Mezoterapi, Selülit Tedavisi

Mezoterapi ile Selülit Tedavisi

Selülitleriniz sizi rahatsız ediyorsa yalnız değilsiniz. Selülitten kurtulma veya en azından azaltma arzumuz birçok tedavi seçeneğine yol açmıştır. Orada bu kadar çok tedavi varken, neyin işe yaradığını bilmek zor olabilir. Selülit, kadınların çoğunu etkiler ve kabul edilemez bir kozmetik kusurdur. Bu nedenle selülit azaltmada etkili yöntemler aranmaktadır. Mezoterapi ile selülit tedavisi, günümüzde mevcut olan en etkili yöntemlerden biridir. Mezoterapide kullanılan etkin içerikler doğrudan selülitli bölgelere enjekte edilir ve bu sayede tedavi edilecek alanlarda oldukça seçici olabiliyoruz. Sonuç, eşit ve pürüzsüz bir cilt ve en doğal şekilde selülitte dramatik bir azalmadır.

Mezoterapi vücudun farklı bölgelerini gençleştirmek, sıkılaştırmak, tonlamak ve inceltmek için mükemmel bir tedavi yöntemidir. Ayrıca selüliti azaltmaya, kilo vermeyi teşvik etmeye, çatlakları ve yaşlanan cildi tedavi etmeye ve sarkan cildi sıkılaştırmaya yardımcı olmak için kullanılır. Bir dizi doğal özüt, amino asit, ilaç ve vitamin içeren formüller deri altına enjekte edilir. Kullanılan mezoterapi içerikleri ayrıca, hücreleri gençleştirir, bu da onları daha aktif hale getirir ve daha fazla kolajen ve elastin üretimini uyarır.

Mezoterapi ile selülit tedavisinde kullanılan formülümüz, vücuttaki sorunlu bölgelere enjekte edildiğinde, yerel metabolizma hızını artırarak hücrelerin yağ depolamasını engelleyerek mevcut yağ hücrelerinin parçalanmasını sağlar. Vücut mezoterapi enjeksiyonları, uyluklar, alt kısımlar, aşk kolları, gıdı ve yağ cepleri gösteren diğer alanlar gibi lokalize yağ ve selüliti hedef alır.

Çoğu hasta, anestezik krem ​​olmasa bile mezoterapiyi iyi tolere eder. Ancak isterseniz işlemden önce krem ile lokal anestezi yaptırabilirsiniz.

Mezoterapi, tüm dünyada 1952 yılından itibaren kullanılan estetik amaçlı tıbbi bir uygulamadır. Anti aging uygulamalarından, cilt yenilemeye, bölgesel zayıflamadan, selülit ve çatlak iyileştirmelerine kadar, birçok tedavide kullanılır. Kadınlarda özellikle bacak bölgelerinde görülen portakal kabuğu görünümündeki selülitlerden mezoterapi yöntemiyle kolayca kurtulmak mümkündür. Mezoterapi cildin altında bulunan elastin ve kolajen gibi yapıları uyararak etkisini gösterir. Mezoterapi tekniği, problemli olan bölgeye doğrudan deri içine veya deri altına enjeksiyon yöntemi ile yapılır. Lenfatik dolaşımı,  kan dolaşımını ve immün sistemindeki mikro dolaşımı etkileyerek dokulardaki yağları parçalayıp, deri altı yağ birikintilerinin de küçülmesini sağlar.

Mezoterapi direkt olarak bölgeye uygulandığı için doğrudan etkisini görebilirsiniz. Uygulama minimum dozda ve seyrek aralıklarla yapılmalıdır.  Mezoterapi boyun, karın, göbek, bel, sırt, uyluklar ve diz bölgesine yapılabilir. Bağ dokusundaki bozulmuş olan alanları yeniden yapılandırır ve selülit görünümünde düzelme sağlar. Mezoterapi ile selülit tedavisinde kullanılan enjeksiyonlar, yağ hücrelerini etkiler, onları daha az görünür hale getirir.

Mezoterapi ile Selülit Tedavisi nedir?

Mezoterapi, vitaminler, mineraller, amino asitler, homeopatik ilaçlar, medikal ilaçlar ve bitki bileşimlerinin özel bir karışımını içeren bir dizi enjeksiyondur. Bu karışım, selülitin en belirgin olduğu bölgede, derinin altına yerleştirilir. Mezoterapi tedavisi, vücut yağını azaltır ve ciltteki düzensiz selülit görünümünü tedavi eder. Cildin gevşemiş bölümlerini sıkılaştırma özelliği bulunan mezoterapi, kolajen dokusunun onarılarak vücudun yeniden yapılandırılmasını sağlar. Mezoterapi, vücut yağını azaltmak ve etkilenen bölgede kan dolaşımını artırarak selüliti gidermek için kullanılır. Aynı zamanda, belirgin kırışıklıkların giderilmesi ve hastaya daha genç bir görünüm kazandırılması için de tercih edilir.

