Somon DNA aşısı içindeki hyaluronik asit ve somon balığından elde edilen DNA  içeren peptid ve aminoasitler içeren serumun enjeksiyonudur. Somon DNA serumu içeriği cildi canlandırır ve dış etkenlere daha dirençli hale getirir.

Uzun yıllar boyunca çevresel faktörlerin etkisiyle cildimizde bazı deformasyonlar oluşmaktadır. Her ne kadar cildimize iyi baksak dahi yaş faktörü ve çevresel sebeplerden dolayı cilt kalitemiz düşer, kırışmaya başlar. Bunların yanında güneş ve sigara faktörleri de eklendiğinde cildimizdeki hasar kaçınılmaz oluyor.

Somon DNA Serumu Nedir?

Somon DNA aşısı, somon balığının proteinden zengin DNA içeren aminoasit ve peptidleri ile saf hiyalüronik asit bileşiğinin cilde enjeksiyon yöntemiyle uygulanmasıdır. Somon balığının protein zengini DNA yapısı, insan DNA yapısıyla son derece benzerlik taşımaktadır. Kolajen üretimini kuvvetli bir şekilde yapan moleküler yapısı sayesinde cildin ihtiyacı olan hücresel yapı bloklarını besleyerek cildi nemlendirilerek elastikiyetini artırır.

Aminoasitler yeni hücre oluşumlarının yapımında kullanılan ana bileşenlerdir ve hücrelerin yapı taşlarıdır. Vücudumuz kendi kendine aminoasit üretemez ve cildin ihtiyacı olan proteinlerin yapı taşı aminoasitleri dışarıdan almamız gerekir. Somon balığı cildimizdeki hücreler için protein açısından zengin olan vitaminleri içerir. Emilebilen proteinler hücreleri besler. Böylece cildimiz nemlenir, daha canlı görünür, pürüzsüz olur ve parlaklığı artar.

Somon DNA’sı uygulaması kolay, etkileri fazla olan bir anti-aging uygulamasıdır. Bütün cilt estetik uygulamalarıyla kombine edilebilen muhteşem bir yapıda olan Somon DNA’sı cildin elastikiyetini artırır, nemlendirir, sıkılaştırır ve İnce çizgilerin oluşumunu engelleyerek ileri tedavide yok eder.

Somon DNA Aşısı Kimlere Uygundur?

Somon DNA testi için cilt enfeksiyonunun olmaması gerekir. Hamile olan kişilerin, diyabet sorunu olan kişilerin, çoklu ilaç tedavisi ile tedavi gören kişilerin, kalp rahatsızlığı olan kişilerin ve kan pıhtılaşma sorunu olan kişilerin uygulama öncesinde doktoru bilgilendirmeleri gereklidir.

Bunun dışında SomonDNA tüm yaş grupları için uygundur ve güvenle kullanılabilecek bir işlemdir. Son yılların en popüler anti-aging uygulaması olan Somon DNA uygulaması, yıllara rağmen genç kalan Benjamin Button etkisi olarak da bilinir.

Somon Dna aşısı saf hyalüronik asit ve somon sütü ile elde edilen DNA molekülü aracılığıyla hücre yenilenmesini sağlayarak cildi yeniden canlandırır.

Somon DNA Aşısı Nasıl Uygulanır?

Uygulamadan 30-45 dakika önce hastaya anestezik krem uygulanır. Kremin nüfuz etmesi için beklenir. Daha sonra minik iğneler aracılığı ile somon DNA deri altına enjekte edilir. Aşılama terapisinde hyaluronik asit ve somon DNA’sı kullanılır. Fibroblast hücrelerinde kolajen sentezi ve ciltteki sıkılaşma ilk enjeksiyondan itibaren etkisini gösterir

Enjeksiyon bölgesine lokal anestezik krem ​​uygulayıp 20 dakika bekledikten sonra ince iğneler ile mezoterapi şeklinde veya dermapen yardımıyla somon DNA serumu uygulanır. İşlemden sonra hasta günlük hayata kolaylıkla devam edebilir.

Seanslar genellikle her 15 günde bir olur ve bir ay boyunca devam eder. Bireyin yaşını, cilt tipini ve şikâyetin kapsamını dikkate alarak seans sayısını belirlenir. Tedavi protokolün bir parçası olan yüksek moleküllü Hyalüronik asit ile hücrelerde suya doygunluk sağlanır ve nem dengesi artışı gerçekleşir.

