseniz memnun olurum. İyi günler.

Merhaba, migren botoksu uygulamasını kliniğimizde yıllardır başarıyla uygulamaktayız. Kolay ve acısız bir işlemdir. 15 dakika içerisinde enjektörle uyguladığımız botoks içeriği sayesinde migren ağrılarınız sona ermekte, yaşam kaliteniz olumlu yönde değişmektedir. Migren botoksu devlet hastanelerinde yapılmamaktadır. Devlet, anlaşmalı olduğu özel kurumlarda bazı kas hastalıklarını karşılamakta fakat migren botoksu gibi uygulamaları karşılamamaktadır. Bu nedenle migren botoksu uygulamasını özel kurumlarda tercih etmeniz gerekecektir. Bu konuda anlaşmalı olduğumuz özel sigorta kurumlarından yararlanabilir veya ödeme koşullarımız hakkında bizleri arayarak ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. İyi günler.

Leyla Hocam merhaba, migren botoks uygulamasından memnun kalan arkadaşımın tavsiyesi ile migren botoksu yaptırmaya karar verdim. Migren botoksu devlet karşılıyor mu? Yoksa özel bir kuruluşta ücret ödeyerek yapmam şart mı? Teşekkürler.

Merhaba, öncelikle size ve arkadaşınıza geçmiş olsun. Migren çok yaygın olarak görülen kronik ve şiddetli baş ağrısıdır. Hastaların günlük hayatını etkileyen oldukça rahatsız eden bir ağrı olmasıyla kişilerin yaşam kalitesini oldukça aşağılara çeker. Migren botoksu özel hastane ve kliniklerde yapılmaktadır. Devlet kas rahatsızlığı tedavisi dışında migren ve baş ağrısına çözüm olan migren botoksu uygulamasını karşılamamaktadır. Migren botoksu bazı hastalarda tek seferlik uygulamayla %90 oranına kadar fayda sağlayabilir tedavide. Bazı hastalarda ise uygulamanın 2 ya da 3 seans sürdürülmesi gerekebilir. Migren sorununuz için özel bir kuruluşa başvurmanız gerekecek. Dilerseniz kliniğimizde de size konu ile ilgili yardımcı olabiliriz. Sağlıklı günler dilerim.

Merhabalar Leyla Hanım, kızımın ileri derecede migreni mevcut. Sık yaşadığı bu ağrılar nedeniyle çoğu zaman derslerinden de geri kalıyor. Migren botoksu yaptırmak istiyoruz; ancak mali durumumuz şu anda bunun için uygun değil. İnternette araştırsam da bu konuda herhangi bir bilgiye ulaşamadığımdan dolayı size sormak istedim. Migren botoksu devlet karşılıyor mu? Yoksa yalnızca özel hastane ve kliniklerde mi yapılıyor? Teşekkürler.

Merhaba, öncelikle kızınıza çok geçmiş olsun. Migren botoksu, migren ağrısı için uygulanan en etkin ve hastalarımızın sonuçlarından oldukça memnun kaldığı bir tedavidir. Ancak maalesef spesifik kas rahatsızlığı dışındaki diğer rahatsızlıklar için devlet migren botoksunu karşılamamaktadır. Bu nedenle yaptırmayı düşünen hastalarımız özel hastaneleri veya klinikleri tercih etmek durumundadırlar. Sevgiler.

author-avatar

Op. Dr. Leyla Arvas

Estetik Cerrahi uzmanı Op.Dr Leyla Arvas, Vücut ve Yüz Estetiği, Liposuction, Meme Estetiği, Karın Germe, Yağ enjeksiyonu, Saç ekimi konularında uzmanlaşmış kadın estetik cerrahıdır.