Mezoterapi Formülü şunları içerebilir:

• Vitaminler
  • Mineraller
  • Amino asitler
  • Tiroksin ve kalsitonin gibi hormonlar
  • Homeopatik ilaçlar
  • Kolajenaz ve hiyalüronidaz gibi enzimler
  • Bitki özleri

Başlangıçta bu terapi, ağrı, iltihaplanma ve cilt hasarı gibi sorunları düzeltmeye yardımcı olmak için cilde iyileştirici maddeler vermeyi amaçlıyordu. Aynı fikirle, şimdi selülit önleyici bir tedavi olarak kullanılıyor. Yağ dokusunun depolandığı ana alanları karın, uyluk, popo, kollar, bacaklar ve kalçadır. Aynı zamanda gevşek cildi sıkılaştırmak, vücudu yeniden şekillendirmek ve kırışıklıkları gidermek için de kullanılır.

Mezoterapide kullanılan ilaçlar, yağ hücresi zarını ve yağları bir arada tutan yapılarını bozan doğal olarak bulunan proteinler ve enzimlerdir. Yıkılan yağ daha sonra vücut tarafından metabolize edilir, bazıları karaciğer tarafından yeniden kullanılır, bazıları diğer hücreler tarafından sindirilir ve geri kalanlar böbrekler tarafından atılır. Tek bir seansta bile birçok yağ hücresi eritilir.

Selülit, kadınlarda ve erkeklerde her yaş grubunda görülebilen bir dolaşım rahatsızlığıdır. Genel olarak hormonal faktörlere bağlı olarak lenf drenajı sorunu sonrasında meydana gelir. Selülitin sebebi, cildi tutan, yağı hapseden ve böylece çukur etkisine neden olan bağ dokusu bantlarıdır. Selülit formülü ile kullanılan mezoterapi iğneleri, bağ doku bantlarını değil yağ hücrelerini yok etmeye yarar. Yağ depozitleri  eritilerek sertleşmiş bağ doku düzeltilir. Böylelikle pürüzsüz, lekesiz bir görünüm oluşur.

Mezoterapi ile Selülit tedavisi kaç seans yapılmalı?

Bazen “sıvı liposuction” olarak adlandırılan mezoterapi, doğal olarak oluşan protein ve enzimlerin enjeksiyonları ile altta yatan yağ zarını ve yapılarını parçalama işlemidir. Vücut, tahrip olmuş yağ hücrelerini metabolize ederek dışarı atar.

Mezoterapi tedavileri, selülit probleminin ne kadar yoğun olduğuna bağlı olarak değişmektedir. Mikro dolaşımı tetikleyip, hareketlendirecek ve bağ dokuyu düzenlemeye yarayan etken maddeler karıştırılır ve bu karışım oldukça kısa ve ince iğnelerle uygulanır. Genellikle ayda 10 ila 15 kür gerektirebilir. Mezoterapi yapılan bölgeye az miktarlarda enjekte edilir. Enjeksiyondan sonra, etkilenen nokta bir miktar şişebilir. Genel olarak ağrı ve acı olmaz. Kişinin ağrı eşiği düşük olduğu durumlarda ağrı kesici ile bu süreci daha rahat geçirilebilir. Mezoterapi ile selülit tedavisi, süreklilik gerektiren bir tedavi metodudur. Sağlıklı ve dengeli beslenme şekliyle, düzenli egzersiz faaliyetleri ile zararlı alışkanlıkların bırakılması mezoterapi tedavisinin etkisini arttıracaktır.

Mezoterapi ile selülit tedavisi sonuçları nasıldır?

Mezoterapi tedavisinin sonuçları kişiden kişiye göre değişebilir. Mezoterapi uygulaması sonrasında yüksek proteinli gıdaların tüketimini azaltmak gerekmektedir. Ayrıca sigara, alkol, kafein kullanmaması doktor tarafından önerilir. Uygulama sonrasında cilt hassasiyeti bulunan kişiler, uygulama yapılan bölgede morarma, şişlik, kızarıklık yaşanmaması için soğuk uygulama yapılır. Uygulama sonrasında pansumana ihtiyaç duyulmayan ayaktan tedavi yöntemidir. Uygulama sonrasında kişi rutin hayatına devam edebilir. Bu bakımından oldukça konforlu bir uygulama niteliğindedir. Mezoterapi uygulaması sonrası kişilerde 1-3 beden arasında küçülme sağlanabilir. Selülit görünümünde azalma olacak, cildiniz daha pürüzsüz görünecektir. Egzersiz ve diyetle desteklendiği takdirde etkileri daha uzun ve daha kalıcı olmaktadır.

Mezoterapi ile Selülit Tedavisi fiyat bilgisi alabilir miyim?

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Mezoterapi ile Selülit Tedavisi fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.