+90 ( 212 ) 241 46 24 Harbiye Mahallesi Abdi İpekçi Cad. Park Apt. No:19-1 Kat:2 Nişantaşı

Somon DNA Enjeksiyonu

Uzun yıllar boyunca çevresel faktörlerin etkisiyle cildimizdeki bazı deformasyonlar oluşmaktadır. Her ne kadar cildimize iyi baksak, beslenmemize dikkat etsek ve spor yapsak dahi yaş faktörü ve çevresel sebeplerden dolayı cilt kalitemiz düşer, kırışmaya başlar. Bunların yanında güneş ve sigara faktörleri de eklendiğinde cildimizdeki hasar kaçınılmaz oluyor.

Her yıl 30 yaşından sonra% 1 kollajen kaybı yaşanır. Cilt daha zayıf görünür, elastikiyetini kaybeder ve kurumaya başlar. Somon DNA tedavisi, zayıf görünen cildinizin daha canlı görünmesi için en üretken tedavi olarak bilinir. Yüzünüzü canlandırır ve daha genç görünmesini sağlar.

Somon DNA Nedir?

Proteinler hücresel ana yapı taşlarıdır. Yeni hücre oluşumlarının yapımında kullanılan ana bileşenleridir. Vücudumuz kendi kendine protein üretemez ve cildin ihtiyacı olan proteinleri dışarıdan almamız gerekir. Cildimizdeki yeni üretilen hücreler için protein açısından zengin somon balığı gerekli proteinleri içerir.

Emilebilen proteinler hücresel ihtiyaç duyulan yapı bloklarını besler. Böylece cildimiz nemlenir, daha canlı görünür, pürüzsüz olur ve parlaklığı artar.

Somon DNA Nasıl Uygulanır?

Uygulamadan 30-45 dakika önce hastaya anestezik krem uygulanır. Daha sonra minik iğneler aracılığı ile somon DNA deri altına enjekte edilir. Aşılama terapisinde hyaluronik asit ve somon DNA’sı kullanılır.

Enjeksiyon bölgesine lokal anestezik krem ​​uygulayıp 20 dakika bekledikten sonra ince iğneler veya dermapen yardımıyla somon DNA'sı uygulanır. İşlemden sonra hasta günlük hayata kolaylıkla devam edebilir. Seanslar genellikle her 15 günde bir olur ve bir ay boyunca devam eder. Bireyin yaşını, cilt tipini ve şikayetin kapsamını dikkate alarak seans sayısını belirlenir. Yüz, el, boyun, dekolte ve cilt gençleştirme, yenilenme ve ayrıca çatlak tedavisinde Somon DNA enjeksiyonu tercih edilir.

Somon DNA Kimlere Uygundur?

Somon DNA testi için cilt enfeksiyonunun olmaması gerekir. Bunun dışında Somon DNA herkes için uygundur. Son yılların en popüler anti-aging uygulaması olan Somon DNA uygulaması, Benjamin Button etkisi olarak da bilinir. Biogenevite tedavisini bilimsel olarak adlandırdığımız bu uygulama, saf hyaluronik asit ve somon sütü ile elde edilen DNA molekülü aracılığıyla hücre yenilenmesini sağlayarak cildi yeniden canlandırır.

Somon DNA'sının iki aşamalı etkisi

Somon DNA uygulaması,uygulama açısından iki adımı içerir. Yaşlandıkça cildin sarkık, donuk ve kuru hale geldiğini biliyoruz. Bu durumun birincil nedeni, zamanla kolajen ve hidrasyon (nem) azalmasıdır. Bu nedenle, ilk adımda amaç, hiyalüronik asitle üretilen nemlendirme adımıdır. Somon DNA cildi yoğun olarak nemlendirir ve ikinci adım için hazırlar. 2 hafta sonra yapılan ikinci aşamada saf somon DNA'sı enjekte edilir.

Somon DNA sonuçları

İşlemden sonra cildin yenilenmesi hızla başlar, kolajen üretimi teşvik edilir ve cilt hücresel ölçekte yenilenir. Cilt, güneşin etkisinden arındırılır, lekeler ve çizgiler azalır ve her sabah cildinizde yenilenme ve gençleşmeye tanıklık ederek uyanırsınız.

Uygulamanın sürekliliği ve etkisi 4 ve 6 ay arasında değişmektedir.

HEMEN ARA RANDEVU AL
DİL SEÇ