Yüz, el, boyun, dekolte ve cilt gençleştirme, yenilenme ve ayrıca çatlak tedavisinde SomonDNA enjeksiyonu tercih edilir. Hipodermik enjeksiyon ile uygulanan Somon DNA, yaşlılığın etkilerini azaltarak cildin yeniden gençleşmesini sağlar. Cilt kırışıklıklarında gözle görülür derecede iyileşme sağlayan bir tedavi şeklidir.

Tedaviden sonra hemen rutin hayatınıza dönebilirsiniz. Tedaviden sonra iğne uygulama yerlerinde hafif kızarıklıklar olabilir. Bu kızarıklıklar kısa süre içinde geçer. Yapılan uygulama sonrasında ağrı ya da acı duyulmaz. Sonuçları hemen görülen bir uygulama olmasından dolayı günlük yaşantıya döndüğünüzde çok daha mutlu olursunuz. Tedavinin etkisini 3 ay gibi kısa bir süre içerisinde daha net bir şekilde fark edersiniz.

Somon DnaSomon DNA Serumunun Etki Mekanizması

Somon DNA işlemi, uygulama açısından iki adımı içerir. Yaşlandıkça cilt sarkık, donuk ve kuru hale gelir. Bu durumun birinci nedeni, zamanla kolajen üretiminin ve hidrasyonun yani nem düzeyinin azalmasıdır. Bu nedenle, ilk adımda hyalüronik asitle nemlendirme yapılır. SomonDNA cildi yoğun olarak nemlendirir ve ikinci adım için uygun ve hazır hale getirir. İki hafta sonra ikinci aşama uygulanarak saf somon DNA’ sı enjekte edilir ve bu işlem nemlendirme adımıdır. Somon DNA cildi yoğun olarak nemlendirir. Yaşlanma etkilerini tersine çevirerek cildin yeniden doğal olarak üretir. İkinci adımdan sonra kırışıklıklarda fark edilir bir azalma görülür.

Cilt yapısının düzenlenmesinde, boyun, yüz, dekolte ve el üzerindeki olumsuz cilt yapısının onarımında ve yenilenmesinde, çatlak tedavisinde, koyu göz çevresi halkaların giderilmesinde, göz çevresi aydınlatılmasında, göz çevresi şişliklerin giderilmesinde etkin ve kalıcı tedavi niteliğindedir.

Somon DNA Aşısı Fiyatları

Somon Dna Serumu markası ya da içeriğine göre fiyatlar değişebilir. Seans sayısı ve Somon DNA aşısı paket olarak satılabilir, buda fiyatların farklı olmasına neden olabilir.

Somon DNA Etkisi Kalıcı Mıdır?

Gençleşme tedavilerinden olan Somon DNA sayesinde cildinize canlılık, pırıltı ve gençlik kazandırabilirsiniz. İşlemden sonra cildin yenilenmesi hızla başlar, kolajen üretimi teşvik edilir ve cilt hücresel ölçekte yenilenir. SomonDNA, yaşlanmanın etkilerini içeriğinde bulunan savunma mekanizması ile onarır ve cildin yeniden nem kazanmasına yardımcı olur. Cilt, güneşin etkisinden arındırılır, lekeler ve çizgiler azalır ve her sabah cildinizde yenilenme ve gençleşmeye tanıklık ederek uyanırsınız.

Uygulamanın sürekliliği ve etkisi 4 ve 6 ay arasında değişmektedir. Cildin esnekliği artar, parlama ve sıkılaşmayla beraber bütünsel olarak bir yapılanma görülür. Yılda iki kez uygulandığı takdirde kalıcı etkilerini görmek mümkündür.

Somon DNA Sonrası Şişlik Ne Zaman Geçer?

Somon DNA aşışı hücre yenileme özelliği sayesinde cilt gençleştirme tedavisinde sık uygulanan ve son derece etkili sonuçlar aldığımız bir uygulamadır. Sizin konforunuzu zora sokacak herhangi bir yan etkisi yoktur. İğne kullanılarak yapıldığından kısa bir süre cilt altında minik morarmalar meydana gelebilir. Bu morluklar en geç 3 – 4 gün içinde tamamen görünürlüğünü kaybedecektir. Kapatıcı ya da fondöten gibi yardımcı makyaj malzemeleri ile morluk görüntüsü rahatlıkla kapatılabilir. Morluklara ek olarak zaman zaman 3 ila 4 gün arasında süregelen şişlik ve ödem gibi yan etkiler görülebilir. Şişliklerin kısa zamanda geçmesi için doktorunuzun tavsiye ettiği etkili tedavi yöntemlerinden faydalanabilirsiniz.

