Prp nin Etkisi Ne Zaman Belli Olur?

blank
1 Cevap

Leyla Hanım iyi günler, yılların ve güneşin zararlı etkilerinden dolayı yüzümde, dekolte bölgemde, ellerimin üstünde, kollarımda ve boynumda kırışıklıklar ve lekelenmeler oluştu. Yaptıracağım PRP yönteminin etkisini ne zaman görebilirim?

blank
Op. Dr. Leyla Arvas Ağustos 17, 2020

İyi günler, ‘’Gençlik Aşısı’’ diye de adlandırılan PRP yani Platelet Rich Plasma tedavisi bir kök hücre tedavisidir. PRP tedavisiyle bir bakıma hücre yenileme işlemi yapılmaktadır. PRP tedavisi için hastadan alınan 3 tüp kan santrifüj cihazında yaklaşık 3000 devir ve sekiz dakikalık bileşenlerine ayırma işleminden geçirilir. İşlem sonunda platelet bakımından zengin bir plazma elde edilmektedir. Bu plazma yaşlanma sürecini yavaşlatma özelliğine de sahip olan bu yöntem ile cildinizdeki kırışıklıklar giderilmekte, hasta daha genç ve fresh bir cilde sahip olmaktadır. Derinin mat ve kuru görünümü, yapılan işlem ile beraber düzelmekte, cilt yenilenmektedir. PRP’nin etkisi ilk seanslardan itibaren belli olur. PRP enjekte edilen bölümde hücreler aktifleşir ve doku yenilenmesi sağlanır. Cildin elastik yapısında artış gözlemlenir. Platelet Rich Plasma uygulamasında bölge lokal anestezi ile uyuşturulduktan sonra işleme başlanır. İşlem yaklaşık olarak 30 dakika sürmektedir. PRP uygulaması yaklaşık olarak 3 haftada bir yapılmalıdır. Her uygulama 3 ile 6 seans aralığındaki periodlarla uygulanır. Bu işlem, cilt gençleştirici uygulamalarla desteklenmelidir. Bu tedavi yönteminde hastanın kendi kanı kullanıldığı için hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır. PRP tedavisinde cilde uygulanan fibroblastlar hedef bölgeyi yeniden yapılandırma özelliğine sahiptir. Dört kürlük uygulamadan sonra yılda bir tekrar edilen uygulamayla iki yılın sonunda kırışıklıkların ve lekelenmelerin azaldığı canlı ve parlak bir cilt ortaya çıkmaktadır ve ciltteki gençleşme belirtileri neredeyse kalıcı hale gelmektedir.

Email Adresiniz (Gizli Kalacaktır)