+90 ( 212 ) 241 46 24 Harbiye Mahallesi Abdi İpekçi Cad. Park Apt. No:19-1 Kat:2 Nişantaşı

H-100 Aşısı

H100 aşısı cildin gençleşmesine, sıkılaşmasına ve daha nemli görünmesine yarayan ameliyatsız cilt gençleştirme tedavisidir. Saf hyalüronik asit cildin nem dengesinin düzelmesini sağlar ve cilt deformasyonlarının azalmasına yardımcı olur. H100 aşısı tamamen hyalüronik asit, vitamin, mineral ve amino asitten meydana gelir yani içeriğinde herhangi başka bir kimyasal veya yapay protein yoktur. Bu nedenle H100 aşısı için tamamen organik bir gençlik tedavisi denilebilir. H100 aşısı ciltteki kırışıkları kalıcı bir şekilde tedavi eder fakat yaşlılık sürecini durdurduğu söylenemez. Cildinizin daha genç ve sağlıklı görünmesi için H100 aşısını sizlere tavsiye ederiz.

H100 aşısının içeriği nedir?

H100 aşısının içeriği, günümüzdeki diğer gençlik aşılarına göre daha zengindir. Cildi hem nemlendiren hem de ihtiyacı olan yapı taşlarını bulunduran H100 aşısı cildi ilk uygulamadan itibaren gençleştirir.

H100 aşısının içeriğinde Mannitol, hyalüronik asit, Hexapeptide-8, pro kolajen peptit, Dmae %3,5, Pentapeptide-18,B1, B16 vitamini, 7 amino asit ve organik silica vardır. H100 aşısının içeriğine baktığımızda aslında vücudumuzda var olan ama yaşlanmanın etkisiyle azalan mineraller, vitaminler ve asitler olduğu görülür. H100 aşısının içeriği sayesinde vücudumuz tıpkı gençlik yıllarında olduğu gibi çalışacak, dolayısıyla cildimiz de 20’li yaşlarındaki gibi parlak, pürüzsüz ve sağlıklı görünecektir.

H100 aşısı nasıl uygulanır?

H100 aşısının nereye, ne kadar uygulanacağı kişinin cilt yapısına ve ihtiyaçlarına göre farklılık gösterebilir. Eğer kişinin cildindeki elastikiyet kaybı ileri aşamalarda değilse ve orta dereceli kırışıkları varsa H100 aşısını 2-3 haftada bir 2 seans olarak yaptırmaları önerilir. İleri derecede kırışıklığı olanlarda ve cilt elastikiyetinin azaldığı durumlarda H100 aşısı bir-iki haftada bir olacak şekilde 5 seans yapılabilir.

H100 aşısı yapılmadan önce cilt temizlenir ve anestezik krem uygulanır. Aşı sırasında hastalar herhangi bir ağrı hissetmezler. H100 aşısının içindeki mannitol antioksidanı, ödem çözücü özelliğe sahiptir. Bu nedenle uygulama sonrasında yüzünüzde şişlik görünmez.

H100 aşısı hangi bölgelere uygulanır?

H100 aşısının amacı ciltteki kırışıkları azaltmak ve daha genç bir görüntü elde etmektir. Bu nedenle H100 aşısı kırışıkların en çok görüldüğü yüz, boyun, dekolte ve el üzeri gibi bölgelere uygulanır. H100 aşısı yüzde göz çevresine de uygulanabilir. Göz çevresinde botox etkisi yaratmak için H100 aşısının ACP formunu öneririz. Bu aşıyla göz çevresindeki kırışıkların içine su çekilerek kırışıkların açılması sağlanıyor. Botoks ile kaybolmayan göz çevresi kırışıklarınız için H100 aşısının ACP formunu deneyebilirsiniz. Eğer yeni botoks yaptırdıysanız H100 aşısı yaptırmak için 15 gün beklemeniz gerekir.

H100 aşısı kimlere uygundur?

H100 aşısı, orta yaş etkilerini görmeye başlayan herkes için uygundur. 30 yaşından sonra cilt nem kaybetmeye başlar. Kırışıklar gözle görülür biçimde artar ve cilt zamanla deformasyona uğrar. H100 aşısı cilde ihtiyacı olan nemi kazandırarak cildin toparlanmasını destekler. Ciltte anti aging etkisini yaratarak yaşlılık izlerini siler. H100 aşısı ile cildin ihtiyacı olan fakat doğal olarak vücutta yeterli kadar bulunamayan vitamin, mineral, aminoasit ve kolajen bileşenleri enjekte edilir. H100 aşısı uygulaması ortalama 30 dakikada tamamlanır.

H100 aşısı yaptırdıktan sonra nasıl bir değişik göreceğim?

H100 aşısının ilk göze çarpan ve en önemli özelliği vücutta mevcut olarak bulunan hyalüronik asitin ömrünü uzatmasıdır. Hyalüronik asit ciltte yeteri kadar bulunduğunda cildin nem oranı dengelenir, nem tutma kapasitesi artar, ciltteki hasarlı dokular tamir edilir, deri altındaki hücre yenilenme süreci başlatılır. Aynı zamanda hyalüronik asit kasları da destekleyerek yüzde ve dekolte bölgesinde meydana gelen sarkmaları da tedavi eder. Cildi yukarı doğru toparlar. H100 aşısı yaptırdıktan sonra yüzünüzdeki solgun ve mat ifade gidecek yerine canlı, parlak ve sağlıklı bir görüntü gelecektir.

H100 aşısı hamilelik ve emzirme dönemlerinde tavsiye edilmez. Emzirme sürecinin sonunda H100 aşısı yaptırılabilir.

HEMEN ARA RANDEVU AL
DİL SEÇ