Somon DNA Kaç Yaşa Uygulanır?

Somon DNA aşısı ciltte aydınlanma ve canlanma ile kolajen üretimini teşvik ederek daha dolgun ve genç bir cilt görünümünün elde edilmesini sağlayan bir işlemdir. Genellikle 25-40 yaş arasındaki hasta grubu bu işlem için idealdir. Genç hastalarda hem işlemin sonuçları daha tatmin edici hem de sonuçları daha kalıcı olmaktadır. Ancak ileri yaşlardaki hastaların mevcut cilt durumları ve yapıları bu işlem için uygunsa tabii ki somon DNA aşısı yapılmaktadır. Eğer ciltteki hasar ve yaşlanma görünümü ileri boyuttaysa hasta işlem sonrasında memnuniyetsiz kalabileceğinden dolayı yapacağımız detaylı muayene sonrasında en uygun olacak olan işleme beraber karar vermekteyiz.

Somon DNA mi Gençlik Aşısı Mı?

Doğal içerikli tüm uygulamalar birbirine çok yakın sonuçlar sağlar. Hepsinin ortak hedefi cildin gençleşmesi, sıkılaşması, toparlanmış, parlak, nemli, sağlıklı cilt yapısına kavuşmasıdır. Tüm doğal içerikli geçici uygulamalarda hyalüronik asit içeriği mutlaka bulunur. Hyalüronik asit insan vücudunda zaten bulunan, su bazlı bir maddedir. Doğal uygulamaların birbiri arasındaki fark hyalüronik asitle kombine edilen diğer maddeleri içermeleridir. Somon DNA aşısında Hyalüronik asit somon spermiyle kombine edilmiştir. Cilt bu sayede parlak, diri, nemli bir görünüm elde eder.

Gençlik aşısı (IAL sistem) ise tamamı hyalüronik asitten oluşan bir anti aging uygulamasıdır. Gençlik aşısının %100 hyalüronik asit içermesi onu diğer uygulamalardan ayıran en temel farktır. Gençlik aşısı özellikle kırışıklıklar ve cilt deformasyonları üzerinde oldukça etkilidir.
Kişinin hangi aşıdan daha fazla fayda sağlayacağının belirlenmesi için uzman bir doktor tarafından muayene edilmesi gerekir. Bu sayede hangi uygulamanın uygun olduğu, kaç seans uygulanması gerektiği belirlenebilir.

Somon DNA Aşısı Etkisi Ne Kadar Sürer?

Kişiden kişiye göre değişmekle beraber ortalama 3-4 seans yapılan somon DNA aşı uygulamasının etkisi yine hastadan hastaya göre değişmekle beraber ortalama 6-12 ay kadardır. Genç hastalarda aşının etkisi daha uzun süre devam ederken, yaşı ileri olan hastalarda ise kalıcılık süresi daha kısa olabilmektedir. Daha uzun süreli kalıcılık isteyen ve işlemin yarattığı sonuçlardan memnun olan hastalarımıza belli aralıklarla işlemin yenilenmesini ve bu sayede de etkilerinin devamının sağlanmasını tavsiye ediyoruz.

Somon DNA içerik olarak Hyalüronik asit ve somon sperminden oluşmaktadır. Bu içerik ciltteki yaşlanma etkilerine karşı koymakta ve özellikle cildin elastik yapısına katkı sağlayarak sarkmaları gidermektedir. Hücre ve doku yapısına sağladığı katkı nedeniyle kişide hücre yenilenmesine bağlı olarak gençleşme, parlaklık, toparlanma gibi etkiler görülmektedir.

Somon DNA aşısı diğer gençlik aşısı uygulamaları gibi geçici süreli bir serum uygulamasıdır. Kaç seans uygulanacağı ve toplamda ne kadar süre kalıcılığını koruyacağı kişiden kişiye değişmektedir. Ortalama olarak 4 seans Somon DNA uygulanan bir kişide 6 ile 12 ay arasında kalıcılık görülmektedir. Somon DNA’nın tekrar edilmesi, serumun etkisini güçlendirmekte ve vücutta kalma süresini uzatmaktadır.