Hydrafacial Ne Sıklıkla Yapılmalı?

1 Cevap

Merhaba hocam,yüzümde çok fazla siyah nokta var ve cilt altında dolu dolu küçük şeyler var adını bilmediğim küçük şeyler. Ama en çok yüzümdeki siyah noktalar rahatsız ediyor. Hydrafacial yaptırmak istiyorum ne sıklıkla yaptırmalıyım?

Op. Dr. Leyla Arvas Haziran 16, 2020

Merhaba, hydrafacial son zamanlarda en çok tercih edilen cilt yenileme ve cilt bakım uygulamalarının başında gelir. Hydrafacial cildin ihtiyacı olan tüm bakımları tek seansta uygular. Hydrafacial cilt bakımı cildin elastikiyetini geri kazandırmada ve cildin nemlendirilmesini sağlamada oldukça etkili bir uygulamadır. Hydrafacial cilt bakımı sivilceli ve lekeli ciltlerde pürüzsüz görünüm sağlamayı hedefler. Hem cildi derinlemesine temizleyen hem de cilt kusurlarını tedavi etmeyi amaçlayan bu cilt bakımı her cilt tipi için uygundur. Hydrafacial cilt bakımının etkileri kalıcıdır, işlem tamamen ağrısız ve acısız olarak tamamlanır. Özellikle siyah noktalarda çok etkilidir. Bazı durumlarda öncesinde klasik cilt bakımı da yaptırmanız gerekebilir. Eğer tedavi amaçlı gitmemiz gerekirse 2 haftada bir seans uygulamanızı tavsiye ederim. Ortalama 5-6 seans sonrası mükemmel sonuçlara kavuşacaksınız. Fakat cilt bakımı rutininiz olsun isterseniz ayda bir seans yaptırabilirsiniz.

blank

Merhaba Leyla Hocam, yüz bölgemde yağlı akne oluşumları, yağ sivilceleri, siyah noktacıklar var. Ben baş edemiyorum bu kadar oluşumla. Web sitenizde Hydrafacial uygulamasını okudum. Hydrafacial ne kadar sıklıkta yaptırabilirim?

Op. Dr. Leyla Arvas Ekim 19, 2020

Merhaba, anlatmış olduğunuz cilt problemleri için tedavi amaçlı bir uygulamaya yönelmemiz gerekmektedir. Hydrafacial uygulaması, özellikle siyah noktacıklar üzerinde etkili bir tedavi sunmaktadır. Siyah nokta ve akne temizliğini gerçekleştirirken, cilt esnekliğini sağlayan, cildi sıkılaştıran ve nemlendiren çok etkili bir uygulamadır. Bu tür uygulamalarda yüz bölgesine uygulanan çeşitli müdahaleler sırasında hastaların canı yanabilmektedir. Bu, yüz derisinin hassas ve oldukça ince bir formda olmasından kaynaklanmaktadır. Ancak Hydrafacial tedavisinde bu tür bir acı ya da ağrı hissiyatıyla karşılaşılmamaktadır. İki haftada bir uygulanan tedaviyle 6.seansın sonunda mükemmel sonuçlara ulaşılmaktadır. Hydrafacial tedavisinin sonundaki bakım önerileriyle kalıcılık etkisi uzatılabilmektedir.

blank

İyi günler hocam, yüz bölgemde fazla miktarda akne ve siyah noktalar var. Sıkıp çıkarıyorum ama yine oluşuyor. Hydrafacial yaptırmış iş arkadaşım, ben de yaptırmak istiyorum. Hydrafacial ne sıklıkta yapılmalı?

Op. Dr. Leyla Arvas Eylül 22, 2020

İyi günler, Hydrafacial cildin elastikiyetini geri kazandırma ve cilt nemlenmesini sağlamada son zamanlarda tercih edilen bir uygulama yöntemidir. Cildin ihtiyacı olan hemen her bakımı bünyesinde toplama özelliği gösteren etkili bir uygulamadır. Özellikle akne ve siyah noktaların temizliğini gerçekleştirirken aynı zamanda cildi sıkılaştıran ve gözenekleri küçülten bir yapısı vardır. Her cilt tipi için uygun bir tedavi yöntemi olan bu işlemin yapılması sırasında herhangi bir acı ya da ağrı duyulmamaktadır. Extrem durumlarda Hydrafacial öncesinde sizden derinlemesine cilt bakımı yaptırmanızı isteyebilmekteyiz. Tedavi amaçlı uygulamalarda 15 günde bir tekrarlanan seanslarla tedavi ilerlemektedir. 5 ya da 6 seans sonunda istenilen etki yakalanmış olur ve tedavi başarıyla sonuçlanmaktadır.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)