Bölgesel Zayıflama, Selülit Tedavisi
Lenf Direnaj
Vücudunuzda ödem ve toksin kalmasın!

Lenfatik Drenaj vücuttan toksin ve ödemleri atmanın en konforlu yolu!

Pressoterapi yorgun bacakları dinlendirir, damar problemlerini tedavi eder. Siz de lenf drenaj mesajıyla forma girmek isterseniz pressoterapi uygulaması yaptırabilirsiniz.

Lenf Drenaj ya da Pressoterapi uygulaması sizin zinde kalmanız ve kilo vermeniz için yapılan bir uygulamadır. Pressoterapi ile diyet ve egzersizi birleştirerek, daha kısa sürede daha iyi sonuçlar göreceksiniz. Ayrıca selülite neden olan toksinleri, yağları ve sıvıları lenf drenaj ile dışarı atabilirsiniz. Cildiniz elastikiyetini geri kazanacak, vücudun dokularına oksijen akışını artacak ve vücudunuzun yenilenmesine olanak sağlayacaksınız.

Tedavi ayrıca bağışıklık sistemini uyarır, vücut savunmanızı güçlendirir ve hatta hipertansiyonunuz varsa tansiyonunuzun düşürmenize yardımcı olabilir. Lenf Drenaj ayrıca sindirim problemlerine yardımcı olabilir; Tedavi karın bölgesine uygulandığında bağırsak geçişini uyarır ve kabızlık sorunlarını giderir. Sporcularda fiziksel zindeliği arttırmak için Lenf Drenaj kullanırlar. Kasları ve eklemleri güçlendirmek için lenf drenaj uygulaması oldukça yararlıdır. Kasları rahatlatır, kas yorgunluğunu azaltır bu sayede ağrı ve krampları önler. Lenf Drenaj, bağ dokularını güçlendirir, stres ve gerginliği hafifletir ve kas spazmlarını azaltır.

Lenf Drenaj Nasıl Uygulanır?

Lenf DirenajLenf Drenaj, ağrısız ve izsiz detox/ sıkılaştırma programıdır. Lenf Drenaj, vücudun doğal işlevlerini destekleyen ve zinde kalmak için yaygın olarak kullanılan bir fizyo terapötik orijinli bir teknik olan devrimci bir süreçtir. Pressoterapi, selülit tedavisinde mükemmel bir tedavi yöntemidir.

Lenf Drenaj tedavisi, pantolon, kol veya kuşak ile uygulanır. Bilgisayar kontrollü bir sıkıştırma sistemi, çok katlı özel bir giysinin hedeflenen bölümlerini şişirerek, toksinleri ve yağlı bölgeleri dolaşım sistemine zorlar. Bu uygulama, hücresel sıvı boşluğunu arttırır, venöz akışını hızlandırır (kalbe giden kan akışı). Toksinler daha sonra lenf sistemi yoluyla vücut tarafından doğal olarak temizlenir.

Kimler Lenf Drenajdan Yararlanabilir?

Lenf Drenaj uygulamasından yararlanmak için bir ön şart aranmaz. Sağlığını kazanmak isteyen herkes pressoterapi yaptırabilir.

Bununla birlikte, selülit, şişkinlik, varisli damarlar, dolaşım veya bağırsak sorunları, obezite, yorgun bacaklar, romatizma veya menopozda olan kişiler için Lenf Drenaj oldukça yararlı olabilir. Her yaş için de uygundur.

Lenf Drenajın Yan Etkileri Var mı?

Pressoterapinin yan etkisi yoktur, ancak tedavinin önerilmediği durumlar vardır. Derin basınç ile tedavi yapılırken, uygulama yapılan bölgede enfeksiyon varsa bu vücutta ağrıya ve uyuşukluğa yol açabilir. Eğer kanser hastasıysanız veya kalp pili kullanıyorsanız, kalp hastalığınız varsa veya hamile iseniz, basınç tedavisi almamalısınız. Ancak tedavi doğumdan sonra ve doğum sonrası iyileşme sırasında çok faydalı olacaktır.

Spor yapmak, terapiyi almadan önce veya aldıktan hemen sonra tavsiye edilmez.

Sonuçlar Ne Kadar Sürede Görülür?

Lenf drenaj sonuçları seans sonrası ödemin atılması olarak hemen görülür. Lenf drenajın zayıflamaya etkili sonuçlarını görmek için birden fazla seans yaptırmanız önerilir. Ancak ilk seanstan sonra, fiziksel uygunluğunuza, özellikle de dokuların esnekliği açısından net bir iyileşme hissedeceksiniz. Profesyonel ekibimiz tarafından kaç seansa ihtiyacınız olduğu sizinle paylaşılacaktır.

Lenf Drenajın Faydaları Nelerdir?

• Masaj hissi uyandırır
  • Kan basıncını arttırır
  • Ödemin atılmasını sağlar
  • Anında bacaklar rahatlık hissi uyandırır
  • Böbrek fonksiyonlarına iyi gelir
  • Kalp sağlığınızı korur
  • Regl öncesi ödem atılmasını sağlar
  • Cilt tonunu iyileştirir

Selülite neden olan birikmiş yağları lenf sistemine katılarak vücuttan atılır. Bu şekilde selülit görünümü azalır.

Lenf Drenaj Fiyatları

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Lenf Drenaj fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

author-avatar

Op. Dr. Leyla Arvas

Estetik Cerrahi uzmanı Op.Dr Leyla Arvas, Vücut ve Yüz Estetiği, Liposuction, Meme Estetiği, Karın Germe, Yağ enjeksiyonu, Saç ekimi konularında uzmanlaşmış kadın estetik cerrahıdır.