Erkeklere Özel

Erkeklere özel estetik işlemleri en az kadınlara yapılan estetik işlemler kadar yaygındır. Erkekler de günümüzde yakışıklı görünmek için estetik operasyonları tercih ediyorlar. Estetik yaptırmayı düşünen erkekler uzman hekimlere estetik ameliyat olarak maskülen ve fit görünebilirler. Genetik faktörü ve yaş faktörü bir araya geldiğinde erkeklerde saç dökülmesi, karın ve meme bölgesinde sarkma, kalçanın büyümesi ve sarkması gibi problemler ortaya çıkabiliyor. Erkeklere özel estetik işlemler vücudunuzun daha karizmatik ve genç görünmesini sağlayacak.

Günümüzde erkeklerde kadınlar kadar kendilerine özen göstermeyi seviyorlar. Genelde tercihleri bakıldığında belli olmayan doğal ve izsiz estetik operasyonlar olmaktadır. Erkeklerin en çok tercih ettiği operasyonlar arasında vücut şekillendirme girişimleri gelmektedir.Bunun yanında medikal olarakta birçok uygulama yaptıran erkekler özellikle yüz ile ilgili dolgu, botox, göz kapağı estetiği ve cilt bakımlarına oldukça ilgi göstermektedirler.

Erkeklere ve kadınlara yapılan estetik uygulamalar sadece yaklaşım olarak farklılık göstermektedir. Uygulanan teknik olarak herhangi bir değişiklik yoktur. Kadınlar daha seksi ve daha hatlı vücut planlarken erkeklerde bu durum daha erkeksi kaslı bir görünüm olmaktadır. Bundan kaynaklı yapılan liposuction alanları farklılık gösterir ve vücudun farklı alanları inceltilir.

Erkeklerde Kadın Memesi Görünümüne Jinekomasti ile Son

Jinekomasti ameliyatı erkeklerin en çok ilgi gösterdiği estetik işlemdir. Jinekomasti ameliyatı büyük memeleri küçülterek daha fit ve kaslı görünmenizi sağlar. Sık kilo alıp vermek veya genetik sebeplerden dolayı bazı erkeklerde büyük meme problemi görülür. Jinekomasti ameliyatı ile fazla meme dokusu çıkartılır ve meme derisi gerilerek daha sıkı bir görüntü elde edilir. Böylece erkek hastalarımızın kendine olan güveni de tekrar sağlanmış olur.

Daha Fit Görünmek için Vaser Hi-Def

Kilolu erkeklere özel estetik işlemler arasında Vaser Hi-Def de yer alıyor. Vaser Hi-Def ile bölgesel yağlarınız çekilerek daha fit ve estetik bir vücuda kavuşabilirsiniz. Vaser Hi-Def vücudunuzdaki fazla yağları önce sıvı forma getirir daha sonra dışarı çıkarır. Bu nedenle Vaser Hi-Def ile tek seferde daha fazla yağ çekilebilir ve iyileşme süreci daha hızlı tamamlanır. Vaser Hi-Def’in en büyük avantajlarından biri de kişiden alınan yağların aynı kişiye tekrar enjekte edilebilir olmasıdır. Böylece bu yağlar erkeklerde vücut şekillendirme için kullanılabilir.

Aşırı Terlemeye Son (Hiperhridroz Tedavisi)

Erkeklerin en çok rahatsızlık duyduğu sorunlardan biri de aşırı terleme problemidir. Çoğunlukla hormonal etkenlerden dolayı gelişen aşırı terleme problemi Hiperhidroz tedavisi ile çözülebilir. Erkeklere özel aşırı terleme tedavisi için el ve ayak botoksu, koltukaltı botoksu yapılabilir. Aşırı terleme tedavisi için 6 ayda bir botoks yaptırmanız önerilir.

Saç Bıyık Ekimi

Erkeklerin en çok ilgi gösterdiği estetik işlem kuşkusuz saç ekimidir. Günümüzde saç ekiminin yanı sıra bıyık ekimi de oldukça etkili sonuçlar veriyor. Saç ekiminde gelişen teknolojiyle birlikte artık acımadan, kanamadan saç ekilebiliyor. Saç ekiminde FUE, FUT ve DHI yöntemleri kullanılıyor. Saç ekiminden en etkili sonucu almak için mutlaka uzman bir doktora danışmalı ve size en uygun yöntemi bulmalısınız.

Atletik Vücut İçin Karın Kası

Fit görünmek isteyen erkeklere karın kası estetiğini öneriyoruz. Karın kası estetiğinde, karın kaslarının tam altına kişinin vücudundan alınan yağ dokuları eklenerek kasların daha belirgin görünmesi sağlanıyor. Karın kası estetiğinin sonuçları kalıcıdır. Karın kası ameliyatı sayesine ömür boyu kaslı ve fit görünebilirsiniz. Bu estetik, spor yapmasına rağmen kaslarını ortaya çıkaramayan erkekler için uygundur.

Erkeklere Özel Kalça Küçültme

Büyük kalçaya sahip olan erkekler zamanla kalça sarkması gibi problemlerle karşılaşabilir. Erkeklere özel kalça küçültme estetiği, maskülen görüntüyü koruyarak erkeklerin daha fit ve küçük kalçaya sahip olmalarını sağlar. Vücudunuzdaki orantıyı korumak ve estetik görünmek için kalça küçültme ameliyatını değerlendirebilirsiniz.

Daha detaylı bilgi için bu sayfamızı ziyaret ediniz.

Erkekler için Medikal Dokunuşlar

Erkek hastalarımızın en çok tercih ettiği işlemlerin başında medikal estetik uygulamaları gelmektedir. Hava kirliliği, stres, düzensiz ve sağlıksız beslenmeler sonucunda cilt sağlığının bozulması ile birlikte erkeklerde en çok cilt temizliği ve cilt bakımına ihtiyaç duymaktadırlar. Aynı zamanda erkek hastaların birçoğu lazer destekli uygulamaları tercih etmektedir. Bunların en başında lazer epilasyon,dolgu ve botox uygulamaları, lazer destekli akne ve leke tedavileri sağlayan cilt bakımları (baby face beauty) , cilt kalitesini arttırmaya yönelik (dermapen, oxy geneo, altın iğne) tedaviler ve erkekler en çok sorun yaşadığı saç dökülmesine yönelik (saç mezoterapisi, prp, kök hücre tedavisi) uygulamaları tercih etmektedirler.

Doktora Sor